Optima...een aanrader of juist niet ???
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Optima...een aanrader of juist niet ???
Wij kwamen onlangs in contact me Optima (http://www.optima.be" onclick="window.open(this.href);return false;) " Optima helpt u met een financiële planning op maat van uw leven."
We vragen ons af of het een meerwaarde biedt om met hen in zee te gaan, we weten helemaal niet wat we er kunnen van verwachten..
Heeft iemand ervaring met Optima
???
Is Optima te vertrouwen
??
We vragen ons af of het een meerwaarde biedt om met hen in zee te gaan, we weten helemaal niet wat we er kunnen van verwachten..
Heeft iemand ervaring met Optima

Is Optima te vertrouwen

- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Optima...een aanrader of juist niet ???
Een familielied van mij werkt bij optima. Zij doen inderdaad vermogensbeheer van grote kapitalen (je moet toch wat centjes hebben voordat zij in u geïnteresseerd zijn).silvester schreef:Heeft iemand ervaring met Optima???
Is Optima te vertrouwen??
Van wat ik gehoord heb van mijn schoonzus is het toch een redelijk grote firma met toch wel een redelijk aantal klanten (waaronder ook enkele 'bekendere' klanten).
Dus ik veronderstel dat het wel een degelijke firma is, waarmee je wel in zee zou kunnen gaan. Eens luisteren zal wel geen kwaad kunnen.
Maar blijf er altijd van bewust dat vermomgensbeheerbedrijven (en de 'private banken') niet alleen uw winst maximaliseren, maar dat zij ook hun winsten moeten maximaliseren. Hun voorstellen van beleggingen moet je dus altijd met een korrel zout nemen en via de prospectus nagaan of het product dat ze voorstellen echt wel voor jou het beste is (en niet voor Optima).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.