Overschrijving vanuit US of cheque
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Overschrijving vanuit US of cheque
Ik heb een cheque ontvangen van Morgan Stanley - Bank of New York Mellon, in dollars. Ik wil ook aandelen verkopen die opnieuw standaard via cheque betaald zouden worden.
Alternatief kan ik ook betalen voor een overschrijving, maar dan zijn er veel transferkosten.
Iemand een idee waar ik een cheque in dollars kan verzilveren?
Of waar ik een goedkope overschrijving in dollars kan doen?
Alternatief kan ik ook betalen voor een overschrijving, maar dan zijn er veel transferkosten.
Iemand een idee waar ik een cheque in dollars kan verzilveren?
Of waar ik een goedkope overschrijving in dollars kan doen?
Re: Overschrijving vanuit US of cheque
Bij een grootbank betaal je al snel 30 euro voor een overschrijving in dollar. Dan moet je ook nog over een dollarrekening beschikken of je zit nog eens met de valuta-kost.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het hangt ook van het bedrag af. Sommige banken weigeren kleine cheques (<$500) te verwerken.
Als een Belgische bank een cheque in usd uitbetaald en het is betaling van div. (steeds vermeld op de cheque) dan is de bank verplicht 30 % R.V. af te houden !
-
- Full Member
- Contacteer:
BNP was vroeger 15 euro, kan nu wat duurder zijn sinds kort.
Deutsche Bank minimum 50 euro.
Zijn prijzen van een paar jaar geleden.
Deutsche Bank minimum 50 euro.
Zijn prijzen van een paar jaar geleden.
Bedankt iedereen voor de feedback.
Bij BNP aanvaarden ze geen cheques in dollars zeiden ze me. En aan de overschrijving zijn veel kosten verbonden. Fees langs beide kanten zijn meer dan 200 euro als ik alles in euros wil omzetten.
Bij BNP aanvaarden ze geen cheques in dollars zeiden ze me. En aan de overschrijving zijn veel kosten verbonden. Fees langs beide kanten zijn meer dan 200 euro als ik alles in euros wil omzetten.
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
Hierbij een zware waarschuwing.
Indien je inkomsten krijgt vanuit de VS kan je mogelijks hiervoro verplicht zijn een 'TAX' nummer in de USA te hebben.
Dit zorgt mogelijks voor 'levenslange' consequenties op het fiscaal gebied zowel hier alsook bv als je op reis moet naar de VS.
Je kan dit bv merken als je klant wordt van een bank (jawel hier in Belgie) of broker dan vragen ze hier achter.
Het zinnetje begint met iets van us -citizen enz....
Mogelijks en hopelijk is mijn inbreng hier ten onrechte....maar bekijk dit toch zeer zeer zorgvuldig.
Indien je inkomsten krijgt vanuit de VS kan je mogelijks hiervoro verplicht zijn een 'TAX' nummer in de USA te hebben.
Dit zorgt mogelijks voor 'levenslange' consequenties op het fiscaal gebied zowel hier alsook bv als je op reis moet naar de VS.
Je kan dit bv merken als je klant wordt van een bank (jawel hier in Belgie) of broker dan vragen ze hier achter.
Het zinnetje begint met iets van us -citizen enz....
Mogelijks en hopelijk is mijn inbreng hier ten onrechte....maar bekijk dit toch zeer zeer zorgvuldig.