Peiling federale verkiezingen 2024
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Hij zal zijn tijd moeten afwachten KV. Of is het Brembos?KV schreef: ↑6 juni 2024, 12:52haelewyn schreef: ↑6 juni 2024, 12:35
Brembos : ik heb hem hier geen gekke sprongen zien maken buiten enkele onschuldige uitspraken (niet alles gelezen daarentegen). Wetende dat hij / zij het niet slecht meent ben ik toch van een stevige indruk niet te ontdoen dat de rechtse manipulaties (gekleurde mailtjes naar de mod) hem een ban gekost hebben. Er gingen al wat dagen stemmen op dat brembos het zwijgen moest opgelegd worden.
Jammer. Het echte forumkrapuul blijft mooi zijn ding doen en dat gaan ze vast erg leuk vinden.
Aangezien de aanloop naar de verkiezingen nu aan zijn eindsprint bezig is en de poll hier dus kan opgeborgen worden stel ik voor dat er een nieuwe poll komt :
"Brembos moet terugkomen"
![]()
Zijn ban omwille de uitwisseling met Trivium rond burgerplicht is sterk overdreven.
Moest iedereen hier een ban krijgen als er eens tegen een scheenbeen geschopt is of op een lang teentje getrapt te hebben, het kleurde hier één en al oranje en rood
Tenzij er buiten de zaak van Trivium er nog zaken gemeld zijn geweest bij de moderatie ?
-
- Full Member
- Contacteer:
Eventjes de/het heimlichmanoeuvre op mezelf moeten toepassen ;-)
Toch het ultieme bewijs dat KV en mezelve niet één en dezelfde zijn zeker ?

mver schreef: ↑6 juni 2024, 13:10Hij zal zijn tijd moeten afwachten KV. Of is het Brembos?KV schreef: ↑6 juni 2024, 12:52
Aangezien de aanloop naar de verkiezingen nu aan zijn eindsprint bezig is en de poll hier dus kan opgeborgen worden stel ik voor dat er een nieuwe poll komt :
"Brembos moet terugkomen"
![]()
Zijn ban omwille de uitwisseling met Trivium rond burgerplicht is sterk overdreven.
Moest iedereen hier een ban krijgen als er eens tegen een scheenbeen geschopt is of op een lang teentje getrapt te hebben, het kleurde hier één en al oranje en rood
Tenzij er buiten de zaak van Trivium er nog zaken gemeld zijn geweest bij de moderatie ?

Sinds wanneer ligt Brembos in je bovenste schuif, Haelewyn?
Het is een tijdelijke ban, we gaan Brembos toch niet missen zeker? Wel moeilijk als alias om nu niet ontmaskerd te worden ( nadenkertje!).
Mss zit het VB al in de Vlaamse regering als Brembos terug is, of is het land al gesplitst ...

Het is een tijdelijke ban, we gaan Brembos toch niet missen zeker? Wel moeilijk als alias om nu niet ontmaskerd te worden ( nadenkertje!).
Mss zit het VB al in de Vlaamse regering als Brembos terug is, of is het land al gesplitst ...

Volledig akkoord en Vlaams Belang heeft daar wel een punt. Alleen verdraaien de andere partijen de focus naar homoseksualiteit. Maar daar gaat woke helemaal niet over.vortex schreef: ↑6 juni 2024, 12:11Wel, tot voor een jaar of tien geleden kraaide er geen haan naar, idem met lgb, hadden toen al dezelfde wettelijk dezelfde rechten en niemand maakte daar problemen over. Door de woke gekte is een enorme intolerantie ontstaan tegenover zowat alles wat vroeger normaal was, het gaat ondertussen zo ver dat lgbtq+ als het normale wordt gepusht en iedereen die de klassieke waarden, cultuur en samenlevingsvormen verdedigt de slechterik is en wordt weggezet als intolerant. Terwijl de progressieven naar eigen zeggen tolerantie en verdraagzaamheid uitdragen, zijn ze bijzonder intolerant tov iedereen die niet mee gaat in hun woke gekte. En ja, je zou dat als een bedreiging van de samenleving kunnen zien, het draagt op zijn minst bij aan een steeds groter wordende polarisatie.Kevva schreef: ↑6 juni 2024, 10:01 Ik ben eerlijk, ik vind 'woke' ook een bedreiging voor de maatschappij. 'Alles moet politiek-correct zijn' maar woke is daar nog eens de overtreffende trap van. Heel vaak vervalt men in de discussie dan direct over homohuwelijken en adoptie. Maar komaan, daar draait het toch niet om? Is dat ondertussen niet gewoon aanvaard in onze maatschappij? We leven toch niet in de jaren '50?
In die discussie wordt Tom Van Grieken helemaal overklast, dat mag hij toch niet laten gebeuren.
Zelfs Chris Janssens (VB) kreeg er van langs, terwijl het zelf een homo is.
Waarom zou men dat denken ?Abatoetnie schreef: ↑6 juni 2024, 13:11Eventjes de/het heimlichmanoeuvre op mezelf moeten toepassen ;-)
Toch het ultieme bewijs dat KV en mezelve niet één en dezelfde zijn zeker ?![]()
men heeft mij al verdacht Haelewyn te zijn
Abatoetnie
En nu ineens Brembos
Het lijkt alsof ik geen eigenpersoonlijkheid heb
Wat ik ook verwerpelijk vond was Tom Waes in de 'De Eerste Keus' op VRT. Meneer Waes ging zijn mening eens opdringen bij 18-jarigen.
Waes is voorstander van leerkrachten met een hoofddoek en onderbreekt politici die hun standpunt proberen verduidelijken die haaks staan op Waes' zijn ideeën.
Het is gewoon niet toegelaten dat leerkrachten een hoofddoek dragen.
Dat is net hetzelfde als dat leerkrachten geen petten, mutsen, kepie, moeten dragen terwijl ze lesgeven.
En wie laat hij aan het woord? Een moslima... Die mening is natuurlijk gekleurd en het zou me verbazen mocht die 18-jarige moslim tegen een hoofddoek zijn.
"Wat in je hoofd zit, is toch belangrijker dan hoe je eruitziet?". Ja, weerleg dat dan maar eens. Als je als politicus daar op ingaat ben je onmiddellijk de boeman.
Vervolgens mochten die leerlingen hun hand in de lucht steken wie er 'geen probleem' mee heeft. Heel de klas uiteraard unaniem hun hand in de lucht (om Tom Waes te plezieren natuurlijk). Daarna gaat Tom Waes naar Alexander De Croo en dringt hij op dat de leerlingen unaniem zijn en dat ze willen dat leerkrachten een hoofddoek dragen. Het gekke is dat De Croo daar in mee gaat (ja, dat had ik niet verwacht). Nee, Alexander dat verwacht niemand maar laat je zo niet doen door Tom Waes.
Dat is beïnvloeding van Waes' zijn kant en is totaal ongepast!
Niet verwonderlijk dat bepaalde partijen dan gaan zeggen dat de VRT gekleurd is en politieke beïnvloeding uitoefent. Het levende bewijs was gisteren nog op TV.
Dan wil ik tradwives voor de klas! Kan heel plezant worden!
Waes is voorstander van leerkrachten met een hoofddoek en onderbreekt politici die hun standpunt proberen verduidelijken die haaks staan op Waes' zijn ideeën.
Het is gewoon niet toegelaten dat leerkrachten een hoofddoek dragen.
Dat is net hetzelfde als dat leerkrachten geen petten, mutsen, kepie, moeten dragen terwijl ze lesgeven.
En wie laat hij aan het woord? Een moslima... Die mening is natuurlijk gekleurd en het zou me verbazen mocht die 18-jarige moslim tegen een hoofddoek zijn.
"Wat in je hoofd zit, is toch belangrijker dan hoe je eruitziet?". Ja, weerleg dat dan maar eens. Als je als politicus daar op ingaat ben je onmiddellijk de boeman.
Vervolgens mochten die leerlingen hun hand in de lucht steken wie er 'geen probleem' mee heeft. Heel de klas uiteraard unaniem hun hand in de lucht (om Tom Waes te plezieren natuurlijk). Daarna gaat Tom Waes naar Alexander De Croo en dringt hij op dat de leerlingen unaniem zijn en dat ze willen dat leerkrachten een hoofddoek dragen. Het gekke is dat De Croo daar in mee gaat (ja, dat had ik niet verwacht). Nee, Alexander dat verwacht niemand maar laat je zo niet doen door Tom Waes.
Dat is beïnvloeding van Waes' zijn kant en is totaal ongepast!
Niet verwonderlijk dat bepaalde partijen dan gaan zeggen dat de VRT gekleurd is en politieke beïnvloeding uitoefent. Het levende bewijs was gisteren nog op TV.
Dan wil ik tradwives voor de klas! Kan heel plezant worden!
Laatst gewijzigd door Kevva op 6 juni 2024, 13:26, 3 keer totaal gewijzigd.
KV schreef: ↑6 juni 2024, 13:17Waarom zou men dat denken ?Abatoetnie schreef: ↑6 juni 2024, 13:11
Eventjes de/het heimlichmanoeuvre op mezelf moeten toepassen ;-)
Toch het ultieme bewijs dat KV en mezelve niet één en dezelfde zijn zeker ?![]()
men heeft mij al verdacht Haelewyn te zijn Die Haelewyn wordt wel vaker verdacht.![]()
Abatoetnie Denk(!) ik niet.![]()
En nu ineens Brembos Daar heb ik een andere gidser opgekleefd.![]()
Het lijkt alsof ik geen eigenpersoonlijkheid heb Of een windhaan zijt!( Kan dat voldoende voor een ban zijn? )
![]()
Euh, neen! Je leest te snel/fout/ mist de clou/gaat ook de mist in met het interpreteren van emoticons.
Die ban heeft toch 0,0 met het VB of de verkiezingen te maken. Je zoekt het veel te ver.
Deze week heeft er mij ook al iemand in PB gevraagd of ik brembos ben.
Neen dus. Ik heb niks tegen Vlaams belang en ik heb geen 10 personages met 20 voorkeuren als nick.
Normaal gezien kom ik met mijn alter ego's ook mezelf niet gelijk geven... zoals er wel zijn.
Of.. ik creëer geen nieuwe nicks die een vermeende ziekenhuisjob hebben omdat ik dan beter mijn gelijk denk te kunnen halen in discussies over Covid.
Daar doe ik dus allemaal niet aan mee.
Neen dus. Ik heb niks tegen Vlaams belang en ik heb geen 10 personages met 20 voorkeuren als nick.
Normaal gezien kom ik met mijn alter ego's ook mezelf niet gelijk geven... zoals er wel zijn.

Of.. ik creëer geen nieuwe nicks die een vermeende ziekenhuisjob hebben omdat ik dan beter mijn gelijk denk te kunnen halen in discussies over Covid.

Daar doe ik dus allemaal niet aan mee.
Wauw, jij bent echt Brembos. Het opzettelijk niet willen begrijpen van een grap incluis. En anders is het een ongezonde obsessie

Open VLD wordt de grootste verliezer van de verkiezingen.
De Croo die elke week meer en meer leugens vertelt en in het Grote Debat op VTM zijn eigen regering (Vivaldi I) laat vallen. Hij wil er niet mee verder en wil geen Vivaldi II (letterlijk zijn woorden).
Maar dan wel in andere programma's zijn eigen regering en programma verdedigen. De enige kiezers die hij had is hij dag na dag aan het verliezen.
Ik gok ergens dat Open VLD amper nog 6% zal halen!
Die centrumkiezers zullen naar CD&V en Vooruit gaan.
Vlaams Belang van hetzelfde. In de peilingen zag het er rooskleurig uit. Tom Van Grieken ging met zijn VB naar 30%. Let maar op want dat zullen er naar m.i. een pak minder zijn. Voor Van Grieken is het belangrijk dat de verkiezingen gisteren waren i.p.v. zondag. Want dag na dag heeft hij daar kiezers die overstappen naar N-VA.
En waarom? Omdat Tom Van Grieken vaak met nonssens afkomt als hij tijdens een debat in een hoek geduwd wordt (bv. de bonnetjes van Filip De Winter die betaalt werd voor etentjes door de Chinezen, het ging om een loempia volgens Van Grieken i.p.v. etentjes op restaurant. Erik Goens moest hem daar echt beginnen overtuigen dat het geen loempia was).
Maar Van Grieken maar bv. ook Chris Janssens (toch wel 2 kopstukken) laten zich heel snel overmannen door debat. Het lijkt alsof die 2 direct dichtklappen bij wat wederwoord.
Dus vandaar: De kiezer ziet dat, die stapt over naar N-VA waar je een figuur hebt als BDW die elke zin van wederwoord dient.
Voorzichtige pronostiek:
- Vlaams Belang: 24%
- N-VA: 20%
- Open VLD: 6%
- CD&V: 12%
- Vooruit: 15%
- Groen: 6%
- PVDA: 17%
De Croo die elke week meer en meer leugens vertelt en in het Grote Debat op VTM zijn eigen regering (Vivaldi I) laat vallen. Hij wil er niet mee verder en wil geen Vivaldi II (letterlijk zijn woorden).
Maar dan wel in andere programma's zijn eigen regering en programma verdedigen. De enige kiezers die hij had is hij dag na dag aan het verliezen.
Ik gok ergens dat Open VLD amper nog 6% zal halen!
Die centrumkiezers zullen naar CD&V en Vooruit gaan.
Vlaams Belang van hetzelfde. In de peilingen zag het er rooskleurig uit. Tom Van Grieken ging met zijn VB naar 30%. Let maar op want dat zullen er naar m.i. een pak minder zijn. Voor Van Grieken is het belangrijk dat de verkiezingen gisteren waren i.p.v. zondag. Want dag na dag heeft hij daar kiezers die overstappen naar N-VA.
En waarom? Omdat Tom Van Grieken vaak met nonssens afkomt als hij tijdens een debat in een hoek geduwd wordt (bv. de bonnetjes van Filip De Winter die betaalt werd voor etentjes door de Chinezen, het ging om een loempia volgens Van Grieken i.p.v. etentjes op restaurant. Erik Goens moest hem daar echt beginnen overtuigen dat het geen loempia was).
Maar Van Grieken maar bv. ook Chris Janssens (toch wel 2 kopstukken) laten zich heel snel overmannen door debat. Het lijkt alsof die 2 direct dichtklappen bij wat wederwoord.
Dus vandaar: De kiezer ziet dat, die stapt over naar N-VA waar je een figuur hebt als BDW die elke zin van wederwoord dient.
Voorzichtige pronostiek:
- Vlaams Belang: 24%
- N-VA: 20%
- Open VLD: 6%
- CD&V: 12%
- Vooruit: 15%
- Groen: 6%
- PVDA: 17%
Een andere gidser opgekleefd pukkie? Woz? Dezelfde flauwe truut, maar meer woordenpukkie007 schreef: ↑6 juni 2024, 13:27KV schreef: ↑6 juni 2024, 13:17
Waarom zou men dat denken ?
men heeft mij al verdacht Haelewyn te zijn Die Haelewyn wordt wel vaker verdacht.![]()
Abatoetnie Denk(!) ik niet.![]()
En nu ineens Brembos Daar heb ik een andere gidser opgekleefd.![]()
Het lijkt alsof ik geen eigenpersoonlijkheid heb Of een windhaan zijt!( Kan dat voldoende voor een ban zijn? )
![]()