openen zicht en spaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: openen zicht en spaarrekening
Wie spaart, moet werken om zijn koopkracht te bewaren. En van zodra het bijeengespaarde bedrag groot wordt, moet je op den duur voltijds gaan werken enkel om je koopkracht op peil te houden.
Stel dat je 500.000 spaargeld hebt, dan heb je het voorbije jaar ongeveer 50.000 eur verloren. Dan moet je al meer dan 4.000 euro netto verdienen per maand, enkel om je koopkracht te bewaren. Jij liever dan ik.
Ja, die bedragen zijn fictief.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Niets mis mee, maar je moet ook niet verbouwereerd zijn over de reacties die je krijgt.
Als je niets bent met een reactie, dan kan je dat ook gewoon aangeven.
Dora geeft de indruk niets te willen "leren", maar wil gewoon een pasklaar antwoord op haar vraag krijgen zonder moeite te doen, als je 't mij vraagt.annetje schreef: ↑21 juli 2022, 11:24 Geen idee of Dora haar eigen naam is, maar als dat zo is, lijkt ze me ook niet van de jongste. In dat geval chapeau, want voor mensen van in de 70 (en ik kijk hier naar mijn eigen ouders) is het niet eenvoudig om alles zomaar op internet terug te vinden. Ik krijg heel vaak de vraag om x of y op te zoeken...
Die generatie is niet met een computer, en laat staan internet, opgegroeid, maar werd ertoe gedwongen hem te gebruiken om bankzaken te kunnen doen.
Het is tegenwoordig makkelijk en heel goedkoop om bagger over iemand uit te storten, zeker als het lekker anoniem is. Het is niet voor niets dat ook ik minder en minder hier vertoef, want de tijd dat je als beginneling hier veel kon leren is al lang voorbij.
Zie ook historiek, vb.: bank-sluit-ineens-rekening-af-t30879-15.html#p539155
Verder ook niets mis mee, maar ze hoeft ook niet zo gepikeerd te reageren omdat een reactie niet naar wens is.
Wat ze anderen verwijt, detecteer ik eerder bij haarzelf.
Helemaal akkoord. Een forum is de plaats bij uitstek om elke vraag in een ruimer perspectief te bekijken, niet een plaats om een simpel hapklaar antwoord te verkrijgen zodat je zelf niets hoeft opzoeken.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
-
anonymous
Aan de beheerders, graag een slotje op dit berichtje , voor het helelmaal uit de hand loopt !
Alvast bedankt !
Of kan ik dit zelf ?
Dank aan de gene die me "werkelijk "geholpen hebben !
Er bestaan nog echt mensen die elkaar werkelijk willen helpen waarvoor dank ! thxxx
Aan de internet "sloffen" die denken dat ze alles maar kunnen en mogen schrijven en mensen te kakken zetten ....
Een antwoord op gestelde vraag krijgen is in jullie ogen een " simpel hapklaar antwoord "
Oei ....
is het zo moeilijk om een echt antwoord te geven op gestelde vragen en jullie te verlagen tot het niveau van iemand die niet " tuk " is op beleggingen ?
Als jullie geen antwoord willen geven , of in ieder geval geen zinvol ... scroll dan voorbij en laat het hé !
k hoop als jullie vragen hebben dat jullie ook zo n " kut reacties " krijgen !
proficiat ... t is voor jullie niet de eerste keer en niet de laatste keer dat jullie zo zijn / doen en schrijven .
Maar dat raakt mij totaal niet !
Get a live .... triestig zeer triestig zenne .... internet sloffen ....
Gegroet !
Alvast bedankt !
Of kan ik dit zelf ?
Dank aan de gene die me "werkelijk "geholpen hebben !
Er bestaan nog echt mensen die elkaar werkelijk willen helpen waarvoor dank ! thxxx
Aan de internet "sloffen" die denken dat ze alles maar kunnen en mogen schrijven en mensen te kakken zetten ....
Een antwoord op gestelde vraag krijgen is in jullie ogen een " simpel hapklaar antwoord "
Oei ....
is het zo moeilijk om een echt antwoord te geven op gestelde vragen en jullie te verlagen tot het niveau van iemand die niet " tuk " is op beleggingen ?
Als jullie geen antwoord willen geven , of in ieder geval geen zinvol ... scroll dan voorbij en laat het hé !
k hoop als jullie vragen hebben dat jullie ook zo n " kut reacties " krijgen !
proficiat ... t is voor jullie niet de eerste keer en niet de laatste keer dat jullie zo zijn / doen en schrijven .
Maar dat raakt mij totaal niet !
Get a live .... triestig zeer triestig zenne .... internet sloffen ....
Gegroet !
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Jezus. Hoe giftig kan iemand zijn!
Een slotje is hier op zijn plaats. Dat lijkt me duidelijk.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!