online zichtrekening KBC voor fietsclub
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
online zichtrekening KBC voor fietsclub
Voor de feitelijke vereniging van onze fietsclub hebben wij bij de KBC een zicht en spaarrekening waarvoor drie personen (leden van de club) een volmacht hebben. Eén persoon doet alle betalingen online met een kredietkaart en kaartlezer van de KBC-bank.
Ik als penningmeester en tevens de persoon die alle betalingen thuis doe met de kredeitkaart, overweeg om mijn privérekeningen (spaar + zicht) van een andere bank over te verplaatsen naar de KBC.
Mijn vraag is:
Bij het online openen van de KBC-rekeningen van de fietsclub staan netjes de rekening-nummers op mijn pc-scherm. Als ik mijn privérekeningen ook bij de KBC plaats, staan deze dan ook op het zelfde pc-scherm? Op alle rekeneningen heb ik een volmacht.
En wat gebeurd er indien ik overlijd en mijn echtgenote die tevens een volmacht heeft op onze privérekeningen, kan zij verder online werken met mijn kaart en dito code, alsook de betalingen van de fietsclub verder uitvoeren ?
Kan iemand mij advies geven?
Ik als penningmeester en tevens de persoon die alle betalingen thuis doe met de kredeitkaart, overweeg om mijn privérekeningen (spaar + zicht) van een andere bank over te verplaatsen naar de KBC.
Mijn vraag is:
Bij het online openen van de KBC-rekeningen van de fietsclub staan netjes de rekening-nummers op mijn pc-scherm. Als ik mijn privérekeningen ook bij de KBC plaats, staan deze dan ook op het zelfde pc-scherm? Op alle rekeneningen heb ik een volmacht.
En wat gebeurd er indien ik overlijd en mijn echtgenote die tevens een volmacht heeft op onze privérekeningen, kan zij verder online werken met mijn kaart en dito code, alsook de betalingen van de fietsclub verder uitvoeren ?
Re: online zichtrekening KBC voor fietsclub
Als je overlijdt dan vervallen alle volmachten die je gegeven hebt: dus je echtgenote kan dan zelfs niet verder werken met je priverekening.sperwer schreef: En wat gebeurd er indien ik overlijd en mijn echtgenote die tevens een volmacht heeft op onze privérekeningen, kan zij verder online werken met mijn kaart en dito code, alsook de betalingen van de fietsclub verder uitvoeren ?
Ofwel hebben jullie een gemeenschappelijke rekening, maar dan heb je ieder een bankkaart nodig om met jullie priverekening te werken. Alleen de persoon die een volmacht heeft op de rekening van de fiets club ziet de gegevens van de fiets club als hij inlogt op zijn priverekening. Je echtgenote zal die gegevens dus nooit zien.
Je mag je bankkaart of de pincode nooit doorgeven aan een ander persoon.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.