opruiming meubels (salon) 6e verdieping
opruiming meubels (salon) 6e verdieping
Heeft er iemand ervaring met een opruiming van een salon (3+1+1 zit) op een appartement dat via een buitenlift dient te gebeuren?
Wat zou dit zoal kosten.
Had online een firma gevonden en gecontacteerd, maar die dienen langs te komen om een prijs te kunnen opmaken...
Een +- prijs kunnen ze me niet doorgeven....
Wat zou dit zoal kosten.
Had online een firma gevonden en gecontacteerd, maar die dienen langs te komen om een prijs te kunnen opmaken...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: opruiming meubels (salon) 6e verdieping
het is veel gemakkelijker om die zetels te demonteren. Je kan elke zetel uit elkaar halen, zodat er enkel nog wat houten balkjes en mousse overschieten. Benodigd : schroevedraaier, hamer, enkele tangen. Je zetel is dan wel kapot he
Dan heb je helemaal geen verhuislift nodig.
Dan heb je helemaal geen verhuislift nodig.
Ik wil Robin wel eens een 3-zit met 2 relaxfuncties zien demonteren. Zelfs met een voorhamer gaat het hem niet lukken. Onze Robin kletst er maar wat graag op los. 
Ik heb onlangs een relaxzetel van Chateaux d'Ax gedemonteerd, een driezit met 2 uitklapbare stukken. Dat binnenwerk -volledig van staal - weegt zeker 50kg. Er hing een sticker op 'made in china'. Ik ben er wel een dagje mee bezig geweest, maar ik heb volledig uit elkaar gehaald. Je hebt enkele sleutels nodig, en enkele breekmessen om het leder kapot te snijden, en duizenden nietjes verwijderen met hamertje en schroevedraaier. Zo heb ik die zetel dus in kleine onderdelen naar het RP kunnen brengen. Die stond toch in de weg, en ik kreeg hem ook niet verkocht op 2dehands, zelfs niet voor 50 euro.
Apropos, een knappe vriendin van mij, heeft al het leder mooi megenomen, om er sjakochen van te maken. Wit en grijs leder
Apropos, een knappe vriendin van mij, heeft al het leder mooi megenomen, om er sjakochen van te maken. Wit en grijs leder
Apropos, in het rp moest ik zelfs betalen om al die mousse weg te gooien, mooie grote stukken mousse, maar ik kon er niets mee doen. Wij hebben een living van ongeveer 120m², en die zetel stond in de weg, want we hebben er nog zo 2. Op de vrijgekomen plaats kunnen de kids van mijn vriendinnen nu spelen.
ik bedenk plots iets, er bestààn geen appartementsgebouwen van 6 verdiepingen. Qua etages, gaat het van 3 naar 5, dan 10, dan 12 en dan 20.
kan de ts zich verduidelijken, want dat maakt een groot verschil
kan de ts zich verduidelijken, want dat maakt een groot verschil
150 euro betaald voor het eerste uur, 11de verdieping.
Dat moet voor de 6de verdieping goedkoper kunnen want dat kan je nog doen met een gewone verhuislift.
Dat moet voor de 6de verdieping goedkoper kunnen want dat kan je nog doen met een gewone verhuislift.
Zet beneden een strook af met wat oranje kegeltjes en duw die zetels over de kant. Of moeten die nog dienen? 
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Haha, dat heb ik op de Luchtbal ooit ook gedaan. Canapé van 70 kilo van de vijfde verdieping naar beneden gegooid. Achteraan is daar toch een grasplein. Lag beneden in een tiental stukken. Indertijd hadden ze daar nog van die grote grijze rolcontainers van Van Gansenwinkel. Paste er perfect in ! 
Nieuwe salon besteld waar ze de oude salon meenemen voor 90€.
Uit nieuwgierigheid eens gecheckt bij Weba. Zij nemen deze ook mee voor 50€.
Levering van nieuwe salon is gratis, maar lift 6e verdieping komt op 200€ bij hen.
Dank aan de meedenkers.
Uit nieuwgierigheid eens gecheckt bij Weba. Zij nemen deze ook mee voor 50€.
Levering van nieuwe salon is gratis, maar lift 6e verdieping komt op 200€ bij hen.
Dank aan de meedenkers.
daar kan je de bak voor invliegen, dat zijn levensbedreigende handelingen
eerlijk gezegd, ik heb dat ook ooit gedaan met een brandkast van de generale bank, maar dat was in een periode dat ik nog jong en onbezonnen was