Orange trekt tarieven voor vast internet en televisie op
Orange trekt tarieven voor vast internet en televisie op
https://www.hln.be/ihln/orange-trekt-ta ... ~aeb3db8f/
Telecomoperator Orange Belgium verhoogt zijn prijzen van vaste internet- en tv-diensten voor nieuwe en bestaande klanten vanaf 17 januari volgend jaar. De prijsverhoging is een antwoord op de voortdurende stijging van de kosten, bevestigt het bedrijf.
Begrijpelijk na een aantal jaar. Werken aan minimummarge. en TN rekent ook door.
Nu 150/15 ipv 100/10.
Liever 100/40, dan 150/15 (mijn opinie)
Edpnet internet al 10 jaar niet verhoogd in prijs daarentegen (oei, maar ik ben weer 'bevooroordeeld'
)
Telecomoperator Orange Belgium verhoogt zijn prijzen van vaste internet- en tv-diensten voor nieuwe en bestaande klanten vanaf 17 januari volgend jaar. De prijsverhoging is een antwoord op de voortdurende stijging van de kosten, bevestigt het bedrijf.
Begrijpelijk na een aantal jaar. Werken aan minimummarge. en TN rekent ook door.
Nu 150/15 ipv 100/10.
Liever 100/40, dan 150/15 (mijn opinie)
Edpnet internet al 10 jaar niet verhoogd in prijs daarentegen (oei, maar ik ben weer 'bevooroordeeld'

Re: Orange trekt tarieven voor vast internet en televisie op
Proximus verkoopt zijn Internet Start ook al wat jaren aan dezelfde prijs.
Wat edpnet betaalt aan Proximus zal wel alleen in Sint Niklaas geweten zijn zeker ?
Wat edpnet betaalt aan Proximus zal wel alleen in Sint Niklaas geweten zijn zeker ?
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.