Peiling nieuw beleid VS
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Re: Peiling nieuw beleid VS
Ondertussen op de beurs van Caracas: https://x.com/KobeissiLetter/status/2008295472574681107
YTD nog beter als de Belgische beurs.MeneerParmentier schreef: ↑Gisteren 13:22 Ondertussen op de beurs van Caracas: https://x.com/KobeissiLetter/status/2008295472574681107
- KleineSpaarder
- Hero Member

- Contacteer:
Het is vandaag een droevige dag.KleineSpaarder schreef: ↑16 november 2025, 09:00KleineSpaarder schreef: ↑18 september 2025, 10:30 Charlie Kirk was een belangrijke schakel voor Trump bij het uitdragen van Trumps grote leugen dat Trump de verkiezingen van 2020 door een complot van de Democraten verloren heeft.
1 politieman is gestorven de dag erna aan een hartaanval die hij hier opgelopen heeft.
174 politiemannen raakten gewond.
Gisteren heeft Trump nog 2 misdadigers van 6 januari 2021 gratie gegeven.
Exact 5 jaar geleden hebben de Trump aanhangers het Capitol bestormd, in een poging te verhinderen dat Biden, de winnaar van de verkiezingen, tot president bevestigd zou worden.
We herdenken de ene politieman die is gestorven de dag erna aan een hartaanval die hij hier opgelopen heeft.
De Trump aanhangers waren volledig opgedraaid door Trumps leugens dat Trump door fraude de verkiezingen had verloren. Heel Trumps bende heeft die leugens op alle mogelijke manieren verspreid.
Tot op de dag van vandaag houdt Trump nog altijd die leugen vol.
Trump heeft aan bijna 1600 misdadigers van de bestorming gratie verleend.
Heb je weer een aanval van plaatjes posten?
Vergeten je pilletje in te nemen?
PS Misschien helpt een wandeling in de sneeuw met dit mooie weer ook wel om je dwangneurose even te vergeten.
Vergeten je pilletje in te nemen?
PS Misschien helpt een wandeling in de sneeuw met dit mooie weer ook wel om je dwangneurose even te vergeten.
- KleineSpaarder
- Hero Member

- Contacteer:
Trump aanhangers ontkennen graag wat er exact 5 jaar geleden gebeurd is. Maar we laten ons de mond niet snoeren.
Een beeld zegt meer dan 1000 worden.

Zie de bordjes "Stop the steal". Dat was de slogan die Trump geplakt heeft op zijn leugen.
Tot op vandaag houdt Trump vol dat de overwinning hem ontstolen is.
Een beeld zegt meer dan 1000 worden.

Zie de bordjes "Stop the steal". Dat was de slogan die Trump geplakt heeft op zijn leugen.
Tot op vandaag houdt Trump vol dat de overwinning hem ontstolen is.
- KleineSpaarder
- Hero Member

- Contacteer:
Ed Martin, een van de advocaten van die misdadigers, heeft de politiemannen "gestapo" en "nazi" genoemd, en riep op om hen te doden.KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 14:20 We herdenken de ene politieman die is gestorven de dag erna aan een hartaanval die hij hier opgelopen heeft.
Trump heeft aan bijna 1600 misdadigers van de bestorming gratie verleend.
Hij bekleedt nu een hoge functie in het departement van Justitie, waar hij ervoor zorgt dat de veroordeelde misdadigers van 6 januari een grote financiële schadevergoeding krijgen.
Ed Martin, an attorney who represented January 6 defendants, now occupies a powerful position in the justice department, where he has led the effort to exact retribution on Trump’s rivals. One of the people working with him is Jared Wise, who referred to police officers as “gestapo” and “Nazis” on January 6 and said “Kill ’em! Kill ’em! Kill ’em!” when violence broke out, according to an FBI affidavit.
Het gaat echt niet goed met je KleineSpaarder.
Misschien eens gaan sparen voor wat kleurboeken, legpuzzels of boetseerklei, dan kun je je daar op afreageren.
Of anders wat voodoo poppetjes maken van Trump, dan kun je daar spelden insteken. Dat zou ook ook kunnen helpen.
Misschien eens gaan sparen voor wat kleurboeken, legpuzzels of boetseerklei, dan kun je je daar op afreageren.
Of anders wat voodoo poppetjes maken van Trump, dan kun je daar spelden insteken. Dat zou ook ook kunnen helpen.
Laat u niet ontmoedigen door persoonlijke aanvallen van een enkeling KleineSpaarder. Bedankt om ons te herinneren aan de moordpartij van 5 jaar geleden op onschuldigen die het toen nog niet zo erg dementerende klakske op zijn geweten heeft.
Nu weer even snel inloggen met KleineSpaarder.
Bent u KleineSpaarder dan ? KleineSpaarder doet waarvoor dit topic werd aangemaakt : de (mis)daden van Trump bespreken. Ik begrijp dan ook niet waarom iemand hier iets tegen kan hebben en waarom KleineSpaarder door sommigen persoonlijk wordt aangevallen met allerlei belachelijke niets terzake doende opmerkingen.
Ik snap ook niet waarom ik steeds aangevallen word.Brembos schreef: ↑Gisteren 15:43 Bent u KleineSpaarder dan ? KleineSpaarder doet waarvoor dit topic werd aangemaakt : de (mis)daden van Trump bespreken. Ik begrijp dan ook niet waarom iemand hier iets tegen kan hebben en waarom KleineSpaarder door sommigen persoonlijk wordt aangevallen met allerlei belachelijke niets terzake doende opmerkingen.
Bij mijn weten wordt jij toch niet "steeds aangevallen" ?JOKER247 schreef: ↑Gisteren 15:49Ik snap ook niet waarom ik steeds aangevallen word.Brembos schreef: ↑Gisteren 15:43 Bent u KleineSpaarder dan ? KleineSpaarder doet waarvoor dit topic werd aangemaakt : de (mis)daden van Trump bespreken. Ik begrijp dan ook niet waarom iemand hier iets tegen kan hebben en waarom KleineSpaarder door sommigen persoonlijk wordt aangevallen met allerlei belachelijke niets terzake doende opmerkingen.
+1Brembos schreef: ↑Gisteren 15:43 Bent u KleineSpaarder dan ? KleineSpaarder doet waarvoor dit topic werd aangemaakt : de (mis)daden van Trump bespreken. Ik begrijp dan ook niet waarom iemand hier iets tegen kan hebben en waarom KleineSpaarder door sommigen persoonlijk wordt aangevallen met allerlei belachelijke niets terzake doende opmerkingen.
Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom KleineSpaarder steeds wordt aangepakt als hij een aantal pure feiten over de VS onder het Trump-beleid naar voor brengt.
Het klopt dat vanuit een Pro-Trump'ers de boodschappen van KleineSpaarder misschien niet steeds de meest fraaiste boodschappen zijn over Trump zijn, maar het lijken mij toch steeds gewone feiten te zijn ?
Maar het is dan aan de Pro-Trump'ers om :
- te ontkrachten wat kleine Spaarder op tafel legt
- ander perspectieven te brengen , ook pure feiten dan graag, (de goede en positieve verwezelijkingen) van en over Trump.
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer: