Online betalen: welk betaalmiddel geniet jouw voorkeur?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Online betalen: welk betaalmiddel geniet jouw voorkeur?
Wat is jullie favoriete manier voor online betalingen? En waarom?
Ikzelf betaal liefst (als het mogelijk is) met Paypal. Je betaalt met je emailadres en zo weet de tegenpartij geen financiële gegevens van mij. Ik heb aan mijn paypal account een kredietkaart gekoppeld dus de afrekening gebeurd automatisch via mijn Visa factuur.
Ikzelf betaal liefst (als het mogelijk is) met Paypal. Je betaalt met je emailadres en zo weet de tegenpartij geen financiële gegevens van mij. Ik heb aan mijn paypal account een kredietkaart gekoppeld dus de afrekening gebeurd automatisch via mijn Visa factuur.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Re: Online betalen: welk betaalmiddel geniet jouw voorkeur?
Momenteel zou ik niets online betalen. ( behalve mijn internet-bankieren natuurlijk ) Veel te veel vrienden van mij krijgen achteraf ineens zaken aangerekend waar ze niets van af weten. Dit als ze hun visa-mastercard gebruiken.
Gelukkig bestellen ze voor mij, dus kan ik 100% veilig online shoppen, maar moest ik het zelf moeten doen zou mijn voorkeur naar een tijdelijke kredietkaart gaan. De kosten zijn nog wel wat te hoog maar je weet tenminste zeker dat je geen onaangename verrassingen gaat krijgen.
Online betalen met de gewone bankkaart zou me wel aanspreken als er ook geen risico's mee verbonden zijn.
Gelukkig bestellen ze voor mij, dus kan ik 100% veilig online shoppen, maar moest ik het zelf moeten doen zou mijn voorkeur naar een tijdelijke kredietkaart gaan. De kosten zijn nog wel wat te hoog maar je weet tenminste zeker dat je geen onaangename verrassingen gaat krijgen.
Online betalen met de gewone bankkaart zou me wel aanspreken als er ook geen risico's mee verbonden zijn.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik doe mijn bankzaken online, maar artikelen kopen online doe ik nooit.
Binnenkort komt daar verandering in en zal ik voor het eerst een online aankoop doen -> GSM-kaart van carrefour
Binnenkort komt daar verandering in en zal ik voor het eerst een online aankoop doen -> GSM-kaart van carrefour

Ik betaal alles online met visa, nog nooit miserie gehad in die bijna 10j dat ik een visa kaart heb.
Met de visa kaart van het werk ook nooit problemen gehad en daar betalen we meerdere keren per week mee op diverse sites in binnen- en buitenland.
Met de visa kaart van het werk ook nooit problemen gehad en daar betalen we meerdere keren per week mee op diverse sites in binnen- en buitenland.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Mijn aankopen die ik via het internet doe, betaal ik doorgaan met mijn visa kaart. Heb hiermee nog nooit problemen ondervonden.
Als ik mij via het internet echter op een of ander tijdschrift wens te abonneren, zal ik altijd met overschrijvingen werken. Dit om niet na een jaar te moeten vaststellen dat men mijn kredietkaartgegevens opnieuw heeft gebruikt om mijn abonnement te verlengen.
Als ik mij via het internet echter op een of ander tijdschrift wens te abonneren, zal ik altijd met overschrijvingen werken. Dit om niet na een jaar te moeten vaststellen dat men mijn kredietkaartgegevens opnieuw heeft gebruikt om mijn abonnement te verlengen.
Wanneer je een abonnement aangaat met je Visakaart dan staat het er altijd bij als het om een domiciliëring gaat. Ik heb onlangs op die manier een abonnement aangegaan dus ik moet nog eens kijken hoe ik dat moet stopzetten als ik van dat abonnement af wil.