pensioensparen via spaargids futuria
TIP
Gebruik onze vergelijkers pensioensparen via verzekering
- pensioensparen via fonds
pensioensparen via spaargids futuria
Is het pensioensparen via spaargids makelaar Futuria met lage instapkost hetzelfde als bij een makelaar om de hoek daarmee bedoel ik zelfde voorwaarden en veilig. Makelaar om de hoek vraagt 5 procent instap kosten elk jaar wat voor 2 contracten toch op 10 procent komt. Zou evt AG Insurance als pensioensparen nemen. AG Insurance zou schijnt hetzelfde zijn als Bnp parisbas klopt dit? Zijn er nog mensen die via Futuria sparen?
Re: pensioensparen via spaargids futuria
Heu?jupiler01 schreef:Makelaar om de hoek vraagt 5 procent instap kosten elk jaar wat voor 2 contracten toch op 10 procent komt.
Mijn rekenmachine zegt dat het 5% blijft, al sluit je 30 contracten af. Misschien moet je de batterijen eens vervangen.
Maar hoe dan ook, ik zou goedkopere alternatieven zoeken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: pensioensparen via spaargids futuria
Futuria en de makelaar om de hoek zijn alletwee makelaars. Ze zijn enkel maar tussenpersoon om voor jou een contract bij een verzekeringsinstelling af te sluiten. De een is niet veiliger of beter dan de ander.
Ik heb mijn contract voor langetermijnsparen bij Baloise afgesloten via Futuria. Is vlot verlopen.
Ik heb mijn contract voor langetermijnsparen bij Baloise afgesloten via Futuria. Is vlot verlopen.