opzeggen bankrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
opzeggen bankrekening
Opzeggen bankrekeningen
Een aantal jaren geleden heb ik mijn spaar- en zichtrekening opgezegd bij het toenmalige cortal consors.
Ik heb daarvoor een gewone brief gestuurd, maar heb nagelaten om er een andere rekening bij te zetten waarop ze het saldo konden storten. Ik had natuurlijk de rekening zo goed als leeg gemaakt maar er stond nog een 10-tal euro op. Ik was niet op de hoogte van de mogelijkheid om het saldo over te schrijven naar een andere bankrekening en ik heb dan ook nooit iets gezien van die 10 euro.
Mijn vraag is nu waar deze is?
Iemand een idee?
mvg
Een aantal jaren geleden heb ik mijn spaar- en zichtrekening opgezegd bij het toenmalige cortal consors.
Ik heb daarvoor een gewone brief gestuurd, maar heb nagelaten om er een andere rekening bij te zetten waarop ze het saldo konden storten. Ik had natuurlijk de rekening zo goed als leeg gemaakt maar er stond nog een 10-tal euro op. Ik was niet op de hoogte van de mogelijkheid om het saldo over te schrijven naar een andere bankrekening en ik heb dan ook nooit iets gezien van die 10 euro.
Mijn vraag is nu waar deze is?
Iemand een idee?
mvg
Re: opzeggen bankrekening
Ik heb ze niet.
Serieus: als ze je rekening hebben stopgezet zonder je die 10 euro terug te geven moet je met hen contact opnemen. Anders is het diefstal.
Serieus: als ze je rekening hebben stopgezet zonder je die 10 euro terug te geven moet je met hen contact opnemen. Anders is het diefstal.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Normaal wordt er bij aflsuit van een rekening steeds een rekeningnummer gevraagd.
Zelfs als er geen geld meer op die rekening stond, kunnen er nog steeds intresten vrijkomen door een rekening af te sluiten.
Waar die 10 euro dan ook naar toe moge zijn, even bellen misschien.
Zelfs als er geen geld meer op die rekening stond, kunnen er nog steeds intresten vrijkomen door een rekening af te sluiten.
Waar die 10 euro dan ook naar toe moge zijn, even bellen misschien.
Nog een geluk dat je zo snel hebt ontdekt dat er iets niet klopte.
redtab schreef:Een aantal jaren geleden ...