Openbaar verkoop
TIP
-
anonymous
Openbaar verkoop
Dag
Iemand ervaring indien je huis openbaar komt te staan en je deze terug wilt kopen? Waar moet je op letten en welke voorwaarden stel je best op? Wat wordt er verstaan onder voorwaarden?
Vraag in geval ik en mijn ex er niet uit zouden komen met een overeenkomst en het zou gaan tot openbaar verkoop terwijl ik het huis niet kwijt wil.
Iemand ervaring indien je huis openbaar komt te staan en je deze terug wilt kopen? Waar moet je op letten en welke voorwaarden stel je best op? Wat wordt er verstaan onder voorwaarden?
Vraag in geval ik en mijn ex er niet uit zouden komen met een overeenkomst en het zou gaan tot openbaar verkoop terwijl ik het huis niet kwijt wil.
Laatst gewijzigd door anonymous op 4 augustus 2020, 08:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Openbaar verkoop
"welke voorwaarden stel je best op?"
GEEN die worden je oprdrongen,kan je niks tegen doen
GEEN die worden je oprdrongen,kan je niks tegen doen
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Tip: koop het huis niet tegen elke prijs terug. Mocht de woning toevallig goed in de markt liggen dan betaal je momenteel gekke prijzen. Misschien biedt je ex wel mee op de woning, louter om u meer geld 'af te troggelen'. Dat wil je toch ook niet.
plUS DAT de ex 50% krijgt van elke euro die de verkoopprijs stijgt
misschien huurt hij wel een paar stro-mannen in om de boel op de drijven
misschien huurt hij wel een paar stro-mannen in om de boel op de drijven
komen bij een openbare verkoop ook niet een pak extra kosten kijken?
Ik heb dat ooit eens gevraagd aan een notaris via telefoon. Stel dat ik bod X doe hoeveel komt er dan bij, ik kreeg een totaal nontransparent antwoord. Hoe kan je nu iets kopen als je niet weet hoeveel er nog allemaal extra bijkomt?
Ik zou het toch niet tegen elke prijs terugkopen.
Ik heb dat ooit eens gevraagd aan een notaris via telefoon. Stel dat ik bod X doe hoeveel komt er dan bij, ik kreeg een totaal nontransparent antwoord. Hoe kan je nu iets kopen als je niet weet hoeveel er nog allemaal extra bijkomt?
Ik zou het toch niet tegen elke prijs terugkopen.
Tegenwoordig gaat dat via Biddit. Komen enorm hoge kosten bij als verkoper. Vergelijkbaar met commissies vastgoedkantoor. Reken maar op een 7500 euro minimum. Je moet aan de notaris vragen hoe en wat, maar uit onverdeeldheid treden is 1pct registratierecht.
Luister maar naar Pukkie, die zit in de branche.
er is vandaag een vastgoedmakelaar opgepakt voor MOORD
EN had al heel veel op zijn kerfstok
EN had al heel veel op zijn kerfstok
Ik heb niet zo'n weelderige haardos als de opgepakte man. En vrouwenmishandeling? Brrr