Opleiding fietshersteller.
-
Vinny70
Opleiding fietshersteller.
Ik ben op zoek naar een opleiding avondschool fietshersteller. Er zijn diverse plaatsen waar deze kan gevolgd worden maar de ene zal waarschijnlijk al wat beter zijn dan de andere.
Veel praktijk zal waarschijnlijk een belangrijke factor zijn voor een sterke opleiding.
Via deze weg probeer ik te weten te komen waar ik het best terecht kan!
Creo bleek vroeger interessant te zijn, maar zou dit momenteel minder zijn omdat de leerkracht blijkbaar niet meer zo gemotiveerd is.
Veel praktijk zal waarschijnlijk een belangrijke factor zijn voor een sterke opleiding.
Via deze weg probeer ik te weten te komen waar ik het best terecht kan!
Creo bleek vroeger interessant te zijn, maar zou dit momenteel minder zijn omdat de leerkracht blijkbaar niet meer zo gemotiveerd is.
-
anonymous9
Re: Opleiding fietshersteller.
Fietshersteller is een beroep dat veel aangeleerd wordt aan gedetineerden of chronische psychiatrische patiënten. Of er veel vraag naar is, daar heb ik geen idee van. Ik wens je in elk geval veel succes!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Lol, blijkbaar nog niet veel gekeken hoe veel werk die fietsenhersteller hebben sinds de opkomst van de elektrische fietsen? De meeste zaken zijn terug rendabel en hij kan altijd zelfstandig worden.MoreOrLess schreef: ↑23 augustus 2020, 10:52 Fietshersteller is een beroep dat veel aangeleerd wordt aan gedetineerden of chronische psychiatrische patiënten. Of er veel vraag naar is, daar heb ik geen idee van. Ik wens je in elk geval veel succes!
-
Vinny70
Voor mij is het vooral de bedoeling om zelf aan mijn fietsen te werken en te herstellen!
Ik ben wel zeer blij te weten dat fietshersteller een job is voor een bepaald soort mensen!
Ik ben wel zeer blij te weten dat fietshersteller een job is voor een bepaald soort mensen!
Als het enkel voor jezelf is lijkt me een opleiding avondschool fietshersteller overkill. Ik neem aan dat je niet iedere week aan je fietsen gaat sleutelen. Toen ik pas van school kwam heb ik erover gedacht om een opleiding avondschool schilder te volgen om zelf te kunnen schilderen maar wat daar allemaal bij kwam kijken.
Allez vooruit, nu weten we ineens wat voor iemand Vinny70 is.MoreOrLess schreef: ↑23 augustus 2020, 10:52 Fietshersteller is een beroep dat veel aangeleerd wordt aan gedetineerden of chronische psychiatrische patiënten.
De elite (of zij die dat denken door hun studie's ) zijn bang voor hun handen zelf vuil te maken.
Estate Guru believer.
Hangt wel van je regio af. Google het eens op je eigen regio en zie wat daar uit komt. Er worden veel avondcursussen georganiseerd voor doe-het-zelvers.
-
koenvhaver
- Full Member

- Contacteer:
De beste opleiding is in Gent, in de holstraat, kisp bij leraar Frank. Die is hier alom gekend. Zelf ben ik als vrijwilliger werkzaam in de fietskeuken. De wachtlijsten om aan de opleiding te beginnen zijn enorm. Er zullen nog wel goede opleidingen zijn in Vlaanderen maar de populariteit is groot.
Return portefeuille edelmetalen sinds 2016: +680%
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Niet denken dat iedereen een gekloonde versie van jezelf is Yaris. Voor het zelfde geld is hij een fervent wielertoerist of wielrenner in de nevenbonden die tienduizenden kilometers per jaar fietst, of gaat hij wel veel met de MTB in het veld.Yaris schreef: ↑23 augustus 2020, 11:33 Als het enkel voor jezelf is lijkt me een opleiding avondschool fietshersteller overkill. Ik neem aan dat je niet iedere week aan je fietsen gaat sleutelen. Toen ik pas van school kwam heb ik erover gedacht om een opleiding avondschool schilder te volgen om zelf te kunnen schilderen maar wat daar allemaal bij kwam kijken.
Of misschien dient die fiets als vervoermiddel voor woon-werkverkeer, dan kan het handig zijn dat je 's avonds nog wat aan de fiets kan sleutelen en dat die niet naar de winkel moet.
Voor wie veel kilometers fietst kan het handig zijn om zelf eens een wiel terug in center te brengen, een geknakte spaak te vervangen, tube te herstellen, balhoofd bij te stellen, versnelling bij te regelen, nieuwe ketting en nieuwe cassette te steken, of zelfs wat brazeren of na het fietsseizoen de fiets in te vetten.
Het CVO heeft anders wel avondcursussen fietsmechanica. Hoe het nu door de 'Covid 19'-problematiek zit informeer je best bij uw plaatselijke afdeling.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
- miljonairtje
- Full Member

- Contacteer:
Nu los van die opleiding, meer bijleren kan nooit kwaad, zijn er ook veel filmpjes op Youtube te vinden.
Ik verplaats me dagelijks in de stad met de fiets en stond om de maand ook wel met een défaut aan mijn fiets bij de hersteller. En dat was toch iedere keer een paar tientjes neertellen. Wat ik echt beu raakte voor sommige zaken dus ben ik veel zelf beginnen uitproberen via Youtube. Daar kan je dus zeker al een basis leggen.
Succes ermee!
Ik verplaats me dagelijks in de stad met de fiets en stond om de maand ook wel met een défaut aan mijn fiets bij de hersteller. En dat was toch iedere keer een paar tientjes neertellen. Wat ik echt beu raakte voor sommige zaken dus ben ik veel zelf beginnen uitproberen via Youtube. Daar kan je dus zeker al een basis leggen.
In Gazet van Antwerpen vandaag:
Nieuwe generatie fietsherstellers op komst: opleiding is razend populair bij Syntra
Een van de populairste opleidingen bij opleidingscentrum Syntra dit schooljaar is die tot fietshersteller. “De inschrijvingen in Antwerpen en Mechelen zijn de voorbije vier jaar meer dan verdubbeld”, zegt Lieve Struyf van Syntra AB.
-
Vinny70
Moet zijn dat er veel gedetineerden zijn vrijgekomen!Yaris schreef: ↑20 september 2020, 19:10 In Gazet van Antwerpen vandaag:
Nieuwe generatie fietsherstellers op komst: opleiding is razend populair bij Syntra
Een van de populairste opleidingen bij opleidingscentrum Syntra dit schooljaar is die tot fietshersteller. “De inschrijvingen in Antwerpen en Mechelen zijn de voorbije vier jaar meer dan verdubbeld”, zegt Lieve Struyf van Syntra AB.