Olie - april 2020
TIP
Re: Olie - april 2020
Denk niet dat dit in de kroeg is? Maar bon. Ik heb ook zo een te grote installatie. Moest toen voor een bepaald bedrag uitgeven om groene lening te verkrijgen.
Je mag altijd vrijwillig kiezen voor een niet-terugdraaiende teller.
En ik zie ook wel een nieuw soort demotica ontstaan. Vanaf dat je 1kw overschot hebt: boiler laadt op. Wolkje, hij stopt met laden, ... . Boiler warm genoeg? Dan een infrarood paneel in de leefruimte. Nog eens 1kwu extra over? 2e infrarood springt aan, ... .
Toekomst muziek voor mij, maar ooit zal het zo wel gaan moeten lopen.
Je mag altijd vrijwillig kiezen voor een niet-terugdraaiende teller.
En ik zie ook wel een nieuw soort demotica ontstaan. Vanaf dat je 1kw overschot hebt: boiler laadt op. Wolkje, hij stopt met laden, ... . Boiler warm genoeg? Dan een infrarood paneel in de leefruimte. Nog eens 1kwu extra over? 2e infrarood springt aan, ... .
Toekomst muziek voor mij, maar ooit zal het zo wel gaan moeten lopen.
Morgen 32 cent voor 1 l mazout. Shit vorige week pas ingedaan aan 38 cent.
VTM GO dan gebruiken ..... website en app.Poldermol schreef: ↑20 april 2020, 23:52 Met de nodige duiding (aflopen contract, eenmalig gebeuren en morgen staat het weer boven de $20)? Of gewoon een droge opsomming van feiten zonder na te denken hoe het komt zoals op HLN?
Geen VTM hier jammer genoegEerder hoe Trudeau minder en minder populair wordt
![]()
Zelfde hier. Als we een regering hadden zou dit wel geen waar geweest zijn!
Correct misschien ook wel.
Hoe lang zou mazout bewaren? Ik kan een bovengrondse ton wel ergens kwijt. Deze laten vullen met pakweg 5.000 liter mazout, er zit in mijn gewone ton een 4.000 liter, dan kom ik minstens 10 jaar toe! Dit voor 1.700 euro extra dan...
En de mensen maar isoleren en warmte pompen kopen...
Ohja iedereen verkoopt nu aan de officiële prijzen, logisch en men wil nu zelfs per levering een bijdrage van pakweg 75 euro gaan vragen. Voor 520,00 euro + btw pakweg 20km rijden, lossen, ... en dan nog eens uw product moeten gaan halen, die mannen zijn de volgende die steun nodig gaan hebben
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
En 400gr CO2 per kWh?.. Stookolie is een product van het verleden dat straks niet meer is toegelaten. Net als steen- en bruinkool.
Een extra reden om voorraad aan te leggen