Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Peiling: voor wie zou jij stemmen voor president van de VS?

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
309 berichten
  • Pagina 18 van 21
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Volgende

Voor wie zou jij stemmen op 3 november voor president van de VS?

Trump/Pence
41
45%
Biden/Harris
51
55%

Totaal aantal stemmen: 92
Je stem is verwerkt.

voorheenCP1234
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer voorheenCP1234
Verstuur privébericht

Re: Peiling: voor wie zou jij stemmen voor president van de VS?

• Citeer

Bericht door voorheenCP1234 » 16 juli 2024, 22:32

Woz schreef: ↑16 juli 2024, 21:42 Persoonlijk vind ik citaten en andere media verschuiven in de tijd om te proberen ergens een punt te maken weinig zinvol omdat de context alweer anders is.

Stel dat een architect voor 9/11 laat opschrijven in een artikel dat hij de twin Towers heel lelijk vindt en dat ze voor zijn part mogen instorten.
Ga je die architect dan na 9/11 beschuldigen van medeplichtigheid aan terrorisme?
Wat een vergelijking is dat nu weer ...
Als die architect zou gezegd hebben, ik vind die torens zo lelijk dat ik zou wensen dat er kerels met gekaapte vliegtuigen invliegen terwijl er duizenden mensen aan het werk waren voor 9/11; moet je het dan nog altijd in een context zien ?

Stop toch aub met goedpraten van zeer ongepaste uitspraken ! Waarom maakt het uit of die nu van links of rechts afkomstig zijn, in beide gevallen zijn ze verwerpelijk !
Make Spaargids " Great Again ! "

mver
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer mver
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door mver » 16 juli 2024, 22:41

haelewyn schreef: ↑16 juli 2024, 22:24 Wat wensten mensen onze goede vriend Marc de professor-laborant al niet toe hier.
Toen was het hier op het forum not done om te zeggen : die man doet- denk ik- zijn job en ik wens hem niet eens een snotvalling.
Er was hier een sympathieke actie tvv die ene militair die iets tegen De Croo en voornoemde Marc had.

Het kan verkeren ..

Allemaal nogal erg afhankelijk aan welke KANT van de werkelijkheid je staat.

Wat ik altijd al gezegd heb : op een forum zitten erg veel zeveraars. ;D
Hahaha, dat moet ik allemaal gemist hebben. De typische SG'er is wel een free speech absolutist, met CN als boegbeeld (al weet ik niet of hij bovenstaande acties ook zag zitten).

Maar die BV's zouden hen verketterd hebben: onwetend, dom, immoreel, wappies, conspiracy theorists, aanhangers en verspreiders van fake news ... Ik zie toch nog altijd hetzelfde daar.

VincentVega
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VincentVega
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VincentVega » 16 juli 2024, 22:50

Woz schreef: ↑16 juli 2024, 21:42 Persoonlijk vind ik citaten en andere media verschuiven in de tijd om te proberen ergens een punt te maken weinig zinvol omdat de context alweer anders is.

Stel dat een architect voor 9/11 laat opschrijven in een artikel dat hij de twin Towers heel lelijk vindt en dat ze voor zijn part mogen instorten.
Ga je die architect dan na 9/11 beschuldigen van medeplichtigheid aan terrorisme?
Dat is iets totaal anders: die architect heeft het over de architectuur van het gebouw, Daan Stuyven heeft het over een terroristische aanslag waarbij meer dan 2.000 mensen omkwamen. ::) ::) ::)

De uitspraak van Daan Stuyven dateert trouwens van 2006, dus na de aanslagen.

En jij spreekt over “medeplichtigheid aan terrorisme”, ikzelf spreek enkel over vrije meningsuiting … maar ook over een groot gebrek aan fatsoen en goede smaak bij Daan Stuyven.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid

Spaarplan
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spaarplan
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Spaarplan » 16 juli 2024, 23:09

CarpeNoctem schreef: ↑16 juli 2024, 16:49 Tijdens de Republikeinse Conventie deed een pastor Donald Trump na.
Die man heeft wel talent ;D
Ik ga toch eerder voor het origineel:

https://m.youtube.com/watch?v=kAIfU5RBBso

Toch een lieve zachtaardige man als je hem bezig ziet, en zo grappig ook. ;)
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."

Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.

It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.

ConradR

• Citeer

Bericht door ConradR » 17 juli 2024, 09:00

Ik zou toch nog steeds voor Biden stemmen. Liever zo iemand dan een crimineel en narcist.

VincentVega
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VincentVega
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VincentVega » 17 juli 2024, 09:03

mver schreef: ↑16 juli 2024, 22:41
haelewyn schreef: ↑16 juli 2024, 22:24 Wat wensten mensen onze goede vriend Marc de professor-laborant al niet toe hier.
Toen was het hier op het forum not done om te zeggen : die man doet- denk ik- zijn job en ik wens hem niet eens een snotvalling.
Er was hier een sympathieke actie tvv die ene militair die iets tegen De Croo en voornoemde Marc had.

Het kan verkeren ..

Allemaal nogal erg afhankelijk aan welke KANT van de werkelijkheid je staat.

Wat ik altijd al gezegd heb : op een forum zitten erg veel zeveraars. ;D
Hahaha, dat moet ik allemaal gemist hebben. De typische SG'er is wel een free speech absolutist, met CN als boegbeeld (al weet ik niet of hij bovenstaande acties ook zag zitten).

Maar die BV's zouden hen verketterd hebben: onwetend, dom, immoreel, wappies, conspiracy theorists, aanhangers en verspreiders van fake news ... Ik zie toch nog altijd hetzelfde daar.
Wat mij vooral stoort bij dat lijstje van BV’s is hun gevoel van “morele superioriteit”.
Zo’n Kris Dusauchoit, Stijn Meuris of Daan Stuyven vinden hunzelf moreel superieur en correct, en de rest automatisch dom en moreel incorrect. Alsof wat zij denken en vinden de enige waarheid is …

Woz

• Citeer

Bericht door Woz » 17 juli 2024, 09:25

VincentVega schreef: ↑16 juli 2024, 22:50

Dat is iets totaal anders: die architect heeft het over de architectuur van het gebouw, Daan Stuyven heeft het over een terroristische aanslag waarbij meer dan 2.000 mensen omkwamen. ::) ::) ::)

De uitspraak van Daan Stuyven dateert trouwens van 2006, dus na de aanslagen.

En jij spreekt over “medeplichtigheid aan terrorisme”, ikzelf spreek enkel over vrije meningsuiting … maar ook over een groot gebrek aan fatsoen en goede smaak bij Daan Stuyven.
Ok,.slecht voorbeeld van mij.

Brembos
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Brembos
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Brembos » 17 juli 2024, 09:42

Ik ken mr Stuyven als een talentvol wielrenner en kan me niet voorstellen dat hij dit zou zeggen.

VincentVega
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VincentVega
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VincentVega » 17 juli 2024, 10:45

Daan Stuyven kwam in 2006 onder vuur te liggen vanwege een interview met De Standaard bij de herdenking van de terroristische aanslagen op 11 september 2001: Toen het eerste vliegtuig insloeg, dacht ik 'eindelijk!' en ben ik een bak bier gaan halen. Mijn eerste reactie was: 'de Amerikanen krijgen een koekje van eigen deeg. Het duurde een halfuur voor de omvang van de aanslagen inzonk. We hebben die dag nog wel vijf uur zoekgemaakt met zappen en discussiëren

Afbeelding
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Kevva
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Kevva
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kevva » 17 juli 2024, 10:47

Ligt het aan mij of kleurt de Belgische media nu ineens heel rechts i.p.v. links?

- Bij Biden gaat het enkel om zijn 'dementie' en ouderdom (nooit over inhoud! Waar staat Biden voor?) en ze kunnen het niet laten om dat ook telkens opnieuw te vermelden. En ok, het is een feit dus je mag dat ook benoemen.
Maar achter Biden staat wel Kamala Harris. Ergens zou ik van onze 'linkse media' dan ook verwachten dat ze de klemtoon verschuiven als 'Kamala Harris kan de eerste zwarte en vrouwelijke president van de VS worden'.
Maar nee, Kamala Harris komt niet ter sprake!

- Bij Trump gaat het anders. Ze gaan zijn schietincident uitvergroten, ze laten zijn vice-president J.D. Vance zien en vertellen zelfs waar hij voor staat. Iets wat ik nog nooit gehoord heb bij Kamala Harris. (Kamala wie?)

Nu lijkt het alsof Joe Biden een president is met dementie die met een bazooka op een mug zou schieten omdat hij niet weet wat hij zegt en doet. Als Biden straks zijn kop neerlegt zit Amerika in het ongewisse want er is geen president.
En van Trump wordt gezegd van 'Ok, hij is van ouderdom maar hij weet wel nog wat hij zegt'.

Dat onze media gekleurd is, dat wist ik al langer dan vandaag maar nu heb ik de indruk dat ze lichtjes neigen in het voordeel van Trump. Misschien omdat er dan de komende 4 jaar veel sensationeel nieuws te schrijven is :D

mver
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer mver
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door mver » 17 juli 2024, 11:09

Ze willen gewoon dat Biden terugtreedt omdat ze bang zijn dat hij het niet haalt tegen Trump. Moet je Soenens bezig horen :D.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 17 juli 2024, 11:12

VincentVega schreef: ↑17 juli 2024, 09:03 Wat mij vooral stoort bij dat lijstje van BV’s is hun gevoel van “morele superioriteit”.
Zo’n Kris Dusauchoit, Stijn Meuris of Daan Stuyven vinden hunzelf moreel superieur en correct, en de rest automatisch dom en moreel incorrect. Alsof wat zij denken en vinden de enige waarheid is …
Daar ben ik het mee eens. Altijd al gevonden.
Effe hun nek dik zetten, hun idee verkondigen ... en dan aannemen dat de wijsheid net geserveerd is en of hun mening belangrijker is dan die van een andere Belg.
Ik moet er niet van hebben.
Kevva schreef: ↑17 juli 2024, 10:47 Ligt het aan mij of kleurt de Belgische media nu ineens heel rechts i.p.v. links?
Ik zie dat al jaren zo..
Kevva schreef: ↑17 juli 2024, 10:47
En van Trump wordt gezegd van 'Ok, hij is van ouderdom maar hij weet wel nog wat hij zegt'.

Dat onze media gekleurd is, dat wist ik al langer dan vandaag maar nu heb ik de indruk ......
Ik zou dat eerste stuk vervangen door : hij is niet dement maar leidt aan een andere psychiatrische aandoening.

Media gekleurd : overal ter wereld. Als je ziet wat de pers in een communistisch deel van de wereld schrijft over ons stuk van Europa... Maar als je dan ziet wat onze pers gekleurd schrijft. Same , same but different.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 17 juli 2024, 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Kevva
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Kevva
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kevva » 17 juli 2024, 11:21

mver schreef: ↑17 juli 2024, 11:09 Ze willen gewoon dat Biden terugtreedt omdat ze bang zijn dat hij het niet haalt tegen Trump. Moet je Soenens bezig horen :D.
Ja, die zal zijn politieke voorkeur zeker niet wegsteken.
Maar als democratische partij moet je toch wel durven ingrijpen? Nee, ze laten Biden zitten en dan kan ik me maar 1 iets bedenken. Er zit zeer veel geld achter!
De democraten hebben zich al lang voorbereid op 4 jaar oppositie, dat merk je gewoon. Wanneer gaan ze het over inhoud hebben? Trump kan brullen maar er komt niets fatsoenlijk uit, als je gewoon in je debat rustig blijft en er niet op ingaat maar zegt hoe je het land wil besturen, dan kun je toch niet anders dan winnen?

Misschien nog een postje voor Alexander De Croo over 4 jaar. Als hij tegenover Trump staat in 2028 :D
Kan hij beginnen aan zijn topjob als Amerikaans president. Vraag maar al je papieren aan om te verhuizen Alexander!

voorheenCP1234
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer voorheenCP1234
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door voorheenCP1234 » 17 juli 2024, 13:40

Kevva schreef: ↑17 juli 2024, 10:47 Ligt het aan mij of kleurt de Belgische media nu ineens heel rechts i.p.v. links?

- Bij Biden gaat het enkel om zijn 'dementie' en ouderdom (nooit over inhoud! Waar staat Biden voor?) en ze kunnen het niet laten om dat ook telkens opnieuw te vermelden. En ok, het is een feit dus je mag dat ook benoemen.
Maar achter Biden staat wel Kamala Harris. Ergens zou ik van onze 'linkse media' dan ook verwachten dat ze de klemtoon verschuiven als 'Kamala Harris kan de eerste zwarte en vrouwelijke president van de VS worden'.

- Bij Trump gaat het anders. Ze gaan zijn schietincident uitvergroten, ze laten zijn vice-president J.D. Vance zien en vertellen zelfs waar hij voor staat. Iets wat ik nog nooit gehoord heb bij Kamala Harris. (Kamala wie?)

Nu lijkt het alsof Joe Biden een president is met dementie die met een bazooka op een mug zou schieten omdat hij niet weet wat hij zegt en doet. Als Biden straks zijn kop neerlegt zit Amerika in het ongewisse want er is geen president.

Dat onze media gekleurd is, dat wist ik al langer dan vandaag maar nu heb ik de indruk dat ze lichtjes neigen in het voordeel van Trump. Misschien omdat er dan de komende 4 jaar veel sensationeel nieuws te schrijven is :D
Harris werd al voor de overwinning van Biden naar voren geschoven om het over te nemen van hem, zoals ik al eerder schreef, de arme man kon uit een raam vallen, hartstilstand of gewoon ouderdom kwalen ...
Echter, haar extreem-links, anti-blank discour heeft niet lang de zieltjes van de Democraten, waarvan nu éénmaal ook een heel groot deel blank is, kunnen winnen en bijna direct na de verkiezingen is ze totaal van het toneel verbannen.
Voor diegene met veel tijd, google maar eens de belangrijke reizen en aangelegenheden van de 3 laatste vice-presidenten voor Harris en vergelijk die met die van haar; je zal verschieten.
Harris moesten ze ook laten vallen want voor de mid-terms was haar populariteit al zo "extreem" laag, terwijl die van Biden toen nog standhield dat de Democraten nog grotere verliezen riskeerden als ze haar aanhielden, wat ze dan ook niet hebben gedaan, achteraf gezien een zeer wijze beslissing van hun.
Make Spaargids " Great Again ! "

Kevva
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Kevva
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kevva » 18 juli 2024, 00:54

voorheenCP1234 schreef: ↑17 juli 2024, 13:40

Harris werd al voor de overwinning van Biden naar voren geschoven om het over te nemen van hem, zoals ik al eerder schreef, de arme man kon uit een raam vallen, hartstilstand of gewoon ouderdom kwalen ...
Echter, haar extreem-links, anti-blank discour heeft niet lang de zieltjes van de Democraten, waarvan nu éénmaal ook een heel groot deel blank is, kunnen winnen en bijna direct na de verkiezingen is ze totaal van het toneel verbannen.
Voor diegene met veel tijd, google maar eens de belangrijke reizen en aangelegenheden van de 3 laatste vice-presidenten voor Harris en vergelijk die met die van haar; je zal verschieten.
Harris moesten ze ook laten vallen want voor de mid-terms was haar populariteit al zo "extreem" laag, terwijl die van Biden toen nog standhield dat de Democraten nog grotere verliezen riskeerden als ze haar aanhielden, wat ze dan ook niet hebben gedaan, achteraf gezien een zeer wijze beslissing van hun.
Wie staat dan 'achter' Biden? Niemand dan, als ze Harris hebben laten vallen?
Voor mij is dit nieuwe informatie, ik dacht nog altijd dat hij Kamala Harris achter zich had als opvolger.

Het valt gewoon op dat ze amper tot gewoon NOOIT ter sprake komt in de Belgische media (niet bij VRT en niet bij VTM).

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

309 berichten
  • Pagina 18 van 21
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy