Overschrijven naar spaarrekening CE
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Overschrijven naar spaarrekening CE
Ik wou daarnet ene klein bedrag overschrijven naar mijn spaarrekening bij CE (kwestie dat er iets op staat). Via keytrade nam in nationale overschrijving, ik vulde alles in, wou bevestigen en kreeg dit bericht:
Er zijn fouten opgetreden
- De BIC is niet correct. De BIC voor deze bank is:
- U bent niet gemachtigd de gekozen rekening te gebruiken.
Nu, de BIC is correct (FBHLBE22) en die BIC werd trouwens gegenereerd door keytrade zelf.
En niet gemachtigd... ik dacht dat je van gelijk welke rekening naar je spaarrekening kon overschrijven, maar van je spaarrekening enkel naar je tegenrekening (bij mij argenta). Of kan jij bij CE enkel overschrijven van en naar je tegenrekening???
zie ik iets over het hoofd
Nu, de BIC is correct (FBHLBE22) en die BIC werd trouwens gegenereerd door keytrade zelf.
En niet gemachtigd... ik dacht dat je van gelijk welke rekening naar je spaarrekening kon overschrijven, maar van je spaarrekening enkel naar je tegenrekening (bij mij argenta). Of kan jij bij CE enkel overschrijven van en naar je tegenrekening???
zie ik iets over het hoofd

Re: Overschrijven naar spaarrekening CE
Heb juist een overschrijving van keytrade naar credit europe gedaan als test.Lanius schreef: Ik wou daarnet ene klein bedrag overschrijven naar mijn spaarrekening bij CE (kwestie dat er iets op staat). Via keytrade nam in nationale overschrijving, ik vulde alles in, wou bevestigen en kreeg dit bericht:
zie ik iets over het hoofd![]()
Heb tweemaal nationale overschrijving gekozen en alles ging zonder één probleempje.
Denk dat je toch iets verkeerd moet gedaan hebben.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Toch niet van uw SPAARrekening bij Keytrade naar een spaarekening bij een andere bank proberen over te schrijven ?
Dit gaat normaal niet, je moet ( meestal ) eerst via je keytrade-zichtrekening gaan, en dan naar een externe rekening.
Dit gaat normaal niet, je moet ( meestal ) eerst via je keytrade-zichtrekening gaan, en dan naar een externe rekening.
Nee, het was van zichtrekening keytrade naar spaarrekening CE. (ik ken de beperkingen van spaarrekeningen)
Tja, ik zal vanavond nog eens proberen. Toen ik bovenstaande boodschap kreeg kon ik terug mijn overschrijving aanpassen en ik heb alles nog eens gecontroleerd (BIC code en rekeningnummer enzo).
misschien net een kleine update aan de gang ofzo bij keytrade? Nu ik weet dat het toch kan zal ik keytrade contacteren moest probleem zich nog eens voordoen.
Tja, ik zal vanavond nog eens proberen. Toen ik bovenstaande boodschap kreeg kon ik terug mijn overschrijving aanpassen en ik heb alles nog eens gecontroleerd (BIC code en rekeningnummer enzo).
misschien net een kleine update aan de gang ofzo bij keytrade? Nu ik weet dat het toch kan zal ik keytrade contacteren moest probleem zich nog eens voordoen.
nu lukt het wel!