Peiling federale verkiezingen 2024
-
Abatoetnie
- Full Member

- Contacteer:
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
--ironie/sarcasme/cynisme mod : on----E10ne schreef: ↑9 juni 2024, 18:32Als vrijwilliger, d.w.z. als getuige van één of andere partij?
Maar het zijn in veel gevallen dezelfde welke elke verkiezing worden opgeroepen, zit daar ook niks achter???
Het komt nog al voor dat voorzitter en bijzitters partijgenootjes zijn van ... (vul zelf maar aan).
En, gedurende die tijd zijn het staatsambtenaren! Ze dienen (?) de staat, de één al getrouwer dan de ander.
En, ik geloof je zoals ik de politiekers geloof, veel holle woorden.
Niemand is perfect, maar er gebeuren teveel onregelmatigheden. Binnen enkele dagen zullen her en der wel onregelmatigheden opduiken welke al dan niet aanleiding geven tot herverkiezing. Is dit dan verantwoord in dit landje???
Ook ik was vrijwilliger om bij te zitten en enkel en alleen maar om zoveel mogelijk onregelmatigheden te laten gebeuren, we hebben op een bepaald moment de deuren gesloten en alle stemmen verandert, gelukkig waren we allemaal staatsambtenaren die de staat dienen en daarom bereidt zijn om de verkiezingen te vervalsen in het voordeel van de huidige machthebbers. Ja, ja, we hebben jullie nogal liggen gehad, je weet toch ook dat de verkiezingsuitslag al een paar weken vooraf bepaald is, ook alle voorkeurstemmen zijn al geteld; De stemmen van de dag zelf worden op maandagochtend na de verkiezingen bij de papierslag gezet. Je denkt toch niet dat er geteld wordt, allemaal voor de show. Ik zou de volgende keer niet meer gaan stemmen als ik jou was, the elections were rigged !
--ironie/sarcasme/cynisme mod : off--
Edit : stel je de volgende keer misschien zelf kandidaat om bijzitter te zijn (of nog beter voorzitter) dan kan je het hele proces eens van nabij ervaren.
Laatst gewijzigd door Abatoetnie op 10 juni 2024, 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Stemplicht in België, en dan blijven er meer dan een 1.000.000 kiezers gewoon thuis ... Zullen we volgende keer met meer dan 1.000.000 ons K.I. eens niet betalen? Als het zo gemakkelijk gaat ! 
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Zoiets?
Abatoetnie, er heeft iemand je PC overgenomen. Best opnieuw installerenAbatoetnie schreef: ↑10 juni 2024, 12:40we hebben op een bepaald moment de deuren gesloten en alle stemmen verandert
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
Abatoetnie
- Full Member

- Contacteer:
Ik pas me aan aan het leesniveau van mijn tegenstander ... maor ge getb heleic ... ik ben nog in schok van de overwinningsnederlaag van mijn favoriete partijCarpeNoctem schreef: ↑10 juni 2024, 12:44 Abatoetnie, er heeft iemand je PC overgenomen. Best opnieuw installeren![]()
Laatst gewijzigd door Abatoetnie op 10 juni 2024, 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Er heeft idd iemand zijn 'd' in een 't' veranderd.
-
Abatoetnie
- Full Member

- Contacteer:
Die had blijkbaar een meetlatje meegebracht naar het stembureau.
Er zijn nog voorwerpen (die in een handtas passen) waarmee je een rechte lijn kan trekken. 
Abatoetnie schrijft wel eens meer dt-fouten. Het onderwijs is blijkbaar ook niet meer wat het geweest is.
En nee, ik ga mijn tijd er niet in steken om ze terug te vinden, maar ik zie ze altijd wel.
En nee, ik ga mijn tijd er niet in steken om ze terug te vinden, maar ik zie ze altijd wel.
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

En hopla:CarpeNoctem schreef: ↑9 juni 2024, 13:45
Tja, keer op keer werd de leeftijd verlaagd omdat de linkse partijen ook wel beseffen dat eens mensen gaan werken en zien hoe de roverheid hen van hun loon berooft ze veel minder geneigd zijn om in die gratis-verhalen mee te gaan. En nu toevallig kunnen die toch (per abuis) stemmen?
Wat als net die stemmen bvb Groen over de kiesdrempel helpen?
Was de onwettelijke stem van minderjarigen doorslaggevend? In Brussel kwam het op 7 stemmen aan
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
-
Abatoetnie
- Full Member

- Contacteer:
Heel af en toe schrijf ik wel eens een dt-fout, net zoals de overgrote meerderheid (om niet te zeggen iedereen) hier wel eens een dt-fout en/of taalfout maakt. Er zijn er ook die geen zin kunnen schrijven zonder dat er een fout in staat.
Als ik een fout schrijf dan is het meestal "in the heat of the moment". Een quote is dan vlug gemaakt en je kan je fout niet meer herstellen terwijl je dat in een tekst die je moet inleveren wel nog eens kan nalezen en verbeteren.
Ik zal er alvast een persoonlijke missie van maken om jouw teksten voortaan ook eens tot in het detail te bekijken.
Ok.. nu ben ik zeker. Jij bent Ludo.Abatoetnie schreef: ↑10 juni 2024, 14:57
Heel af en toe schrijf ik wel eens een dt-fout, net zoals de overgrote meerderheid (om niet te zeggen iedereen) hier wel eens een dt-fout en/of taalfout maakt.
Doe dat Abatoetnie. Geen probleem mee.
Totaal verschillende persoonlijkheden Haelewynhaelewyn schreef: ↑10 juni 2024, 15:09Ok.. nu ben ik zeker. Jij bent Ludo.Abatoetnie schreef: ↑10 juni 2024, 14:57
Heel af en toe schrijf ik wel eens een dt-fout, net zoals de overgrote meerderheid (om niet te zeggen iedereen) hier wel eens een dt-fout en/of taalfout maakt.