Peiling in welke crypto investeren
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Peiling in welke crypto investeren
Als je verplicht 10% van je kapitaal in crypto zou investeren in welke munt zou je dat dan doen?
Re: Peiling in welke crypto investeren
Naar een land verhuizen waar het niet verplicht is.
No way dat ik daar ook maar 1 cent in steek. Voorstander om dit bij wet te verbieden.
No way dat ik daar ook maar 1 cent in steek. Voorstander om dit bij wet te verbieden.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Nogal rare verwoording i.v.m. investeren in het algemeen en voor dit forum: verplicht worden om ergens 10% van je kapitaal in te investeren en dan nog een zeer riskante investering. Daarbovenop mag je er maar 1 kiezen i.p.v. het risico wat te spreiden.
Die verplichting zit in de vraag omdat anders er veel forumleden geen keuze zouden maken.
De keuze voor 1 ipv meerdere is omdat ik denk dat ik zo een beter zicht krijg over wie wat denkt.
Het is niet omdat je hier op deze vraag antwoordt dat ik je verplicht om dan ook daadwerkelijk crypto te kopen natuurlijk... (en om als je het dan doet maar in 1 crypto te investeren)
Indien ik nu in crypto zou investeren, wat ik niet van plan ben om te doen, dan zou ik het grootste deel investeren in BTC, gevolgd door ETH. De rest, misschien een kwart, zou ik investeren in enkele altcoins (LTC, XMR, ZEC, DASH, ...?).
Je hebt bitcoin, dan heb je een tiental of een paar tientallen altcoins en de rest zijn shitcoins.
Je hebt bitcoin, dan heb je een tiental of een paar tientallen altcoins en de rest zijn shitcoins.
-
kristofvdb
- Newbie

- Contacteer:
Bitcoin en ethereum moeten sws je grootste percentage vertegenwoordigen. Ik heb ook wel wat in Solana, Avax en Dai. Aan de non-believers: lees je eens wat in omtrent crypto vooraleer dit zomaar af te schrijven. Mijn crypte-portefeuille doet het trouwens veel beter dan mijn aandelenportefeuille. Ondanks de huidige daling nog een rendement van zo'n 40%. Koopjestijd zou ik zeggen
Keuze genoeg op https://bitvavo.com/?a=507EA2C80D bijvoorbeeld (maar laat de Meme-coins maar aan je voorbij gaan, die hypen even maar staan voor niets)
Keuze genoeg op https://bitvavo.com/?a=507EA2C80D bijvoorbeeld (maar laat de Meme-coins maar aan je voorbij gaan, die hypen even maar staan voor niets)
De cryptobubbel moet nog barsten.
Kristof zijn 40 % winst zal binnen enkele maanden een aanzienlijk verlies zijn
Best blijf je nu weg uit cryptoland.
Binnen 2 tot 5 jaar kan je misschien aan kopen denken
Kristof zijn 40 % winst zal binnen enkele maanden een aanzienlijk verlies zijn
Best blijf je nu weg uit cryptoland.
Binnen 2 tot 5 jaar kan je misschien aan kopen denken