Pensioensparen van Record naar BNP?
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
-
- Newbie
- Contacteer:
Pensioensparen van Record naar BNP?
Ik doe al zo'n 7 jaar aan pensioensparen bij Record Bank (fonds). Nu heb ik een woning gekocht en zijn we een lening aangegaan bij BNP Paribas Fortis (vriend is daar klant en daar krijgen we met voorsprong de beste voorwaarden). Ik zal dus sowieso mijn loon moeten laten domiciliëren bij BNP, dus heeft het weinig nut dat ik mijn zichtrekening bij Record zou houden. Ik heb eigenlijk liefst 1 bank, vind dat gemakkelijker en overzichtelijk (veel geld schiet er toch niet meer over na de aankoop van het huis
).
Maar nu, pensioensparen, ik ken er niet veel van... Overzetten? Gewoon stoppen met storten en een nieuw beginnen bij BNP? Of is Record wel goed en gewoon daar blijven?
Thx!

Maar nu, pensioensparen, ik ken er niet veel van... Overzetten? Gewoon stoppen met storten en een nieuw beginnen bij BNP? Of is Record wel goed en gewoon daar blijven?
Thx!

Re: Pensioensparen van Record naar BNP?
Een fonds kan u gewoon later overzetten zonder problemen. Zou zelfs geen slechte zaak zijn aangezien het pensioenspaarfonds van BNP (balanced alleszins) voor 4e jaar op rij beste pensioenspaaronfdstitel heeft ontvangen
als er kosten worden aangerekend zowiezo terugvragen!
Als u spaart in een pensioenspaarverzekering kan u deze stopzetten en laten staan bij record en een nieuwe opstarten bij bnp
als er kosten worden aangerekend zowiezo terugvragen!
Als u spaart in een pensioenspaarverzekering kan u deze stopzetten en laten staan bij record en een nieuwe opstarten bij bnp
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.