Peiling nieuw beleid VS
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Peiling nieuw beleid VS
Indeed. Hij wordt morgen begraven in Birmingham.
Was hij al begraven geweest hij ging zich omgedraaid hebben in zijn graf:
In het VK deed Keith Starmer ondertussen een Chamberlainke

In zo'n tranendal rest er enkel nog humor:

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
En mijne favoriete eerste minister is Bart De WeverCarpeNoctem schreef: ↑29 juli 2025, 21:23Indeed. Hij wordt morgen begraven in Birmingham.
Was hij al begraven geweest hij ging zich omgedraaid hebben in zijn graf:
In het VK deed Keith Starmer ondertussen een Chamberlainke![]()
In zo'n tranendal rest er enkel nog humor:
![]()

Make Spaargids " Great Again ! "
De mijne ook. Er is er namelijk maar 1.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
- KleineSpaarder
- Hero Member
- Contacteer:
De nieuwste poll van Ipsos van vandaag bevestigt dat de approval rating van Trump nog steeds zakt.KleineSpaarder schreef: ↑27 juli 2025, 10:49De nieuwste poll, van vandaag, van The Economist, bevestigt de archi-slechte approval rating van Het Stabiele Genie, zoals KBC/Bolero hem noemt.KleineSpaarder schreef: ↑26 juli 2025, 11:14
Independents’ rating of Trump down to 29%, matching their all-time low
Trump’s 40% second-quarter approval rating is below average historically
Trump’s favorable rating at 41%
In de naoorlogse periode (WO II) is er geen enkele Amerikaanse president geweest met zo een slechte approval rating, zo vroeg in zijn presidentschap.
188 days into
Donald Trump's term
The president's net approval rating is -15%,
down 1.2 points since last week.
40% approve, 55% disapprove, 4% not sure
Last updated on July 27th 2025
Most important issues
DONALD TRUMP’S attempts to divert attention away from the Jeffrey Epstein scandal have had little effect. Polling by The Economist and YouGov suggests that more than two-thirds of Americans, including half of Republicans, believe that the government is covering up evidence. That is probably having an effect on his net approval rating, which has fallen to -15.
Geen enkele president na WO II had een dergelijke slechte rating in deze vroege fase van zijn presidentschap.
En het wordt dus steeds slechter.
Trump approval rating sinks to 40%, the lowest of his term, Reuters/Ipsos poll finds
By Nicole Jeanine Johnson
July 29, 202510:33 PM GMT+2Updated 1 hour ago
WASHINGTON, July 29 (Reuters) - U.S. President Donald Trump’s approval rating dropped one percentage point to 40%, the lowest level of his second term in office, as Americans remained concerned about his handling of the economy and immigration, a Reuters/Ipsos poll found.
The three-day poll, which closed on Monday, surveyed 1,023 U.S. adults nationwide and had a margin of error of 3 percentage points. It showed a nation deeply polarized over Trump, with 83% of Republicans and just 3% of Democrats approving of his performance. About one-third of independents approved.
Trump had a 41% approval rating in Reuters/Ipsos' most recent prior poll, conducted on July 15 and 16.
Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
Jawel KleineSpaarder. Het klopt allemaal. Maar wat gaan we er aan doen ? We moeten nog 3,5Jaar gaan met deze gek. Wat gaan we er aan doen ? Stilletjes hoop ik dat hij het aan de stok krijgt met China en daar zwaar op zijn kop krijgt. Stilletjes.KleineSpaarder schreef: ↑30 juli 2025, 10:40De nieuwste poll van Ipsos van vandaag bevestigt dat de approval rating van Trump nog steeds zakt.KleineSpaarder schreef: ↑27 juli 2025, 10:49
De nieuwste poll, van vandaag, van The Economist, bevestigt de archi-slechte approval rating van Het Stabiele Genie, zoals KBC/Bolero hem noemt.
In de naoorlogse periode (WO II) is er geen enkele Amerikaanse president geweest met zo een slechte approval rating, zo vroeg in zijn presidentschap.
188 days into
Donald Trump's term
The president's net approval rating is -15%,
down 1.2 points since last week.
40% approve, 55% disapprove, 4% not sure
Last updated on July 27th 2025
Most important issues
DONALD TRUMP’S attempts to divert attention away from the Jeffrey Epstein scandal have had little effect. Polling by The Economist and YouGov suggests that more than two-thirds of Americans, including half of Republicans, believe that the government is covering up evidence. That is probably having an effect on his net approval rating, which has fallen to -15.
Geen enkele president na WO II had een dergelijke slechte rating in deze vroege fase van zijn presidentschap.
Trump approval rating sinks to 40%, the lowest of his term, Reuters/Ipsos poll finds
WASHINGTON, July 29 (Reuters) - U.S. President Donald Trump’s approval rating dropped one percentage point to 40%, the lowest level of his second term in office, as Americans remained concerned about his handling of the economy and immigration, a Reuters/Ipsos poll found.
The three-day poll, which closed on Monday, surveyed 1,023 U.S. adults nationwide and had a margin of error of 3 percentage points. It showed a nation deeply polarized over Trump, with 83% of Republicans and just 3% of Democrats approving of his performance. About one-third of independents approved.
Trump had a 41% approval rating in Reuters/Ipsos' most recent prior poll, conducted on July 15 and 16.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ahum:the_bishop schreef: ↑28 juli 2025, 18:08tjonge jonge.... dien chesini ziet ze ook al compleet vliegen...
met z'n denkbeeldige "Supervisiemacht"![]()
welk gekkenhuis heeft de deur laten openstaan want er zijn er een paar gaan lopen.

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Jawel, een onmiddellijk verbod op CO2-uitstoot lijkt me logischer dan binnen een paar jaar levend gekookt te worden op deze planeet. CarpeNoctem zal nooit een oorlog winnen want die kan tactisch niet mee in het in-snelheid-denken. Wordt eens wakker en schiet in gang: vanaf 1/1/26 geen CO2-uitstoot meer. Je hebt nog 5 maanden. Get yourself organized. Todo's in 5 maanden: elektrische wagen kopen (verkoop Uw Porsche 911 almaar), laadpaal installeren, zonnepanelen op het dak van Uw landelijke villa met uitzicht op begraasde weilanden leggen, warmtepomp installeren, batterijpack installeren. Schiet maar in gang U hangmat-spaargidser. Schiet eens in gang.CarpeNoctem schreef: ↑30 juli 2025, 11:28Ahum:the_bishop schreef: ↑28 juli 2025, 18:08 tjonge jonge.... dien chesini ziet ze ook al compleet vliegen...
met z'n denkbeeldige "Supervisiemacht"![]()
welk gekkenhuis heeft de deur laten openstaan want er zijn er een paar gaan lopen.![]()
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Waarom zou ik? Je neemt net alle incentive weg.chesini schreef: ↑30 juli 2025, 11:35Jawel, een onmiddellijk verbod op CO2-uitstoot lijkt me logischer dan binnen een paar jaar levend gekookt te worden op deze planeet. CarpeNoctem zal nooit een oorlog winnen want die kan tactisch niet mee in het in-snelheid-denken. Wordt eens wakker en schiet in gang: vanaf 1/1/26 geen CO2-uitstoot meer. Je hebt nog 5 maanden. Get yourself organized. Todo's in 5 maanden: elektrische wagen kopen (verkoop Uw Porsche 911 almaar), laadpaal installeren, zonnepanelen op het dak van Uw landelijke villa met uitzicht op begraasde weilanden leggen, warmtepomp installeren, batterijpack installeren. Schiet maar in gang U hangmat-spaargidser. Schiet eens in gang.
Op 1 januari een verbod op CO₂-uitstoot (in mijn jaren werd er in het onderwijs toch echt wel uitgelegd dat in chemische formules subscripts gangbaar zijn)? Ik kan hier op oudejaarsavond wel mijn adem inhouden, maar moet ik mijn gasten daar ook toe verplichten?
En mijn kippen en hond? Questions, questions?
Ik vermoed dat je je scheikundecursus even vaak hebt geopend als je Groene Boekje?
De neergang van ons onderwijs is toch wel echt schrijnend als we maar blijven ignoramuses op de wereld loslaten

Mijn scheikundekursussen meten zich in veelvouden van 10 cm dikte. U moet mij niet uitleggen wat scheikunde is. Ik zei U: vanaf 1/1/26 geen CO2-uitstoot meer voor industrie, transport, verwarming, households, luchtvaart, scheepvaart, ea. Of moet ik er nog een tekening bijmaken ? De adem inhouden is er wel over. Typisch voor mensen met een negatief IQ. Die moet je voor alles een handleiding maken. Bent U soms afkomstig uit Oost-Duitsland ? Komt hier ook nog neuten over subscripts. Volgens mij is Uw brein gebetonneerd een 50-tal jaren geleden. Iedereen met wat verstand weet dat CO2 en CO₂ hetzelfde zijn. Triestig.CarpeNoctem schreef: ↑30 juli 2025, 12:20Waarom zou ik? Je neemt net alle incentive weg.chesini schreef: ↑30 juli 2025, 11:35Jawel, een onmiddellijk verbod op CO2-uitstoot lijkt me logischer dan binnen een paar jaar levend gekookt te worden op deze planeet. CarpeNoctem zal nooit een oorlog winnen want die kan tactisch niet mee in het in-snelheid-denken. Wordt eens wakker en schiet in gang: vanaf 1/1/26 geen CO2-uitstoot meer. Je hebt nog 5 maanden. Get yourself organized. Todo's in 5 maanden: elektrische wagen kopen (verkoop Uw Porsche 911 almaar), laadpaal installeren, zonnepanelen op het dak van Uw landelijke villa met uitzicht op begraasde weilanden leggen, warmtepomp installeren, batterijpack installeren. Schiet maar in gang U hangmat-spaargidser. Schiet eens in gang.
Op 1 januari een verbod op CO₂-uitstoot (in mijn jaren werd er in het onderwijs toch echt wel uitgelegd dat in chemische formules subscripts gangbaar zijn)? Ik kan hier op oudejaarsavond wel mijn adem inhouden, maar moet ik mijn gasten daar ook toe verplichten?
Ik vermoed dat je je scheikundecursus even vaak hebt geopend als je Groene Boekje?
De neergang van ons onderwijs is toch wel echt schrijnend als we maar blijven ignoramuses op de wereld loslaten![]()
Laatst gewijzigd door chesini op 30 juli 2025, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Het probleem met chesini is zijn rijke fantasie (of zijn gebrek aan realiteitszin) en het feit dat hij wil lopen nog voor hij kan gaan (dat was ook zo in de discussie over elektrolyse groene waterstof)CarpeNoctem schreef: ↑30 juli 2025, 12:20Waarom zou ik? Je neemt net alle incentive weg.chesini schreef: ↑30 juli 2025, 11:35Jawel, een onmiddellijk verbod op CO2-uitstoot lijkt me logischer dan binnen een paar jaar levend gekookt te worden op deze planeet. CarpeNoctem zal nooit een oorlog winnen want die kan tactisch niet mee in het in-snelheid-denken. Wordt eens wakker en schiet in gang: vanaf 1/1/26 geen CO2-uitstoot meer. Je hebt nog 5 maanden. Get yourself organized. Todo's in 5 maanden: elektrische wagen kopen (verkoop Uw Porsche 911 almaar), laadpaal installeren, zonnepanelen op het dak van Uw landelijke villa met uitzicht op begraasde weilanden leggen, warmtepomp installeren, batterijpack installeren. Schiet maar in gang U hangmat-spaargidser. Schiet eens in gang.
De neergang van ons onderwijs is toch wel echt schrijnend als we maar blijven ignoramuses op de wereld loslaten![]()

En dat hij gemakkelijk overdrijft, zoals "binnen een paar jaar levend gekookt worden op deze planeet".

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
... en hij is snel op zijn tenen getrapt en heeft geen gevoel voor humorchesini schreef: ↑30 juli 2025, 12:27Mijn scheikundekursussen meten zich in veelvouden van 10 cm dikte. U moet mij niet uitleggen wat scheikunde is. Ik zei U: vanaf 1/1/26 geen CO2-uitstoot meer voor industrie, transport, verwarming, households, luchtvaart, scheepvaart, ea. Of moet ik er nog een tekening bijmaken ? De adem inhouden is er wel over. Typisch voor mensen met een negatief IQ. Die moet je voor alles een handleiding maken. Bent U soms afkomstig uit Oost-Duitsland ?CarpeNoctem schreef: ↑30 juli 2025, 12:20
Waarom zou ik? Je neemt net alle incentive weg.

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Iedereen met wat verstand weet dat CO2 en CO₂ hetzelfde zijn. Triestig dat CarpeNoctem hierover zit te zijken. Ik noem dat geen humor hoor maar bitneukerij voor de galerij. En over gekookt worden op de planeet in BE, we spreken mekaar daar nog over als de temperaturen hier in BE ook de 40C overschrijden.VincentVega schreef: ↑30 juli 2025, 12:30... en hij is snel op zijn tenen getrapt en heeft geen gevoel voor humorchesini schreef: ↑30 juli 2025, 12:27
Mijn scheikundekursussen meten zich in veelvouden van 10 cm dikte. U moet mij niet uitleggen wat scheikunde is. Ik zei U: vanaf 1/1/26 geen CO2-uitstoot meer voor industrie, transport, verwarming, households, luchtvaart, scheepvaart, ea. Of moet ik er nog een tekening bijmaken ? De adem inhouden is er wel over. Typisch voor mensen met een negatief IQ. Die moet je voor alles een handleiding maken. Bent U soms afkomstig uit Oost-Duitsland ?![]()
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Bwa, zijn schabouwelijk Nederlands vind ik ergerlijker.VincentVega schreef: ↑30 juli 2025, 12:29Het probleem met chesini is zijn rijke fantasie (of zijn gebrek aan realiteitszin)
Hier voor de jongere generaties die geen papieren boeken meer vastnemen.
En maar verder bitneuken. Hij heeft nu ergens disambiguation gevonden mbt CO2. Nu ja, CarpeNoctem zijn processor is ook maar 2 bits. Een normale mens heeft er minstens 4: A,C,T,G. Maar ja, zijn processor is 50 jaar geleden gebetonneerd. Volgens mij ben jij een gepensioneerde gefrustreerde leraar onderwijs want ik ken geen andere mensen in mijn omgeving die zo kunnen bitneuken.CarpeNoctem schreef: ↑30 juli 2025, 12:52Bwa, zijn schabouwelijk Nederlands vind ik ergerlijker.VincentVega schreef: ↑30 juli 2025, 12:29Het probleem met chesini is zijn rijke fantasie (of zijn gebrek aan realiteitszin)Hier voor de jongere generaties die geen papieren boeken meer vastnemen.
- KleineSpaarder
- Hero Member
- Contacteer:
Nee, we gaan daar niets aan doen. Maar het is toch fijn om weten dat de Trump aanhangers meer en meer in de minderheid zijnchesini schreef: ↑30 juli 2025, 11:13Jawel KleineSpaarder. Het klopt allemaal. Maar wat gaan we er aan doen ? We moeten nog 3,5Jaar gaan met deze gek. Wat gaan we er aan doen ? Stilletjes hoop ik dat hij het aan de stok krijgt met China en daar zwaar op zijn kop krijgt. Stilletjes.KleineSpaarder schreef: ↑30 juli 2025, 10:40
De nieuwste poll van Ipsos van vandaag bevestigt dat de approval rating van Trump nog steeds zakt.

Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again