Portefeuille -10% door USD/EUR
TIP
Re: Portefeuille -10% door USD/EUR
Jij legt vanuit het niets een potentieel oorzakelijk verband tussen de twee...dat wil zeggen dat je beweert dat de hogere dollar mogelijks een lagere koers kan veroorzaken, wat uiteraard zelfs voor mij (die idioot in je ogen) complete maar dan ook complete nonsens is en zelfs misleidend is....CaesarDL schreef: ↑24 juli 2025, 14:39Dixit...voorheenCP1234 schreef: ↑10 juli 2025, 14:38 maar een hogere dollar had ook lagere koersen kunnen betekenen dus daar gaat je vergelijking ook al niet op ...
Indien ik zou gokken, gok ik eerder op de VS. Zeker voor investeringen. De EU heeft overal vijanden gemaakt: Putin, XI, Trump. Waar zij nog kunnen scoren, is in het Midden-Oosten of "West-Azië" of het "Globale-Zuiden". Wij hangen in de netten en wachten op de K.O. Egaal of de Chinezen, de Russen of de moslims ons overnemen; indien iemand noch geïnteresseerd zou zijn. Onze "kennisindustrie" is weg; één groot antropologisch museum.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
En weer kan je niet lezen, dit is echt pijnlijk aan het worden, ik hoop dat je beschutte werkplaats niet snel zal sluiten ...CaesarDL schreef: ↑24 juli 2025, 17:50Jij legt vanuit het niets een potentieel oorzakelijk verband tussen de twee...dat wil zeggen dat je beweert dat de hogere dollar mogelijks een lagere koers kan veroorzaken, wat uiteraard zelfs voor mij (die idioot in je ogen) complete maar dan ook complete nonsens is en zelfs misleidend is....

Zoek de betekenis eens op van: "had kunnen betekenen" ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Momenteel is het toch de VS die overal economisch vijanden heeft gemaakt. Vertrouwen in de dollar is nooit zo laag geweest ...is o.a. waarom crypto en goud het overnemen.Sammy2 schreef: ↑24 juli 2025, 21:02 Indien ik zou gokken, gok ik eerder op de VS. Zeker voor investeringen. De EU heeft overal vijanden gemaakt: Putin, XI, Trump. Waar zij nog kunnen scoren, is in het Midden-Oosten of "West-Azië" of het "Globale-Zuiden". Wij hangen in de netten en wachten op de K.O. Egaal of de Chinezen, de Russen of de moslims ons overnemen; indien iemand noch geïnteresseerd zou zijn. Onze "kennisindustrie" is weg; één groot antropologisch museum.
Vanuit een neutraal perspectief vind ik toch dat uw uitspraken (@voorheenCP1234) zeer verwarrend zijn.voorheenCP1234 schreef: ↑24 juli 2025, 21:24En weer kan je niet lezen, dit is echt pijnlijk aan het worden, ik hoop dat je beschutte werkplaats niet snel zal sluiten ...CaesarDL schreef: ↑24 juli 2025, 17:50
Jij legt vanuit het niets een potentieel oorzakelijk verband tussen de twee...dat wil zeggen dat je beweert dat de hogere dollar mogelijks een lagere koers kan veroorzaken, wat uiteraard zelfs voor mij (die idioot in je ogen) complete maar dan ook complete nonsens is en zelfs misleidend is....![]()
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Als je quotes uit hun context neemt is het logisch dat ze verwarrend kunnen zijn en neutraal; laat me niet lachen ...Ayhrual schreef: ↑Gisteren 12:40Vanuit een neutraal perspectief vind ik toch dat uw uitspraken (@voorheenCP1234) zeer verwarrend zijn.voorheenCP1234 schreef: ↑24 juli 2025, 21:24
En weer kan je niet lezen, dit is echt pijnlijk aan het worden, ik hoop dat je beschutte werkplaats niet snel zal sluiten ...![]()
Zet me maar snel op de negeerlijst, moet je mijn verwarrende postings niet meer lezen, veel beter
Zoals reeds gezegd, leg je met je uitspraak een potentieel verband dwz een verband dat zou kunnen.voorheenCP1234 schreef: ↑24 juli 2025, 21:24 En weer kan je niet lezen, dit is echt pijnlijk aan het worden, ik hoop dat je beschutte werkplaats niet snel zal sluiten ...![]()
Het is alsof je zegt "de felle regen kan schade betekenen". Dit is een plausibele potentieel causaal verband dat je legt.
Jouw zelfde analoge verklaring dat de hogere dollar lagere koersen kan betekenen is echter complete nonsens en misleidend voor newbies zoals ik.
Je hebt nu al zeven zware en grove beledigingen geuit aan mijn adres, het adres van een newbie die enkel wat raad wou.
De waarheid verplicht me te stellen dat dit getuigt van een immens laag crapuleus niveau van uwentwege.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Ik ben verplicht te stellen dat uw uitlatingen genoeg zeggen over Uwzelf ...CaesarDL schreef: ↑Gisteren 17:45Zoals reeds gezegd, leg je met je uitspraak een potentieel verband dwz een verband dat zou kunnen.voorheenCP1234 schreef: ↑24 juli 2025, 21:24 En weer kan je niet lezen, dit is echt pijnlijk aan het worden, ik hoop dat je beschutte werkplaats niet snel zal sluiten ...![]()
Het is alsof je zegt "de felle regen kan schade betekenen". Dit is een plausibele potentieel causaal verband dat je legt.
Jouw zelfde analoge verklaring dat de hogere dollar lagere koersen kan betekenen is echter complete nonsens en misleidend voor newbies zoals ik.
Je hebt nu al zeven zware en grove beledigingen geuit aan mijn adres, het adres van een newbie die enkel wat raad wou.
De waarheid verplicht me te stellen dat dit getuigt van een immens laag crapuleus niveau van uwentwege.

En zelfs nu begrijp je nog steeds niet wat ik aanhaalde ...; man, wat baat een kaars en bril als de uil niet lezen wil ...
Ik hoop echt dat niemand het begrijpt want het is de grootste nonsens dat ik hier ooit gelezen heb. Dat een sterke dollar lagere koersen kan meebrengen begrijp ik zelfs dat dit complete nonsens is.voorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 19:44 En zelfs nu begrijp je nog steeds niet wat ik aanhaalde ...; man, wat baat een kaars en bril als de uil niet lezen wil ...
Ik raad dan ook aan aan de gemeenschap en zeker de newbies alhier om verder maar beter heel goed op te letten met al je uitlatingen hier en er zeker beter geen rekening mee te houden.
En ook nog op te letten om te antwoorden op u want voor je het weet krijg je een lawine van beledigingen en verwijten naar je kop door u.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Zelfs al zou 99% van het forum het met jou eens zijn, dan nog moet je niet per se iemands mening als "complete nonsens" afschrijven.
Geef liever op een constructieve manier je eigen mening en/of feiten om eventueel het tegendeel aan te tonen of een bepaalde stelling te ontkrachten.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Platte_Aarde
Newbie ? Ondertussen ben je al wel "Full member" met 3 sterren hoor.

Behoed jezelf voor wat je een ander verwijt. (edit: zal er maar ineens bijzeggen dat ik daarmee niet bedoel dat het al zover is)
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Dat je dom ben weten we al, vraag anders ChatGPT eens in welke gevallen dit een mogelijkheid ZOU KUNNEN zijn, moest je mij niet steeds uitschelden zou ik de moeite doen om een schoolvoorbeeld te geven van een standaardgeval waar dit direct de waarheid zou kunnen zijn.CaesarDL schreef: ↑Gisteren 20:17Ik hoop echt dat niemand het begrijpt want het is de grootste nonsens dat ik hier ooit gelezen heb. Dat een sterke dollar lagere koersen kan meebrengen begrijp ik zelfs dat dit complete nonsens is.voorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 19:44 En zelfs nu begrijp je nog steeds niet wat ik aanhaalde ...; man, wat baat een kaars en bril als de uil niet lezen wil ...
Ik raad dan ook aan aan de gemeenschap en zeker de newbies alhier om verder maar beter heel goed op te letten met al je uitlatingen hier en er zeker beter geen rekening mee te houden.
En ook nog op te letten om te antwoorden op u want voor je het weet krijg je een lawine van beledigingen en verwijten naar je kop door u.
Ik beleg al bijna 50 jaar, heb al eens een steek laten vallen, maar wat ik heden bezit is denk ik een bewijs dat hoeveel lage crapulueze nonsens ik volgens U ook schrijf, ik er toch wel iets van afweet. U duidelijk niet, heel dit topic bewijst dat !
En als U al die nonsens niet aankan, zet me op de negeerlijst ipv gefrustreerd te blijven antwoorden zonder inhoudelijke argumenten waarom mijn EVENTUEEL scenario zo'n nonsens zou zijn !