pack batterijen Duracell plus AAA type alkaline
pack batterijen Duracell plus AAA type alkaline
4 X AAA: Camera Express plus power12,00 euro...korting 3,00 euro+ verzending............17, 99 euro.
4 X AAA: Hubo plus power van 26/06/2014 t/m 06/07/2014 met 28% korting...................5,95 euro.
8 X AAA: Kruidvat plus power van 24/06/2014b t/m 29/06/2014 korting niet vermeld........6,99 euro.
Dat is toch niet normaal....
4 X AAA: Hubo plus power van 26/06/2014 t/m 06/07/2014 met 28% korting...................5,95 euro.
8 X AAA: Kruidvat plus power van 24/06/2014b t/m 29/06/2014 korting niet vermeld........6,99 euro.
Dat is toch niet normaal....
Re: pack batterijen Duracell plus AAA type alkaline
ik koop alleen maar oplaadbare batterijen, een tijd geleden waren er zelfs van Carrefour aan 'spotprijzen'. Tegenwoordig vind je ze bijna niet meer bij Carrefour.
Oplaadbare van Carrefour aan de prijs van een niet oplaadbare van een "merkprodukt".
Er is een een test op Volt geweest, dat je niet oplaadbare batterijen toch kan opladen. Alleen bestaat er mogelijk ontploffingsgevaar, maar dat zou zich niet hebben voorgedaan.
Oplaadbare van Carrefour aan de prijs van een niet oplaadbare van een "merkprodukt".
Er is een een test op Volt geweest, dat je niet oplaadbare batterijen toch kan opladen. Alleen bestaat er mogelijk ontploffingsgevaar, maar dat zou zich niet hebben voorgedaan.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik was net aan 't lezen op http://www.batterijvergelijker.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Heel interessant, zeker het stukje op http://www.batterijvergelijker.nl/index ... ge=wegwerp" onclick="window.open(this.href);return false;
De Lidl batterijen staan er niet bij, maar zij waren volgens "De Rekenkamer" uitzending op 17 April dit jaar wel de goedkoopste en werden volgen hen zelfs in de fabrieken van Varta gemaakt http://derekenkamer.kro.nl/seizoenen/se ... 17-04-2014" onclick="window.open(this.href);return false; Voor wie de hele uitzending niet wil zien, ga naar minuut 19, alhoewel de hele uitzending best interessant is
Heel interessant, zeker het stukje op http://www.batterijvergelijker.nl/index ... ge=wegwerp" onclick="window.open(this.href);return false;
De Lidl batterijen staan er niet bij, maar zij waren volgens "De Rekenkamer" uitzending op 17 April dit jaar wel de goedkoopste en werden volgen hen zelfs in de fabrieken van Varta gemaakt http://derekenkamer.kro.nl/seizoenen/se ... 17-04-2014" onclick="window.open(this.href);return false; Voor wie de hele uitzending niet wil zien, ga naar minuut 19, alhoewel de hele uitzending best interessant is
Hier is vandaag een heel pakketje in aanbieding:
http://www.1dayfly.com/be/nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.1dayfly.com/be/nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
De link naar de Volt-test even posten. Waarschijnlijk ben je meer geld kwijt met te proberen om de batterij te herladen dan dat je d'er voordeel mee doet.
Die wonderzaken die je merkt op die tv-spots zijn in 99% van de gevallen brol.
Die wonderzaken die je merkt op die tv-spots zijn in 99% van de gevallen brol.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Klopt, heb het ooit eens uitgetest, sommige batterijen vooral die van Duracell begonnen direct te lekken, andere kun je wel kadeb maar het resultaat is erg beperkt, de bruikbare capaciteit minimaal, eigenlijk enkel bruikbaar voor weinig verbruikende toestellen als uurwerken ofzo en het risico op beschadiging is groot door lekkende batterijen.
Gewoon NIMH oplaadbare batterijen is het beste maar die geven slechts 1.2 V en voor sommige toestellen kun je beter toch wegwerp alkaline batterijen gebruiken die 1.5 V geven.
Gewoon NIMH oplaadbare batterijen is het beste maar die geven slechts 1.2 V en voor sommige toestellen kun je beter toch wegwerp alkaline batterijen gebruiken die 1.5 V geven.
-
Raoul van Buffelen
- Jr. Member

- Contacteer:
Maar die zakken al heel snel naar 1.2V !
-
ikbenwalter
- Newbie

- Contacteer:
=> klopt niet helemaal: 'voor sommige toestellen': voor de meeste toestellen maakt het geen fluit uit. Enige verschil is wanneer je grote stroomverbruikers moet voeden. En zo zijn er best weinig. Een van de weinige is de flash van camera. Die wil je wel snel opladen. En dan heb je batterijen nodig met een lage interne weerstand. En daar zit een groot verschil in tussen de verschillende types batterijen, zowel oplaadbare als niet-oplaadbare. Een goede NiMh werkt perfect of je flash (bv de eneloops die veel geprezen worden voor hun performantie onder zware belasting; je vindt testresultaten terug tot 10A, welke niet-oplaadbare kan dat?).ptj schreef: Gewoon NIMH oplaadbare batterijen is het beste maar die geven slechts 1.2 V en voor sommige toestellen kun je beter toch wegwerp alkaline batterijen gebruiken die 1.5 V geven.
En als je echt grote spanning nodig heb, neem dan NiZn oplaadbare batterijen (bv eens voor je race-autootje). Die leveren 1,7V.
Voor mij is het besluit al jaren dat je geen wegwerpbatterijen meer koopt. Oplaadbare batterijen zijn gewoon en veel goedkoper en ze vertellen je tenminste wat hun capaciteit is (een groot geheim bij niet-oplaadbare).
Gewone alkaline batterijen horen gewoon niet thuis in 'besparingstips'.
Walter
Volg je helemaal, gebruik al tientallen jaren oplaadbare batterijen waar ik kan behalve die echt heel weinig verbruiken waar ik kwalitatief goede alkaline batterijen gebruik die jaren meegaan. En speelgoed werkt soms helemaal niet met oplaadbare batterijen en verbruiken helaas soms heel wat wegwerpbatterijen.
Met een eenvoudige Volt/Ampere meter van (wschl. veel) minder dan 25 Euro is dat zogezegd geheim zo ontsluierd ... tot verschillende cijfers na de komma.ikbenwalter schreef: Oplaadbare batterijen zijn gewoon en veel goedkoper en ze vertellen je tenminste wat hun capaciteit is (een groot geheim bij niet-oplaadbare).
Walter
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
-
ikbenwalter
- Newbie

- Contacteer:
die uitleg wil ik wel eens horen; ik ken geen enkele simpele meter die gebruikte energie meet (voor batterijen in mAVh).vlo schreef:Met een eenvoudige Volt/Ampere meter van (wschl. veel) minder dan 25 Euro is dat zogezegd geheim zo ontsluierd ... tot verschillende cijfers na de komma.ikbenwalter schreef: Oplaadbare batterijen zijn gewoon en veel goedkoper en ze vertellen je tenminste wat hun capaciteit is (een groot geheim bij niet-oplaadbare).
Walter![]()
Een simpele meter meet stroom of spanning; je kan dan gaan prutsen met 2 zo een meters om vermogen te meten. Maar dan mag je van mij nog gaan toveren om dat om te zetten naar energie gedurende een bepaalde tijd (hoe meet dat simpele metertje dat de batterij plan is?)
gebuisd in fysica op school (dit krijgen ze nu in het 5de en 6de studiejaar)?
Walter
Waarde ikbenwalter,
Grove taal op dit Forum is niet nodig.
Behoorlijk Nederlands schrijven daarentegen maakt de dingen wel verstaanbaar.
Keep it cool
... ook is het niet echt nodig om mij en jezelf te citeren in het onmiddellijk daaropvolgende bericht.
Grove taal op dit Forum is niet nodig.
Behoorlijk Nederlands schrijven daarentegen maakt de dingen wel verstaanbaar.
Keep it cool
... ook is het niet echt nodig om mij en jezelf te citeren in het onmiddellijk daaropvolgende bericht.
Ooit was "Europa" een mooi project!
-
ikbenwalter
- Newbie

- Contacteer:
aha je bent dezelfde als in die andere discussie zie ik nu ;-).
Dus leg eens uit uit hoe je met een simpele volt amphere meter de energie-inhoud van een batterij meet? Het kan in ieder geval niet.
ik denk trouwens niet dat ik iets grofs gezegd hebt (er zijn er wel meer die in de lagere school slechte punten haalden voor fysica ;-)). Ik heb vooral verteld wat de beperkingen zijn van een volt-amphere meter zijn in het meten van die energie-inhoud.
Walter
Dus leg eens uit uit hoe je met een simpele volt amphere meter de energie-inhoud van een batterij meet? Het kan in ieder geval niet.
ik denk trouwens niet dat ik iets grofs gezegd hebt (er zijn er wel meer die in de lagere school slechte punten haalden voor fysica ;-)). Ik heb vooral verteld wat de beperkingen zijn van een volt-amphere meter zijn in het meten van die energie-inhoud.
Walter
-
ikbenwalter
- Newbie

- Contacteer:
=> welk speelgoed werkt in jou ervaring niet met oplaadbare batterijen? Ik ben hier thuis nog niets tegengekomen (en heb 3 kinderen hun speelgoed met oplaadbare batterijen versleten).ptj schreef:... En speelgoed werkt soms helemaal niet met oplaadbare batterijen en verbruiken helaas soms heel wat wegwerpbatterijen.
Walter
-
ikbenwalter
- Newbie

- Contacteer:
In laatste testaankoop staat er nog een testje van batterijen.
Ze hebben ook de tijd genomen niet oplaadbare batterijen te testen. Energie-inhoud is hier grofweg 50% hoger dan oplaadbare.
Wel geen referentie naar de AAA types zoals gevraagd door topic starter.
Walter
Ze hebben ook de tijd genomen niet oplaadbare batterijen te testen. Energie-inhoud is hier grofweg 50% hoger dan oplaadbare.
Wel geen referentie naar de AAA types zoals gevraagd door topic starter.
Walter