Peiling federale verkiezingen 2024
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Bwaaa, VLD'ers durven wel en vaak komen ze er mee weg.
Veli Yüksel probeert trouwens Turkse zieltjes te winnen door pamfletten in brievenbussen te steken in buurten waar veel Turken wonen.
Op 9 juni 2024 zijn er belangrijke verkiezingen in ons land. Ik ben al geruime tijd actief in de politiek en zet me dag en nacht in voor jullie. In het parlement zou ik veel projecten goedkeuren zoals de uitbreiding van de ziekteverzekering van 45 dagen naar drie maanden (BT8-form), de openstelling van onze religieuze feestdagen op scholen, het recht op uitzendingen op de Vlaamse tv voor de moslimgemeenschap (VRT), het behoud van de Volvo-fabriek in Gent en de tewerkstelling van onze jongeren en een verhoging van de pensioenen en het minimumloon.
Ik maak al twee jaar deel uit van het team van premier Alexander De Croo. Binnenkort wordt het ereconsulaat van België geopend in Eskisehir. Dit is een belangrijke dienst voor u.
Ik ben kandidaat om oplossingen te vinden voor jullie problemen en jullie stem te zijn in deze periode waarin politieke vertegenwoordiging heel belangrijk is. Stemmen op ongekwalificeerde en onervaren kandidaten is een verloren stem. De verkiezingen van 2019 hebben dit duidelijk gemaakt. Laat je stem niet verloren gaan in deze verkiezing.
Met jullie steun kom ik verder waar we gebleven waren. Wat we gedaan hebben is de garantie van wat we zullen doen. Ik bied mijn eindeloze dank aan voor jullie steun en stem.
Veli Yuksel
En ik verzin het niet hé mensen. Hieronder de brief!

Veli Yüksel probeert trouwens Turkse zieltjes te winnen door pamfletten in brievenbussen te steken in buurten waar veel Turken wonen.
Op 9 juni 2024 zijn er belangrijke verkiezingen in ons land. Ik ben al geruime tijd actief in de politiek en zet me dag en nacht in voor jullie. In het parlement zou ik veel projecten goedkeuren zoals de uitbreiding van de ziekteverzekering van 45 dagen naar drie maanden (BT8-form), de openstelling van onze religieuze feestdagen op scholen, het recht op uitzendingen op de Vlaamse tv voor de moslimgemeenschap (VRT), het behoud van de Volvo-fabriek in Gent en de tewerkstelling van onze jongeren en een verhoging van de pensioenen en het minimumloon.
Ik maak al twee jaar deel uit van het team van premier Alexander De Croo. Binnenkort wordt het ereconsulaat van België geopend in Eskisehir. Dit is een belangrijke dienst voor u.
Ik ben kandidaat om oplossingen te vinden voor jullie problemen en jullie stem te zijn in deze periode waarin politieke vertegenwoordiging heel belangrijk is. Stemmen op ongekwalificeerde en onervaren kandidaten is een verloren stem. De verkiezingen van 2019 hebben dit duidelijk gemaakt. Laat je stem niet verloren gaan in deze verkiezing.
Met jullie steun kom ik verder waar we gebleven waren. Wat we gedaan hebben is de garantie van wat we zullen doen. Ik bied mijn eindeloze dank aan voor jullie steun en stem.
Veli Yuksel
En ik verzin het niet hé mensen. Hieronder de brief!

-
ConradR
Dan is de ban al weer opgeheven. De moderatie op dit forum is nogal subjectief en wispelturig. Sommigen krijgen een "tijdelijke" ban van enkele uren, anderen krijgen er één van enkele weken of zelfs een maand. En dat allemaal zonder enige motivatie ...voorheenCP1234 schreef: ↑6 juni 2024, 14:57Op zich een schande dat je dit nog hebt moeten melden, elke "normale" mod had zo'n trol al lang een ban gegeven !Trivium schreef: ↑6 juni 2024, 10:28
Ik heb het gemeld. Ik ben zijn gebash op alles wat rechts is, zijn gespam en belachelijke oneliners beu. Als je wil discussiëren doe het dan met argumenten en niet met elke dag dezelfde flauwekul. Het is gewoon getrol, simple as that. Maar dat is niet de reden van mijn melding.
De reden was bovenstaande en daarom heb ik het gemeld Niemand moet mij hier beschuldigen van te verzaken aan mijn burgerplicht. Blijkbaar was de mod akkoord dat het erover was.
Ik zie trouwen nergens dat deze trol een ban heeft, naast zijn nick staat toch niets ?
Oei, nu riskeer ik ook een ban, zeker?
Jay Jay De Gucht
Let maar op dat het geen 'Klucht' wordt!
Let maar op dat het geen 'Klucht' wordt!
Enkele leden, waaronder ikzelf, hebben bij de moderator gepleit dat Brembos niet van slechte wil is.. en daarna bleek de ban opgeheven.
Voor mezelf heb ik nog nooit gepleit.
Ik zit gewoonlijk mijn ban uit. Dan heb ik iets om later over te klagen : het onrecht dat me aangedaan werd.
Ik heb voor mezelf voorzorgen genomen om in geval van ban toch aanwezig te kunnen blijven op het forum.
Ik ben daarin zeker niet de enige.
Er zijn er hier ook die constant bashen op links. Dan hebben er velen geen probleem mee.Trivium schreef: ↑6 juni 2024, 10:28
Ik heb het gemeld. Ik ben zijn gebash op alles wat rechts is, zijn gespam en belachelijke oneliners beu. Als je wil discussiëren doe het dan met argumenten en niet met elke dag dezelfde flauwekul. Het is gewoon getrol, simple as that. Maar dat is niet de reden van mijn melding.
De reden was bovenstaande en daarom heb ik het gemeld Niemand moet mij hier beschuldigen van te verzaken aan mijn burgerplicht. Blijkbaar was de mod akkoord dat het erover was.
Als dat mag..
Ik ben hier al uitgemaakt voor alles wat vuil en lelijk is. Er loopt hier op het forum wel erger dan Brembos.
Over het andere (edit : Brembos) : De mod was inderdaad akkoord dat het erover was, heb ik vernomen.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 6 juni 2024, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- voorheenCP1234
- Verbannen Gebruiker

Het trol gedrag van Brembos zonder enige inhoudelijke waarde is er ook meer dan over !
Dat een mod zoiets toelaat is onbegrijpelijk en laat zien hoe nutteloos deze hier is ...
Valt wel op dat heel de linkse bende het opneemt voor hun trol die linkse uitspraken doet, solidariteit zit er precies goed in; vraag me af of de andere linkse eigenschappen zoals liegen en corruptie er ook zo goed inzitten ...
Dat een mod zoiets toelaat is onbegrijpelijk en laat zien hoe nutteloos deze hier is ...
Valt wel op dat heel de linkse bende het opneemt voor hun trol die linkse uitspraken doet, solidariteit zit er precies goed in; vraag me af of de andere linkse eigenschappen zoals liegen en corruptie er ook zo goed inzitten ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Ik heb de indruk dat er van rechts evenveel uitspraken gedaan worden die niet toelaatbaar waren.
En vergeleken met de uitspraken van Brem ... die van rechts zijn een pak platter en sterker.
Ik kan me niet in jullie plaats stellen in gedachten want ik voel me niet rechts, niet links en ook niet centrum.
(Meer ergens buiten het cirkeltje zeker ?)
Maar ...zweet het nog wat uit tot na de verkiezingen. Dan zakt de koorts weer.
En vergeleken met de uitspraken van Brem ... die van rechts zijn een pak platter en sterker.
Ik kan me niet in jullie plaats stellen in gedachten want ik voel me niet rechts, niet links en ook niet centrum.
(Meer ergens buiten het cirkeltje zeker ?)
Maar ...zweet het nog wat uit tot na de verkiezingen. Dan zakt de koorts weer.
- voorheenCP1234
- Verbannen Gebruiker

Dat men in een discussie overhit raakt is nog te begrijpen, daarom niet goed te keuren.
De postings van Brembos waren puur trol-gedrag, dat jullie het hiervoor opnemen is onbegrijpelijk !
De postings van Brembos waren puur trol-gedrag, dat jullie het hiervoor opnemen is onbegrijpelijk !
Make Spaargids " Great Again ! "
Misschien omdat er meerderen van mening blijken te zijn dat je geen gelijk hebt ?voorheenCP1234 schreef: ↑6 juni 2024, 15:38
Dat kan hé : een andere mening er op nahouden.
PS : Welkom terug Brembos. Let's shoot oneliners
- VincentVega
- Hero Member

Is die ban al weer opgeheven? Dat heeft niet lang geduurd ...
De wegen van de moderator zijn ondoorgrondelijk ... eerst iemand (tijdelijk) bannen en enkele uren later de ban al opheffen, wat voor een boodschap geef je dan?
Ofwel ban je iemand terecht en laat je hem uitzweten. Ofwel geef je geen ban als de klacht onterecht is. Maar nu geeft de mod de indruk zich vergist te hebben. Of besluiteloos te zijn. Of is hij/zij misschien onder druk gezet en niet tegen de druk bestand?
Als ik dan lees "De mod was inderdaad akkoord dat het erover was, heb ik vernomen", en de ban wordt toch opgeheven, dan heb ik enkel dit te zeggen:

De wegen van de moderator zijn ondoorgrondelijk ... eerst iemand (tijdelijk) bannen en enkele uren later de ban al opheffen, wat voor een boodschap geef je dan?
Ofwel ban je iemand terecht en laat je hem uitzweten. Ofwel geef je geen ban als de klacht onterecht is. Maar nu geeft de mod de indruk zich vergist te hebben. Of besluiteloos te zijn. Of is hij/zij misschien onder druk gezet en niet tegen de druk bestand?
Als ik dan lees "De mod was inderdaad akkoord dat het erover was, heb ik vernomen", en de ban wordt toch opgeheven, dan heb ik enkel dit te zeggen:
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
De laatste weken maakt hij het inderdaad weer erg bont.VincentVega schreef: ↑6 juni 2024, 14:53De Croo loog ... is er iemand die daar van verschiet?Abatoetnie schreef: ↑6 juni 2024, 14:34
Opvallend weinig animo ook voor het verhaal van de vorige regeringsvorming. BDW verweet De Croo van liegen, Rousseau bevestigde dit. De Croo loog dus ... zou dit niet het thema moeten zijn van de laatste paar dagen voor de verkiezingen of wil de pers de VLD niet helemaal (dood)begraven ?![]()
Wat me in debat op VTM ook opviel : zeer intense hatelijke spanning van Mahdi richting Melissa.
Zou Mahdi liever Conner als voorzitter van Vooruit hebben ?
-
Abatoetnie
- Full Member

- Contacteer:
Ja, de druk van het enorme linkse leger hier op SG, daartegen is een moderator toch niet bestand ... LOLVincentVega schreef: ↑6 juni 2024, 15:44 Of is hij/zij misschien onder druk gezet en niet tegen de druk bestand ?
Tijd dat die verkiezingen voorbij zijn, er worden overal complotten opgemerkt.
Zodat het oude vertrouwde topic : 'nieuwe federale regering' van onder het stof kan gehaald worden.Abatoetnie schreef: ↑6 juni 2024, 15:49Ja, de druk van het enorme linkse leger hier op SG, daartegen is een moderator toch niet bestand ... LOLVincentVega schreef: ↑6 juni 2024, 15:44 Of is hij/zij misschien onder druk gezet en niet tegen de druk bestand ?
- VincentVega
- Hero Member

De Croo verhaaltje over hoe en waarom hij in 2020 premier werd was al langer gekend.
CD&V en Vooruit zijn op dit moment elkaar aan het bekampen: ze willen allebei de 3e grootste partij van Vlaanderen worden.
Of het om de persoon van Melissa gaat, weet ik niet. Ik vermoed dat Rousseau dezelfde opmerkingen zou krijgen maar inhoudelijk iets sterker in zijn schoenen staat.
Nog een andere vaststelling: waarom stond PVDA niet aan de linkerzijde van het podium maar helemaal rechts? Het ware logischer geweest moesten de 7 voorzitters gerangschikt zijn van uiterst links naar uiterst rechts. Al kijk ik liever naar Melissa dan naar Raoul ...
- VincentVega
- Hero Member

Toch vrij uniek dat verzameld links een poll wil organiseren of berichtjes stuurt naar de mod om iemand zijn (terechte?) ban teniet te doen?Abatoetnie schreef: ↑6 juni 2024, 15:49Ja, de druk van het enorme linkse leger hier op SG, daartegen is een moderator toch niet bestand ... LOLVincentVega schreef: ↑6 juni 2024, 15:44 Of is hij/zij misschien onder druk gezet en niet tegen de druk bestand ?
We weten al wie de ban heeft aangevraagd. Maar wie heeft er allemaal een berichtje naar de mod gestuurd om Brembos "te bevrijden"?
Laatst gewijzigd door VincentVega op 6 juni 2024, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Was me ook opgevallen. Maar heeft volgens mij te maken met :VincentVega schreef: ↑6 juni 2024, 15:55
Nog een andere vaststelling: waarom stond PVDA niet aan de linkerzijde van het podium maar helemaal rechts? Het ware logischer geweest moesten de 7 voorzitters gerangschikt zijn van uiterst links naar uiterst rechts. Al kijk ik liever naar Melissa dan naar Raoul ...![]()
- aan ene zijde de partijen die in de regering zitten
- aan de andere zijde partijen die in de oppositie zitten