Oud pensioenspaarfonds waar ik niet meer op mag storten
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Oud pensioenspaarfonds waar ik niet meer op mag storten
Hallo mensen,
Ik heb net deze site ontdekt en vroeg me af of jullie me met dit kunnen helpen:
In 1993 sloot ik een pensioenspaarverzekeringscontract af met Aegon (secur-invest) met een gewaarborgde intrest van 4,5% voor stortingen. Dit fonds werd later overgenomen door Delphi en is nu in handen van Fidea
"art9. Het doel van dit contract is het vormen van een kapitaal op de eindvervaldag (2031); De verzekeringnemer doet vrijwillige stortingen aan de maatschappij op een daarvoor speciaal geopende financiele rekening; frequentie en bedrag worden uitsluitend door hem bepaald ..."
Aangezien in de huidige tijd die gewaarborgde intrestvoet interessant is ... vroeg ik de maatschappij of ik nog steeds op dezelfde rekening mocht storten.
Dit was niet meer mogelijk ... ik zou een nieuw contract moeten afsluiten.
In de jaren 90 deed ik regelmatig stortingen en wou dit jaar opnieuw storten
Ik heb net deze site ontdekt en vroeg me af of jullie me met dit kunnen helpen:
In 1993 sloot ik een pensioenspaarverzekeringscontract af met Aegon (secur-invest) met een gewaarborgde intrest van 4,5% voor stortingen. Dit fonds werd later overgenomen door Delphi en is nu in handen van Fidea
"art9. Het doel van dit contract is het vormen van een kapitaal op de eindvervaldag (2031); De verzekeringnemer doet vrijwillige stortingen aan de maatschappij op een daarvoor speciaal geopende financiele rekening; frequentie en bedrag worden uitsluitend door hem bepaald ..."
Aangezien in de huidige tijd die gewaarborgde intrestvoet interessant is ... vroeg ik de maatschappij of ik nog steeds op dezelfde rekening mocht storten.
Dit was niet meer mogelijk ... ik zou een nieuw contract moeten afsluiten.

In de jaren 90 deed ik regelmatig stortingen en wou dit jaar opnieuw storten
Re: Oud pensioenspaarfonds waar ik niet meer op mag storten
ze zullen uiteraard U wijsmaken dat je niet meer mag storten, de intrest op het kontrakt is 4,50%.
Een kontrakt is een kontrakt, en is bindend voor beide partijen.
Een kontrakt is een kontrakt, en is bindend voor beide partijen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Oud pensioenspaarfonds waar ik niet meer op mag storten
je kan klein bedrag erop storten, en zien hoe ze reageren.