Pensioenspaarverzekering info
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
Pensioenspaarverzekering info
Beste
is het veiliger te sparen via bv AXA zelf voor pensioenspaarverzekering?
Of via de makelaar die hier op Spaargids Futuria Oostakker met 0 % instapkosten?
Zijn die 0% instapkosten voor de 1 ste storting?
En bij de volgende stortingen bv elk jaar het max bedrag voor belastingvoordeel, moet dit instapkosten percentage elke keer opnieuw betaald worden?
Dan de percentage winst staat gegarandeerd voor heel de looptijd, maar de storting bv het volgende jaar kan evengoed minder of meer zijn?
Is de veiligheid voor beiden gegarandeerd?
Omdat je in de privé toch nogal eens hoort dat de onafhankelijke bankier er met de centen vandoor is!
Ik vraag deze inlichtingen omdat mijn beide kinderen ook willen opstarten.
Iemand ervaringen bij deze verzekering via Futuria, en of zijn er betere pensioenspaarverzekeringen?
greetz
jempi25
is het veiliger te sparen via bv AXA zelf voor pensioenspaarverzekering?
Of via de makelaar die hier op Spaargids Futuria Oostakker met 0 % instapkosten?
Zijn die 0% instapkosten voor de 1 ste storting?
En bij de volgende stortingen bv elk jaar het max bedrag voor belastingvoordeel, moet dit instapkosten percentage elke keer opnieuw betaald worden?
Dan de percentage winst staat gegarandeerd voor heel de looptijd, maar de storting bv het volgende jaar kan evengoed minder of meer zijn?
Is de veiligheid voor beiden gegarandeerd?
Omdat je in de privé toch nogal eens hoort dat de onafhankelijke bankier er met de centen vandoor is!
Ik vraag deze inlichtingen omdat mijn beide kinderen ook willen opstarten.
Iemand ervaringen bij deze verzekering via Futuria, en of zijn er betere pensioenspaarverzekeringen?
greetz
jempi25