opties Slapende pensioenrekening
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
-
- Newbie
- Contacteer:
opties Slapende pensioenrekening
Hoi,
ik heb eindelijk mijn Slapende pensioenrekening teruggevonden.
Ik mag nog 20 jaar werken.
Wat zijn mijn opties voor de slapende pensioenrekening? Laten slapen, iets actiever,...? Wordt ik verondersteld iets te doen met die rekening? Of enkel wachten tot mijn pensioen?
Walter
ik heb eindelijk mijn Slapende pensioenrekening teruggevonden.
Ik mag nog 20 jaar werken.
Wat zijn mijn opties voor de slapende pensioenrekening? Laten slapen, iets actiever,...? Wordt ik verondersteld iets te doen met die rekening? Of enkel wachten tot mijn pensioen?
Walter
Re: opties Slapende pensioenrekening
Als je nog 20jaar mag werken kan pensioensparen nog zinvol zijn.
Maar misschien ben je beter af met die rekening te laten zijn voor wat het is en een andere op te starten.
Maar misschien ben je beter af met die rekening te laten zijn voor wat het is en een andere op te starten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
http://financien.belgium.be/nl/particul ... ioensparen
Mijn glazen bol is terug mat geworden. Ik kan dus niet voorspellen wat je het best doet.
Mijn glazen bol is terug mat geworden. Ik kan dus niet voorspellen wat je het best doet.
-
- Newbie
- Contacteer:
het gaat hier over een rekening die uit een 'oude' groepsverzekering komt (opgebouwd tot eind 1999).
Mijn andere groepsverzekeringen vind ik terug op mypension onder 'Pensioenplan van de werkgever'. Deze met als 'pensioensplannaam' "Slapende pensioenrekening (onthaalstructuur)": misschien moet ik gewoon eens de voorwaarden achter die rekening opvragen.
Ik heb momenteel 'genoeg' pensioensparen en pensioenplannen.
Iemand die 'oude' regels kent van zo een '"Slapende pensioenrekening (onthaalstructuur)"'?
Walter
Mijn andere groepsverzekeringen vind ik terug op mypension onder 'Pensioenplan van de werkgever'. Deze met als 'pensioensplannaam' "Slapende pensioenrekening (onthaalstructuur)": misschien moet ik gewoon eens de voorwaarden achter die rekening opvragen.
Ik heb momenteel 'genoeg' pensioensparen en pensioenplannen.
Iemand die 'oude' regels kent van zo een '"Slapende pensioenrekening (onthaalstructuur)"'?
Walter