Pensioensparen 2015
TIP
Pensioensparen 2015
Voor wie aan pensioensparen doet en zijn quotum voor dit jaar nog niet heeft volgestort: misschien is deze correctie wel een goed moment om dat te doen?
Carl
Carl
Rustige belegger: voornamelijk wijd gespreide fondsen, holdings en ETF's, buy & hold.
Mijn visie op financieel bewustzijn en inzichten voor wie overweegt te gaan beleggen lees je in m'n online boek: derustigebelegger.be
Mijn visie op financieel bewustzijn en inzichten voor wie overweegt te gaan beleggen lees je in m'n online boek: derustigebelegger.be
Re: Pensioensparen 2015
Yup, dat lijkt me een goed idee!Boompie schreef:Voor wie aan pensioensparen doet en zijn quotum voor dit jaar nog niet heeft volgestort: misschien is deze correctie wel een goed moment om dat te doen?
Carl
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ARPE staat weliswaar nog 9% hoger dan op 1 januari.
Maar inderdaad geen slecht moment.
Maar inderdaad geen slecht moment.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
-
Henkie1984
- VIP member

- Contacteer:
Absoluut, ReteIP, vandaar ook mijn "...en zijn quotum voor dit jaar nog niet heeft volgestort" 
Carl
Carl
Rustige belegger: voornamelijk wijd gespreide fondsen, holdings en ETF's, buy & hold.