Paar opmerkingen over PC-banking
Paar opmerkingen over PC-banking
Hallo,
- Waarom niet nationale- en Europese overschrijvingsformulieren integreren op de site of gewoon nationale overschrijving supprimeren aangezien die toch niet meer gebruikt worden?
- In het verlengde daarvan: is het niet mogelijk het gebruik van de verzamelmap ook mogelijk te maken voor Europese overschrijvingen? Dat zou heel wat gedoe met de digipas overbodig maken.
- Terwijl ik toch aan het vragen ben: is het niet mogelijk de aankoop van fondsen wat uit te breiden, bvb. met de mogelijkheid limietkoersen in te stellen? Ik weet eigenlijk niet of dat gebruikelijk is voor fondsen, maar handig zou het zeker en vast wel zijn!
Voor het overige niets dan lof!
- Waarom niet nationale- en Europese overschrijvingsformulieren integreren op de site of gewoon nationale overschrijving supprimeren aangezien die toch niet meer gebruikt worden?
- In het verlengde daarvan: is het niet mogelijk het gebruik van de verzamelmap ook mogelijk te maken voor Europese overschrijvingen? Dat zou heel wat gedoe met de digipas overbodig maken.
- Terwijl ik toch aan het vragen ben: is het niet mogelijk de aankoop van fondsen wat uit te breiden, bvb. met de mogelijkheid limietkoersen in te stellen? Ik weet eigenlijk niet of dat gebruikelijk is voor fondsen, maar handig zou het zeker en vast wel zijn!
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: Paar opmerkingen over PC-banking
1) Voorlopig zijn de nationale en Europese overschrijvingen nog niet samengevoegd. De reden daarvoor is dat de gewone elektronische nationale overschrijvingen nog steeds mogelijk zijn (enkel de papieren nationale overschrijvingsformulieren zijn afgeschaft) en dat deze nog vaak sneller worden verwerkt dan de Europese overschrijvingen.Yvan schreef:Hallo,
De samenvoeging van de nationale en Europese overschrijvingen wordt wel door ons binnenkort voorzien. Wij werken momenteel aan de voorbereidingen hiervoor.
2) Wanneer de nationale en Europese overschrijvingen zijn samengevoegd zal er effectief ook de mogelijkheid bestaan om voor Europese overschrijvingen de verzamelmap te gebruiken, evenals het adresboek met begunstigden.
3)Het gebruik van limietkoersen is voor de fondsen die wij aanbieden helaas niet mogelijk. De reden hiervoor is (en dat geldt voor bijna alle fondsen) dat de fondsen niet in "real-time" verhandeld kunnen worden en dat de koers van een fonds bijna altijd pas gekend is nadàt uw order geplaatst moet zijn. Dit komt doordat de koersen van de fondsen meestal bepaald worden aan de hand van de slotkoersen van de onderliggende waarden, dus telkens pas aan het einde van een beursdag. Op het ogenblik dat wij uw order dienen te plaatsen (op een vastbepaald tijdstip in de loop van een beursdag) weten wij daardoor nog niet aan welke koers uw order zal worden afgerekend en kunnen wij daardoor ook geen limietkoersen toelaten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.