Peiling federale verkiezingen 2024
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Ik sta niet in de DSM, in tegenstelling tot veel mensen hier. Hier zitten (zoals dikwijls op forums) buitenproportioneel veel mensen die daar een labeltje hebben.
Ik hou mijn afwijkingen buiten de DSM
.
Ik hou mijn afwijkingen buiten de DSM

- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
Ik denk dat je de persoonlijke aanvalscampagne van Achteruit op Mahdi bent vergeten, goedgekeurd door ons Melissa.
Dat was zo laag dat als je nog een beetje een fatsoenlijk mens bent dat moet pijn doen, zeker van een coalitiegenoot ...
Make Spaargids " Great Again ! "
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Heeft niet iedereen van meerdere labels een stukje gekregen ? Vaak bij de geboorte, soms achteraf. Of zie ik dat verkeerd ?
Dat is een manier om het te zien. Maar sommigen hebben toch zo'n rare stukjes gekregen dat er best wel een handleiding bij magPiepenolleken schreef: ↑6 juni 2024, 21:44
Heeft niet iedereen van meerdere labels een stukje gekregen ? Vaak bij de geboorte, soms achteraf. Of zie ik dat verkeerd ?

- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
Sammy staat op mijn negeerlijst, kan ik dus niet over meepraten, maar op zich zegt dat al genoeg dat die daar staat ...
Maar het feit blijft dat Brembos een TROL is, het daarvoor opnemen betekent dat je het ofwel leuk vindt dat personen om hun persoonlijke frustraties te ventileren dit forum komen verpesten of dat je je eigen trol-account graag terug actief ziet. Beide lijken mij even erg !
En het gaat hier eigenlijk niet ober links of rechts, maar over trol-gedrag, die moeten er allemaal uit, welke politieke voorkeur ze hebben .
- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
mver schreef: ↑6 juni 2024, 16:48haelewyn schreef: ↑6 juni 2024, 16:25
Geen trollen aan jullie kant ? Welk deel snap je niet dat dat aan eender welke kant even erg is ?
Niemand vraagt het echt maar misschien wil je het toch horen. Ik vond het ook allemaal niet hoogstaand geargumenteerd, een beetje verveling opwekkend, te repitief, etc
Maar kom.. vergelijk even. Als jullie kant met meerdere nicks altijd maar opnieuw aan mijn oren zaagt over profitariaat, werkloosheid, etc.. dan is het uiteraard geen forumkrapuul maar politieke helderzienden![]()
![]()
Dat is veel persoonlijker als aanval en heeft nog meer nonsensgehalte want de situatie is door de forumzeveraars dan nog minder gekend.
Jullie moeten al zeker de onschuld niet pleiten.![]()
Stel je gerust zoveel vragen als je wil.
Iedereen heeft het recht, denk ik, om naar de mod te schrijven dat iemand over de schreef gaat.
Iedereen heeft het recht om aan de mod te vragen of hij vindt dat wat slappe zever (brembos gestraft) meer een reden is om iemand te bannen dan gerichte, persoonlijke en laffe aanvallen (moeten er hier namen ingevuld worden ?).
Dat daarna de mod beslist wat hij wil. Daarvoor is hij mod en wij niet.
Ik denk altijd dat de mod meer rechts is dan links. Jullie denken meer links dan rechts. Waarschijnlijk probeert hij in het midden te staan en is dat hier niet makkelijk.
Thanks. Ik zie het anders. That's all.
Met de rest kan ik leven. Ik kom hier niet om mister popular te zijn want dat zou me toch nooit lukken.
Voor mij even goeie vrienden verder, mver. En met enkele anderen : even slechte vrienden.
Reminder : ik ben niet links. Niet rechts. Niet centrum.
Reminder 2 : het gaat hier niet over mij he gasten. Wel over de verkiezingen.
Ik heb geen kant Haelewyn. Ik bekijk het trieste schouwspel van buitenaf. En ja er is veel te veel herhaling van alle kanten, maar toch niemand die echt ZO compleet vals speelt als Brembos, zelfs Sammy niet. Brembos is een trol van het zuiverste water. Dat proberen te verdedigen is gewoon niet OK.
En ik heb meer respect voor mensen die een deftige redenering op poten kunnen zetten, die een discussie proberen te winnen door te discussiëren en niet door wat vals gefoefel of bij de meester gaan janken.
Voor de rest ook even goede vrienden.
100% mee eens
een zoveelste blaam voor onze super moderator
Jij bent een "anti-democraat". Sorry, een oprechte democraat.voorheenCP1234 schreef: ↑6 juni 2024, 21:51Sammy staat op mijn negeerlijst, kan ik dus niet over meepraten, maar op zich zegt dat al genoeg dat die daar staat ...
Maar het feit blijft dat Brembos een TROL is, het daarvoor opnemen betekent dat je het ofwel leuk vindt dat personen om hun persoonlijke frustraties te ventileren dit forum komen verpesten of dat je je eigen trol-account graag terug actief ziet. Beide lijken mij even erg !
En het gaat hier eigenlijk niet ober links of rechts, maar over trol-gedrag, die moeten er allemaal uit, welke politieke voorkeur ze hebben .
voorheenCP1234 schreef: ↑6 juni 2024, 21:54
100% mee eens
Als je nu met je collega flik op pad bent (laat hem ons Marc Vaginaza noemen) en je wordt eerst opgeroepen voor een zatte bokser die Sammeke noemt en die nogal wat overlast verkoopt ... en je collega (V) besluit om die man naar huis te laten gaan omdat hij teveel problemen zal maken als je hem probeert binnen te steken (realistisch verhaal) ...
Later zet je je weg verder en je collega V houdt iemand tegen die geen fietsbel heeft en een beetje een zeveraar is...
En V zegt : Man, wat een eikel zeg ; ik ga die kloefkapper verbaliseren.
Als collega zeg je dan : V jongen.. vind je dat nog eerlijk ? Die bokser van daarnet hebben we gewoon naar huis laten gaan en deze man is braver... maar gaan we wel een boete geven.
Als V dan zegt... Ja, .. eigenlijk heb je misschien een punt. Ik ga niet verbaliseren.
Wat is daar mis aan mannen ? Dat is het leven he.
Uit : spaargids, the movie, aflevering 15
Laatst gewijzigd door haelewyn op 6 juni 2024, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik kom nog 1 keer terug om uitleg te geven bij mijn vertrek en dan blijf ik voorgoed weg.
Ik heb de webmaster gevraagd om mijn account te verwijderen. Hopelijk gebeurt dit zo snel mogelijk.
Ik was het al een tijdje beu na bedreigingen via pb door het alter ego van platin maar ben dan tegen beter weten in toch gebleven.
Dat ik mij hier moet laten beledigen door een trol van het zuiverste water vind ik al straf maar hetgeen nog veel straffer is is dat de mod mijn melding leest, deze gerechtvaardigd vindt en dan een ban uitspreekt om die dan 2u later weer in te trekken omdat enkelen hem contacteren om het op te nemen voor een trol die geen enkele meerwaarde is voor dit forum.
Over alter ego's gesproken, ik ben zeker dat quasi de helft of meer van de forum leden minstens 1 reserve nick hebben, sommigen feliciteren dan nog eens zichzelf met hun alter ego. De kans is dus heel groot dat het Brembos zelf is die met een van zijn alter ego's de mod heeft gecontacteerd om zijn eigen ban ongedaan te maken.
Ik vraag me soms af of dit hier een forum is of een schizofreen gedoe.
Bij deze dus heb ik er geen zin meer in. Dit forum biedt mij geen enkele meerwaarde in mijn leven en ik ga er ook verder mijn tijd niet meer aan verspillen.
Ik geniet liever van andere dingen zoals momenteel het mooie Denemarken.
Ik denk -mijn eerlijke mening- dat B een grapje gemaakt heeft dat slecht geland is. De rest ... heb ik al beschreven hoe het is gegaan.Trivium schreef: ↑6 juni 2024, 22:40 Dat ik mij hier moet laten beledigen door een trol van het zuiverste water vind ik al straf maar hetgeen nog veel straffer is is dat de mod mijn melding leest, deze gerechtvaardigd vindt en dan een ban uitspreekt om die dan 2u later weer in te trekken omdat enkelen hem contacteren om het op te nemen voor een trol die geen enkele meerwaarde is voor dit forum.
Je zal zelf wel weten dat je niet altijd te snel op de tenen getrapt mag zijn in het leven.
Lesje van CN : je moet weerbaar zijn en sterk. Je verdedigen en niet gaan lopen. Of zoals CN zegt : niet melden bij de mod maar daar ben ik het met hem niet eens.

In een vorig leven zag ik dit feit beschreven worden als een ruzie met als inhoud : A heeft tegen B gezegd dat hij een smeerlap is. B heeft geantwoord dat A twee smeerlappen is.
Eigenlijk is er dan niets gebeurd.
Dat de helft een alter ego heeft : minstens !Trivium schreef: ↑6 juni 2024, 22:40 Over alter ego's gesproken, ik ben zeker dat quasi de helft of meer van de forum leden minstens 1 reserve nick hebben, sommigen feliciteren dan nog eens zichzelf met hun alter ego. De kans is dus heel groot dat het Brembos zelf is die met een van zijn alter ego's de mod heeft gecontacteerd om zijn eigen ban ongedaan te maken.
De rest :
Daar zie je spoken die er niet zijn.
Het is vooral jammer dat je je reis in Denemarken daarvoor een beetje verpest.
Dat wens ik je niet toe. Geniet gewoon van je reis man. En kom af en toe plezier maken met wie je wil plezier maken. Laat de rest en mijzelf gerust links liggen.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 6 juni 2024, 23:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
Spijtig dat je weggaat maar ik begrijp het volledig, Vanganzza is een PURE SCHANDE ! Die zou als eerste een levenslange ip-ban moeten krijgen voor hoe hij het hier naar de kl.ten laat gaan ...Trivium schreef: ↑6 juni 2024, 22:40Ik kom nog 1 keer terug om uitleg te geven bij mijn vertrek en dan blijf ik voorgoed weg.
Ik heb de webmaster gevraagd om mijn account te verwijderen. Hopelijk gebeurt dit zo snel mogelijk.
Ik was het al een tijdje beu na bedreigingen via pb door het alter ego van platin maar ben dan tegen beter weten in toch gebleven.
Dat ik mij hier moet laten beledigen door een trol van het zuiverste water vind ik al straf maar hetgeen nog veel straffer is is dat de mod mijn melding leest, deze gerechtvaardigd vindt en dan een ban uitspreekt om die dan 2u later weer in te trekken omdat enkelen hem contacteren om het op te nemen voor een trol die geen enkele meerwaarde is voor dit forum.
Over alter ego's gesproken, ik ben zeker dat quasi de helft of meer van de forum leden minstens 1 reserve nick hebben, sommigen feliciteren dan nog eens zichzelf met hun alter ego. De kans is dus heel groot dat het Brembos zelf is die met een van zijn alter ego's de mod heeft gecontacteerd om zijn eigen ban ongedaan te maken.
Ik vraag me soms af of dit hier een forum is of een schizofreen gedoe.
Bij deze dus heb ik er geen zin meer in. Dit forum biedt mij geen enkele meerwaarde in mijn leven en ik ga er ook verder mijn tijd niet meer aan verspillen.
Ik geniet liever van andere dingen zoals momenteel het mooie Denemarken.
Toch zou ik nog overwegen om te blijven, de negerlijst doet wonderen, heb ik ook al ondervonden.
Pas donderdag en zo bezopen? Dit hoort echt niet... Misschien toch wel?haelewyn schreef: ↑6 juni 2024, 22:36voorheenCP1234 schreef: ↑6 juni 2024, 21:54
100% mee eens
Als je nu met je collega flik op pad bent (laat hem ons Marc Vaginaza noemen) en je wordt eerst opgeroepen voor een zatte bokser die Sammeke noemt en die nogal wat overlast verkoopt ... en je collega (V) besluit om die man naar huis te laten gaan omdat hij teveel problemen zal maken als je hem probeert binnen te steken (realistisch verhaal) ...
Later zet je je weg verder en je collega V houdt iemand tegen die geen fietsbel heeft en een beetje een zeveraar is...
En V zegt : Man, wat een eikel zeg ; ik ga die kloefkapper verbaliseren.
Als collega zeg je dan : V jongen.. vind je dat nog eerlijk ? Die bokser van daarnet hebben we gewoon naar huis laten gaan en deze man is braver... maar gaan we wel een boete geven.
Als V dan zegt... Ja, .. eigenlijk heb je misschien een punt. Ik ga niet verbaliseren.
Wat is daar mis aan mannen ? Dat is het leven he.
Uit : spaargids, the movie, aflevering 15