Over het forum..
Over het forum..
Ik vind dat er hier de laatste tijd verdomd veel over aandelen gepraat wordt. :-)
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Over het forum..
Wat kun je over spaar- en termijnrekeningen zeggen? "Kijk eens hoeveel interest ik krijg"?
Inderdaad, wat meer over crypto zou gepast zijn 
Kerst- en Nieuwjaarswensen zijn ook saai maar we zullen er wel weer moeten aan meedoen.
Als je dat een jaar of vier negeert betert het wel
Als je dat een jaar of vier negeert betert het wel
Maar je hebt gelijk, ik vind het ook niet kunnen dat op een financieel forum over aandelen gepraat wordt. 
Het was mij ook opgevallen de laatste maand. Toen Yaris vroeg hoelang een tijdelijke ban duurt, omdat er iemand dit al een tijdje heeft, werd het mij duidelijk.Ik was gaan kijken wie die 'iemand' was, heel toevallig dat wanneer zijn ban in ging de actieve cafépraat topics verminderde. Anders staan die altijd vanboven. Nog meegemaakt dat alle 10 de meeste recente topics uit de kroeg kwamen...Wat zelden een meerwaarde was voor dit forum.
De stijging in actieve finaciële topics zijn alleen maar een positieve evolutie.Hopen dat het zo blijft.
De stijging in actieve finaciële topics zijn alleen maar een positieve evolutie.Hopen dat het zo blijft.
Ik moet zeggen dat door al die draadjes waarvan de titel begint met [Voorbeeld portefeuille 22-30] de indruk gewekt wordt dat er buiten het bespreken van portefeuilles op dit forum nog weinig te beleven valt.
Op het moment van schrijven gaat het om 4 van de 10 topics met laatste activiteit. Dat is enigszins veel, maar hou ermee rekening dat deze voorbeeldportefeuilles op 1 januari van start gaan. Vanaf 4 januari verwacht ik al een stuk minder activiteit.
Ik zit me al 2 dagen hetzelfde te bedenken. Temeer omdat ik al dat gediscussieer over hoe ze het gaan doen, niet volg.
Het beste tegengewicht voor iets dat je niet interesseert, is hier niet over klagen, maar zelf een discussie op gang brengen die je wel interessant vind. Iets met goede actief beheerde beleggingsfondsen, bijvoorbeeld.
Of gewoon een stok in het kiekeskot smijten, zoals ik hier deed. In dit onderwerp.. 
Besparingstips en sparen bleef ook achter.
Er zat eigenlijk heel veel sarcasme in mijn openingslijn.
Zag jij die ook tussen de lijnen, Yaris ?
Dat was niet altijd het geval. De kroeg is naar mijn gevoel 80 procent van de praat op het forum geweest. Zelfs meer.
Besparingstips en sparen bleef ook achter.
Er zat eigenlijk heel veel sarcasme in mijn openingslijn.
Zag jij die ook tussen de lijnen, Yaris ?
Laatst gewijzigd door Destereir op 31 december 2021, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Geweldig toch
Je moet ook wel inzien dat mensen in clubs en verenigingen gewoon weggaan soms.
Net als redenen om te beginnen drinken zijn er altijd redenen om ergens weg te gaan.
Uiteraard, als iedereen alle spelregels, topics en heel het forum zelf zou mogen invullen zou 'iedereen' niet weggaan maar al de rest wel.
Net als redenen om te beginnen drinken zijn er altijd redenen om ergens weg te gaan.
Uiteraard, als iedereen alle spelregels, topics en heel het forum zelf zou mogen invullen zou 'iedereen' niet weggaan maar al de rest wel.