overschrijven naar buitenland in vreemde valuta
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
overschrijven naar buitenland in vreemde valuta
Binnerkort biedt mijn bank (argenta) niet langer de mogelijkheid om via mijn zichtrekening een overschrijving in vreemde valuta buiten de europese gemeenschap uit te voeren.
Dergelijke verrichting doe ik slechts enkele keren per jaar. Welke bank zou deze service (liefst online) aanbieden waarbij niet enkel de kosten belangrijk zijn (!) maar ook uiteraard de gehanteerde valutakoers!
Zo zag ik dat de valutakoersen bij Western Union niet interessant zijn. Met dank;
Dergelijke verrichting doe ik slechts enkele keren per jaar. Welke bank zou deze service (liefst online) aanbieden waarbij niet enkel de kosten belangrijk zijn (!) maar ook uiteraard de gehanteerde valutakoers!
Zo zag ik dat de valutakoersen bij Western Union niet interessant zijn. Met dank;
Re: overschrijven naar buitenland in vreemde valuta
Revolut?
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Transferwise werkt tegen 0.5% en is gemakkelijk in gebruik. Grootbanken kunnen het ook tegen een lager tarief doen maar je moet daarvoor "langsgaan" -- dan zakt de fee van standaard 2.5-3% wisselkoersmarge naar 0.1-0.3% mits wat onderhandelen. Bepaalde brokers zoals interactive brokers laten ook toe om héél goedkoop geld te wisselen (0.1%), bijvoorbeeld van en naar USD.
KBC wisselt voor mij spotgoedkoop, maar standaard zijn hun kosten heel hoog. Mijn rekeningen hebben een dollarcompartiment.
KBC wisselt voor mij spotgoedkoop, maar standaard zijn hun kosten heel hoog. Mijn rekeningen hebben een dollarcompartiment.
Ik heb een rekening bij N26, daarmee lukt het wel