Peiling nieuw beleid VS
Re: Peiling nieuw beleid VS
Trump heeft op zijn 80ste nog altijd niet door dat je voor belangrijke prijzen en belangrijke functies nooit zelf mag solliciteren.
Je zal immers gevraagd worden, niet omgekeerd.
Heeft die nooit levenswijsheid opgedaan ? Lijkt mij niet de meest slimme van de klas te zijn geweest.
Je zal immers gevraagd worden, niet omgekeerd.
Heeft die nooit levenswijsheid opgedaan ? Lijkt mij niet de meest slimme van de klas te zijn geweest.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Tja, het begint snel te gaanTrivium schreef: ↑Gisteren 20:06WTF.CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 18:44 Dit gezien?
Na Gent plooit ook Vorst voor wat antisemitische relschoppers die de Joodse zanger zouden belagen.
Geen verboden in Praag, Krakow of Boedapest.
Wat zou het verschil zijn met hellhole Broekzele?![]()
Dan maar een videootje van dinsdag in Praag.
Dees had ik nog niet gezien.
Ik heb nog niet gezien. Ik heb nog getwijfeld om te gaan maar dan toch maar geen ticket gekocht omdat mijn agenda al vol zat.
Straks moeten we inderdaad naar Oost-Europa om nog goeie bands te zien.

Twee jaar geleden was hij nog de chouchou van de VoRT omdat hij een emotioneel getuigenis op Graspop deed over depressie en verslaving.
Broekzele zend een totaal verkeerd signaal, nl dat intimidatie werkt. Een hellend vlak waar we niet meer afgeraken

Maar zolang we nog kunnen en mogen voor het kalifaat Belgistan gevestigd wordt:
veel te lang geleden dat we hier nog wat vrouwelijk schoon zagen:

David Draiman met zijn verloofde

Zijn eerste vrouw

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Oh, ik dacht dat hij een opblaaspop bij zich had die hij per ongeluk plaatselijk met silicone had gevuld.