onroerende voorheffing aanslagjaar 2025
onroerende voorheffing aanslagjaar 2025
Vandaag werd me het aanslagbiljet per post bezorgd.
Het bedrag moet al vóór 19/08/2025 aan de Vlaamse Belastingdienst betaald worden.
Die datum is 2 maanden na de op het aanslagbiljet vermelde datum van verzending ("19/06/2025”), dat dus pas bijna een maand later werd bezorgd!
Zijn er nog forumers waarbij hun aanslagbiljet bijna een maand na verzending “onderweg” (?) is geweest, waardoor ze betaling al een maand+enkele dagen na bezorging moesten doen en ze dus eigenlijk geen 2 maanden de tijd hebben gekregen om de betaling te doen?
En heeft er al iemand hierover gereageerd ten aanzien van de Vlaamse Belastingdienst?
Het bedrag moet al vóór 19/08/2025 aan de Vlaamse Belastingdienst betaald worden.
Die datum is 2 maanden na de op het aanslagbiljet vermelde datum van verzending ("19/06/2025”), dat dus pas bijna een maand later werd bezorgd!
Zijn er nog forumers waarbij hun aanslagbiljet bijna een maand na verzending “onderweg” (?) is geweest, waardoor ze betaling al een maand+enkele dagen na bezorging moesten doen en ze dus eigenlijk geen 2 maanden de tijd hebben gekregen om de betaling te doen?
En heeft er al iemand hierover gereageerd ten aanzien van de Vlaamse Belastingdienst?
Re: onroerende voorheffing aanslagjaar 2025
Omdat het 2 dagen duurde vooraleer dit nieuwe 'kroeg"-topic werd goedgekeurd hiermee eventjes de push-up om dit topic naar boven te duwen bij de actieve onderwerpen en de nieuwe/recente berichten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Voor alle zekerheid eens nakijken of het geen oplichting is, rekeningnummer controleren.
Als het een tip mag zijn; vandaag ook de digitale versie van OV in my ebox ontvangen, te betalen voor 17/09/2025 

Kijk het online na of die datums kloppen.
Geen E box blijkbaar ?
Estate Guru believer.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Als je het kan betalen, wat is dan het probleem ? Als ik zo'n "leuke" brief krijg betaal ik die direct, end of story, ik kijk zelf niet naar de uiterste betaaldatum, who cares, geld ben ik toch kwijt ...jeff schreef: ↑14 juli 2025, 18:38 Vandaag werd me het aanslagbiljet per post bezorgd.
Make Spaargids " Great Again ! "