Op verzoek: LU0431139764 Ethna-AKTIV E-T
TIP
Op verzoek: LU0431139764 Ethna-AKTIV E-T
Resultaten van de berekeningen over 3 jaar.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Op verzoek: LU0431139764 Ethna-AKTIV E-T
Kan iemand me uitleggen wat de bedoeling is van al die cijfertjes? Kan ik ergens vinden hoe ik deze cijfers interpreteer, wat ze me zouden moeten vertellen?
Zonder uitleg is het wat mij betreft een scherm vol cijfers
Zonder uitleg is het wat mij betreft een scherm vol cijfers

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
jukebox-tunes-per-1-oktober-2012-t13693.html#p132134" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat is het gevoel dat ik bij veel dergelijke onderwerpen hier op dit forum heb. Me publiceert hier iets wat lijkt op een soort statistische analyse van een mixfonds, men legt niet uit wat de betekenis ervan is, men legt niet uit waarvoor of voor wie de resultaten uit de analyse relevant zijn en men laat al helemaal na om te communiceren wat de conclusie is die we volgens auteur aan de analyse moeten koppelen.
Het gevolg voor mensen zoals ik, een leek op vlak van beleggingen dus, is dat iets dergelijks, hoewel ongetwijfeld goedbedoeld, enkel vragen oproept ipv beantwoordt. Ik ben dan ook niets met zulke zaken.
Ik denk dat je perfect kunt mensen informeren zonder dat je ze gaat adviseren over de aan- verkoop van bepaalde producten.
Ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat dergelijke dingen een meerwaarde zouden hebben indien men volgende inforatie toevoegt:
- wat betekenen de cijfers, wat analyseert men, wat tracht men te onderzoeken
- voor wie zijn de gegevens bedoeld
- wat is de conclusie die men afleidt uit de analyse
Probeer dit te beschouwen als opbouwende kritiek.
Het gevolg voor mensen zoals ik, een leek op vlak van beleggingen dus, is dat iets dergelijks, hoewel ongetwijfeld goedbedoeld, enkel vragen oproept ipv beantwoordt. Ik ben dan ook niets met zulke zaken.
Ik denk dat je perfect kunt mensen informeren zonder dat je ze gaat adviseren over de aan- verkoop van bepaalde producten.
Ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat dergelijke dingen een meerwaarde zouden hebben indien men volgende inforatie toevoegt:
- wat betekenen de cijfers, wat analyseert men, wat tracht men te onderzoeken
- voor wie zijn de gegevens bedoeld
- wat is de conclusie die men afleidt uit de analyse
Probeer dit te beschouwen als opbouwende kritiek.