openen en afsluiten KBC-zichtrekening op dezelfde dag
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
openen en afsluiten KBC-zichtrekening op dezelfde dag
zouden hiervoor kosten kunnen worden aangerekend? En zo ja, hoe zou met dat dan aanrekenen gezien de zichtrekening niet meer bestaat?
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Re: openen en afsluiten KBC-zichtrekening op dezelfde dag
Ja, een bank werkt niet gratis.
Redelijk absurd om dezelfde dag een rekening te openen en die dezelfde dag af te sluiten.
Of zitten er andere redenen achter waarom dit zo gebeurd is ?
( Om zo bv. te ontsnappen aan de melding van de bedragen aan het Centraal Meldpunt ? )
Redelijk absurd om dezelfde dag een rekening te openen en die dezelfde dag af te sluiten.
Of zitten er andere redenen achter waarom dit zo gebeurd is ?
( Om zo bv. te ontsnappen aan de melding van de bedragen aan het Centraal Meldpunt ? )
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Was het een transactierekening ? Daar zijn geen kosten op..
Af en toe zijn er stortingen op de KBC spaarboek en zonder zichtrekening is het moeilijk aan het geld te geraken. Ik dacht het zo te kunnen oplossen maar ik ben niet zeker of dat gratis kan.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
- MarciaHoefmans
- Newbie

- Contacteer:
Lukske, maar ik ben net bij KBC weggegaan o.a. omdat jij dat zo'n vreselijk slechte bank vond.
Ik heb net nog eens de spaarrentes bekeken en dat kan ook al geen reden zijn om er te blijven. Dus ik begrijp dit draadje niet!
Ik heb net nog eens de spaarrentes bekeken en dat kan ook al geen reden zijn om er te blijven. Dus ik begrijp dit draadje niet!