POLL Hoe vaak haal je nog geld uit een bankautomaat ?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
POLL Hoe vaak haal je nog geld uit een bankautomaat ?
Hoe vaak gebruiken spaargidsers de mogelijkheid om geld af te halen aan de bankautomaat ?
Re: POLL Hoe vaak haal je nog geld uit een bankautomaat ?
ik doe dat ineens met 10 kilo dynamiet
( vergeet altijd de kode van mijn bankkaart )
( vergeet altijd de kode van mijn bankkaart )
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Hero Member
- Contacteer:
1 keer per maand.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Toch wel 1 keer per maand, soms zelfs iets meer.
Wegens afschaffing van bankautomaten in de buurt nog maar zelden, de kassa van een supermarkt dient nu veel vaker als afhaalpunt voor cash al is dat door gebrek aan contant betalingen ook niet altijd mogelijk.
Nooit, althans ik kan mij de laatste keer dat ik het moest niet meer herinneren tenzij de 2 keer die nodig is om je PIN van mijn VISA kaart van Keytrade te wijzigen (en dit is dan van moeten, want ik heb het bedrag dan meteen terug op mijn rekening gezet via diezelfde machine).
Ik heb al ongeveer 2 jaar geen cash geld meer gebruikt om te betalen.
Mensen betaal ik altijd terug via Payconiq of (als het echt moet) een overschrijving. Heb zelfs mijn portefeuille buiten gegooid zodat ik enkel maar een kaarthouder heb die veel praktischer is om mee te nemen.
Ik mijd wel echt winkels die enkel cash gebruik. Ik ga zelfs naar een iets verdere bakker om maar niet met die klungelige centjes te moeten werken. Corona heeft wel veel kleinere winkels het licht laten zien en is er altijd wel een (misschien wel) amateuristische optie als je gewoon zegt "sorry ik heb geen cash" (gevolgd door het excuus van "ja corona hé").
Ik heb al ongeveer 2 jaar geen cash geld meer gebruikt om te betalen.
Mensen betaal ik altijd terug via Payconiq of (als het echt moet) een overschrijving. Heb zelfs mijn portefeuille buiten gegooid zodat ik enkel maar een kaarthouder heb die veel praktischer is om mee te nemen.
Ik mijd wel echt winkels die enkel cash gebruik. Ik ga zelfs naar een iets verdere bakker om maar niet met die klungelige centjes te moeten werken. Corona heeft wel veel kleinere winkels het licht laten zien en is er altijd wel een (misschien wel) amateuristische optie als je gewoon zegt "sorry ik heb geen cash" (gevolgd door het excuus van "ja corona hé").
Gemiddeld om de 2 maanden haal ik een "groter" bedrag af, maar wel in kleine coupures (€5/10/20). Van enkele lokale winkels weet ik dat ze cash verkiezen voor kleine aankopen. Een brood betaal ik dus cash, maar een taart met de kaart. Door het gemak van contactloos betalen merk ik wel dat ik al die briefjes en munten probeer te vermijden...
vroeger elke week, nu haal ik genoeg af voor 3 a' 4 weken.
Persoonlijk ben ik hiervoor geen referentie, maandelijks zo ongeveer.
Vrouwke gaat bijna elke week iets afhalen, dit als we markten en een terrasje doen, de meeste vragen cash te betalen. Zullen de kaart niet weigeren, maar toch al voor gehad dat het systeem zogezegd niet zou werken.
En iets anders, als cash verdwijnt = zwarte economie verdwijnt, zullen velen zwarte sneeuw zien.
Vrouwke gaat bijna elke week iets afhalen, dit als we markten en een terrasje doen, de meeste vragen cash te betalen. Zullen de kaart niet weigeren, maar toch al voor gehad dat het systeem zogezegd niet zou werken.
En iets anders, als cash verdwijnt = zwarte economie verdwijnt, zullen velen zwarte sneeuw zien.
Dat heb ik ook al een paar keer mogen ervaren: ik had wat cash nodig maar kon bij wekelijkse boodschappen in de supermarkt geen cash meekrijgen.
Dan toch maar naar bankautomaat, maar gebruik voor alle uitgaven bankkaart behalve voor kleine uitgaven in krantenwinkel zodat die er toch nog iets aan overhoudt want die heeft sowieso al zo weinig winstmarge dat hij hiervan nog eens deel zou verliezen aan kaartbetaling.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Gemiddeld een keer per maand, omdat het moet: voor een kermis,jaarmarkt,lokaal event.. waar ze geen kaartbetaling aanvaarden. Bijzonder irritant vind ik dat.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Is het daarom dat men liever heeft dat men cash betaald?E10ne schreef: ↑26 september 2021, 18:50 Persoonlijk ben ik hiervoor geen referentie, maandelijks zo ongeveer.
Wij gebruiken de automaten vooral om geld te storten. Daarover wordt helaas met geen woord gerept bij de “nieuwe” automaten…
Port 1: IWDA (80%) - EMIM (10%) - IUSN (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - AVWC(15%) - 5MVL (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - AVWC(15%) - 5MVL (10%)