Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Opgelicht door "boiler room"

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
40 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
Maarten
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Maarten
Verstuur privébericht

Re: Opgelicht door "boiler room"

• Citeer

Bericht door Maarten » 27 april 2012, 19:59

Carioca schreef:Volgende week zal deze persoon mij terugbellen om mij nog meer aandelen aan te smeren.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Hem de huid verrot schelden zou opluchten maar niks uithalen.

Doen alsof ik van niks weet maar toch mijn twijfels heb en een "tegoedkoming" van hen verwacht vooraleer ik zogezegd meer zou investeren zou ik kunnen doen maar geld terugstorten zullen ze niet doen dus ik denk dat ik niet veel opties heb.
Hoe ben je te weten gekomen dat je bedrogen werd. Als ze vermoeden dat je dit beseft zouden ze toch oetdebielen zijn om nog eens terug te bellen, dus in feite hebben zij niet door dat je het bedrog doorhebt.
Politie inschakelen!

criticus
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door criticus » 27 april 2012, 22:46

Helaas is dit soort bedrog moeilijk uit te roeien. Als je enige twijfel hebt, zoek dan eerst via google of het bedrog al gemeld werd. In Frankrijk bestaat er een site over diverse vormen van arnaque (of escroquerie) en zo blijft het bedrog beperkt tot enkele slachtoffers. De buitenlandse telefoonnummer noteren en intikken in google kan soms ook informatie over bedrog geven. Ik heb geen idee of onze ECops (Belgische federale internetpolitie) informatie over de soorten bedrog openbaar maakt.

Oplichters gaan soms in groep tewerk. Hierdoor krijg je de indruk dat 'het bedrijf' werkelijk bestaat. De secretaresse verbindt je door met de directeur, enzovoort.......
Ze bellen zelfs vanuit Afrika met een Franse telefoonlijn (dus beginnende met 0033 !). Je kan namelijk telefoonlijnen huren in Frankrijk en gebruiken in Tunesië. Dus betrouw niet zomaar een telefoonnummer.
Ook hun websites ziet er echt uit. Er staan foto's bij van blanke mensen in mooi kostuum met hun functie enz... in het bedrijf. Allemaal fictief natuurlijk.

Hoe kan je dergelijke fraude detecteren ?

- Als ze een cheque vragen en hiervoor een postbusadres opgeven, let dan op.
De postbus wordt geledigd door een koerier. Dit is een onschuldige werknemer die vele bussen per dag ledigt. Deze man bezorgt zijn lading aan zijn bedrijf die zelf ingehuurd wordt door een buitenlands bedrijf. Dat laatste bedrijf bestaat niet, maar betaalde de koerierfirma altijd direct, zodat die geen argwaan had. Na enige tijd stopt die valse firma en herbegint vanuit een ander land. Dus op wacht gaan staan bij die postbus, levert de bedrogene niks op. Soms gebruiken bedriegers de naam en adres van een eerlijke firma. Enkel de postbus bevindt zich op een ander adres. Durf die firma dan eens opbellen en vraag of zij werkelijk product x of aandeel y verkopen....met een postbus op een ander adres.

- Als ze overschrijvingen willen laten geschieden via bepaalde banken. Deze banken garanderen dat de geldstroom niet kan worden opgespoord. De namen zoals Western Union, ... zijn overal gekend . Ideaal voor bedriegers.

- Als iets te mooi is om waar te zijn, let dan nog meer op. Als je een auto of caravan goedkoop kan kopen, zoek dan datzelfde merk en model eens op via koopsites in andere landen. Meestal staat die zelfde auto in meerdere landen te koop. Ze nemen gewoon een foto over van een bestaande verkoopsite en zetten die aan een spotprijs te koop op andere buitenlandse sites. Bij de levering gaat er dan meestal iets verkeerd. De douane houdt de vracht tegen en de chauffeur kan de boete niet betalen. Kan de koper de boete niet voorschieten? Sommige kopers weten nu nog niet dat er tussen de lidstaten van de EG geen douanecontrole meer is, en betalen maar domweg.

- Als er wat taalfouten in de website of brief staan, kan dit duiden op buitenlanders. Op valse websites vind je ook zelden gegevens zoals de BTW-nummer of het maatschappelijk adres.

- Soms is er een combinatie van opgestuurde brieven, websites en telefoontjes. Ongelooflijk hoe deze bedriegers iemand kunnen overtuigen. Hoe meer persoonlijke gegevens jij op het internet zet, hoe gemakkelijker ze jou kunnen aanschrijven.

Ook opgepast als je zelf iets verkoopt en als de buitenlander je koopwaar zonder te komen bekijken op deze wijze wilt kopen:
Hij stuurt je eerst een cheque.
Je geeft die cheque dan aan je eigen bank en pas als het geld op je rekening komt, moet je hem opbellen.
Dan stuurt hij iemand om de koopwaar (bvb een auto) op te halen.
Helaas enkele dagen na de ophaling, merkt de verkoper dat de bank de geldsom van zijn rekening terugnam, omdat de cheque ongedekt was. Bij buitenlandse cheques duurt de uitwisseling immers langer dan een week, maar stort de Belgische bank de som vooruit.

- De meesten zijn op hun hoede als de opbellers bellen met een GSM of privénummer. Maar bedriegers durven dus veel verder gaan. Er zijn er bij die goed weten dat ze ooit gesnapt zullen worden, maar ze bezitten niks en het geld dat ze ontvingen blijft onvindbaar. Diefstallen met straffen onder de 3 jaar worden toch niet uitgevoerd en een kei kan je niet pellen.

Bedrog is van alle tijden, maar nu is het ook grensoverschrijdend en soms straffeloos .

Carioca
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Carioca
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Carioca » 28 april 2012, 17:42

Maarten schreef:
Carioca schreef:Volgende week zal deze persoon mij terugbellen om mij nog meer aandelen aan te smeren.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Hem de huid verrot schelden zou opluchten maar niks uithalen.

Doen alsof ik van niks weet maar toch mijn twijfels heb en een "tegoedkoming" van hen verwacht vooraleer ik zogezegd meer zou investeren zou ik kunnen doen maar geld terugstorten zullen ze niet doen dus ik denk dat ik niet veel opties heb.
Hoe ben je te weten gekomen dat je bedrogen werd. Als ze vermoeden dat je dit beseft zouden ze toch oetdebielen zijn om nog eens terug te bellen, dus in feite hebben zij niet door dat je het bedrog doorhebt.
Politie inschakelen!
Het klinkt stom maar plotseling kwam het in mij op (jammer genoeg te laat) dan ben ik wat op zoek gegaan naar informatie op Internet en de werkwijzes die daar beschreven werden komen helemaal overeen.

Carioca
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Carioca
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Carioca » 17 juli 2012, 11:07

The saga continues...

Voor wat voorafging gelieve de eerste post van dit topic te lezen...

Enkele weken geleden werd ik opgebeld door iemand van de "Federal Deposit Insurance Corporation" om mij te melden dat ik Global Direct Equities waar ik aandelen bij gekocht had het faillissement aangevraagd heeft en dat er onderzocht wordt of ze fraude gepleegd hebben.

Ik moest een document invullen waarin ik moest bevestigen dat ik inderdaad schuldeiser was en dit laten ondertekenen door notaris en kopie identiteitskaart opsturen. Dit heb ik intussen gedaan, ik geloof niet veel van het verhaal maar dacht wat kan het kwaad?

Gisteren belde de persoon mij terug om te melden dat ze een groot deel van hun activa kunnen blokkeren hebben en dat ik 173.000 USD uitbetaald zal krijgen. Hetgeen ik betaald heb voor de aandelen was 5250 USD. De persoon die belde was verbaasd dat ik niet enthousiast was met het nieuws ik zei dat ik pas enthousiast zal zijn als het geld op mijn rekening staat.

Vandaag document gekregen "Cheque Endorsement" waar ik moet invullen op welke rekening ik de "schadevergoeding" wil gestort hebben. Ik geloof dat er misschien 1% waarheid in het verhaal zit, nu vraag ik mij af als ik een rekeningnummer opgeef (Rabobank) waar momenteel 0 EUR opstaat kan er dan iets met die rekening gedaan worden als het oplichters zijn?

Of kunnen ze met mijn kopie van identiteitskaart en rekeningnummer fraude plegen vanuit het buitenland?

Alvast bedankt voor jullie hulp

freetotax2005
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer freetotax2005
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door freetotax2005 » 17 juli 2012, 11:17

Blijkbaar ben je niet de enige

http://www.justanswer.com/fraud-examine ... alled.html" onclick="window.open(this.href);return false;

anonymous6

• Citeer

Bericht door anonymous6 » 17 juli 2012, 11:33

Waarom zou je in godsnaam ooit 173.000$ aangeboden krijgen als compensatie voor iets waar je maar 5.250$ in stopte???

pzo
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer pzo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door pzo » 17 juli 2012, 13:14

van die 1% mag je gerust 0% procent maken.

ik vermoed dat er een identiteitsdiefstal bezig is. Je had de copie van je pas eigenlijk al niet moeten sturen want je weet toch zo dat je beetgenomen wordt... Ze beloven je 170 K en de meest naïeve of hebzuchtige personen lopen daarna recht in de overduidelijke val... Je kent dat spreekwoord van die ezel toch of niet soms?

evita
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer evita
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door evita » 17 juli 2012, 13:36

Carioca, ik begrijp je twijfels en emoties hoor, maar laat toch maar het gezond boerenverstand overheersen ;) !
Veel succes !

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 17 juli 2012, 13:51

""""""""Ik moest een document invullen waarin ik moest bevestigen dat ik inderdaad schuldeiser was en dit laten ondertekenen door notaris en kopie identiteitskaart opsturen. Dit heb ik intussen gedaan, ik geloof niet veel van het verhaal maar dacht wat kan het kwaad? """"""""""""

Begrijp ni wat de notaris hierbij moet komen doen, Dat die ook geen melding maakt van het eventuele gevaar eraan verbonden..
Maar mijn gevoel zegt me toch dat er een reukske aan is.. (5250 dollar investeren en 173000 dollar rendement ontvangen???? nou moe.....................; Hopelijk loopt dit goed af zonder kleerscheuren....

pehuke
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer pehuke
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door pehuke » 17 juli 2012, 14:16

sorry , maar " free lunch " bestaat niet hé !!!
ik begrijp nog steeds niet hoe mensen kunnen ingaan op een " exclusief aanbod " speciaal voor jou ...
bendek eens : waarom zou IK dat aanbod krijgen , wat heb IK daarvoor gedaan ...
enfin, lesje geleerd allicht !

Carioca
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Carioca
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Carioca » 17 juli 2012, 14:21

Wat kunnen ze in het buitenland doen met een kopie van identiteitskaart en nummer van lege bankrekening?

Als er geen gevaar aan verbonden is dan wil ik de "gok" wagen en gewoon zien wat er van komt.
Die 5250 USD ben ik kwijt daar heb ik mij intussen bij neergelegd. Als ik plotseling een bedrag moet betalen om de storting te ontvangen ook al is het maar 1 $ dan weet ik genoeg.

Carioca
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Carioca
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Carioca » 17 juli 2012, 14:35

Ik weet niet of er iemand iets afweet van email-headers?

De email is afkomstig van litigation@fdic.gov wat een adres van de overheid blijkt te zijn (.gov) maar dit kan natuurlijk een alias zijn.
Wat verder in de header staat dit: Authenticated sender: sample@daugjud.com, from: litigation@fdic.gov ??

Dit is de header van de mail die ik ontvangen heb van de persoon die mij gebeld heeft.

Microsoft Mail Internet Headers Version 2.0
Received: from mail pickup service by mijn server with Microsoft SMTPSVC;
Mon, 16 Jul 2012 20:11:31 +0200
x-endofinjectedxheaders:31665
MIME-Version: 1.0
Received: from smtp141.iad.emailsrvr.com ([207.97.245.141]) by mijnserver with Microsoft
SMTPSVC(6.0.3790.3959); Mon, 16 Jul 2012 20:11:30 +0200
Received: from localhost (localhost.localdomain [127.0.0.1])by smtp24.relay.iad1a.emailsrvr.com
(SMTP Server) with ESMTP id 1F4D41A061Efor <mijnemailadres>; Mon, 16 Jul 2012 14:05:59 -0400 (EDT)
X-Virus-Scanned: OK
Received: from legacy23.wa-web.iad1a (legacy23.wa-web.iad1a.rsapps.net [192.168.4.109])by
smtp24.relay.iad1a.emailsrvr.com (SMTP Server) with ESMTP id 082481A061Afor <mijn emailadres>; Mon, 16 Jul 2012 14:05:59 -0400 (EDT)
Received: from daugjud.com (localhost.localdomain [127.0.0.1])by legacy23.wa-web.iad1a (Postfix)
with ESMTP id E8D8B10A0001for <mijnemailadres>; Mon, 16 Jul 2012 14:05:57 -0400 (EDT)
Received: by webmail.emailsrvr.com (Authenticated sender: sample@daugjud.com, from: litigation@fdic.gov)
with HTTP; Mon, 16 Jul 2012 14:05:57 -0400 (EDT)
Date: Mon, 16 Jul 2012 14:05:57 -0400 (EDT)
Subject: mijn emailadres - Cheque Endorsement -
From: "Federal Deposit Insurance Corporation" <litigation@fdic.gov>
To: mijn emailadres
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/mixed;boundary="----=_20120716140557000000_21939"
Importance: Normal
X-Priority: 3 (Normal)
X-Type: html
Message-ID:
X-Mailer: webmail7.0
Return-Path: sample@daugjud.com
X-OriginalArrivalTime: 16 Jul 2012 18:11:31.0312 (UTC) FILETIME=[6D396700:01CD637E]
X-GFIME-MASPAM: SPAM
Old-Message-ID: <1342461957.95217430@webmail.daugjud.com>

------=_20120716140557000000_21939
Content-Type: text/html; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-EC0D2A8E-5CB7-4969-9C36-46D859D137BE-PartID: 96BE34EF-ED06-44E3-BAC7-E413312C657F

------=_20120716140557000000_21939
Content-Type: application/pdf;name="Cheque Endorsement.pdf"
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Disposition: attachment; filename="Cheque Endorsement.pdf"
X-EC0D2A8E-5CB7-4969-9C36-46D859D137BE-PartID: 311A8D6B-F7F0-4EC0-BCFA-484470E48A78

------=_20120716140557000000_21939--
X-EsetId: 6D57612399FD3B31391B30

pzo
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer pzo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door pzo » 17 juli 2012, 14:40

Ik ben geen crimineel dus ik weet ook niet wat ze ermee zouden kunnen doen. Misschien een 10-tal kredietkaarten aanvragen waar telkens voor minstens 2500 euro uitgegeven wordt. Of een postbox openen en zo nog andere dingen op jouw naam aanvragen/aankopen. Hoe ze het ook doen, wees maar zeker dat je niet verzekerd zal zijn. Als grove nalatigheid kan dit namelijk wel tellen.

Wat ik wel weet is dat als iets te goed klinkt om waar te zijn het dat meestal ook is. Dus waarom wil je er zo graag achter komen wat deze personen met je pas en lege rekening kunnen doen?

optibear
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer optibear
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door optibear » 17 juli 2012, 15:02

When it looks like a duck, walks like a duck en makes the sound of a duck, it's problebly a duck!
Pessimisme is zoals porno, het verkoopt. ;)

fid509
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer fid509
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door fid509 » 17 juli 2012, 15:03

Volgens ben je opnieuw een slachtoffer geworden.

De mail werd oorspronkelijk verstuurd van webmail.emailsrvr.com wat een onlie mailing service is. Een officiële instantie zal zijn mail toch via zijn eigen servers laten lopen zeker? Verder is het koud kunstje om het From adres te faken naar iets dat er officieel uitziet.

Ik controleer regelmatig die mailheaders van spam mails en deze online tool http://network-tools.com/" onclick="window.open(this.href);return false; is een handig ding om de onderliggende en tussenliggende servers op te zoeken waarmee je kan zien vanwaar en wie de onderliggende geregistreerde bedrijven zijn.

IP address: 207.97.245.100
Host name: webmail.emailsrvr.com

Alias:
webmail.emailsrvr.com
207.97.245.100 is from United States(US) in region North America

Domain Name: EMAILSRVR.COM
Registrar: ENOM, INC.
Whois Server: whois.enom.com
Referral URL: http://www.enom.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Name Server: PDNS1.ULTRADNS.NET
Name Server: PDNS2.ULTRADNS.NET
Name Server: PDNS3.ULTRADNS.ORG
Name Server: PDNS4.ULTRADNS.ORG
Name Server: PDNS5.ULTRADNS.INFO
Name Server: PDNS6.ULTRADNS.CO.UK
Status: clientTransferProhibited
Updated Date: 16-dec-2011
Creation Date: 13-jan-2003
Expiration Date: 13-jan-2013

Domain name: emailsrvr.com

Registrant Contact:
emailsrvr.com
Matthew Stith ()

Fax:
765 University City Blvd
Blacksburg, VA 24060
US

Administrative Contact:
emailsrvr.com
Matthew Stith (postmaster@emailsrvr.com)
+1.5404432081
Fax:
765 University City Blvd
Blacksburg, VA 24060
US

Technical Contact:
emailsrvr.com
Matthew Stith (postmaster@emailsrvr.com)
+1.5404432081
Fax:
765 University City Blvd
Blacksburg, VA 24060
US

Status: Locked

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

40 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy