Portefeuilles De Tijd
Re: Portefeuilles De Tijd
Ja maar als het werkt staat het wel altijd het snelst up to date, in tegenstelling tot bvb. morningstar.

Vanavond van de website van De Tijd geplukt:
"
Technische storing portefeuille
Wij ervaren momenteel enkele technische problemen op de website, hierdoor is het mogelijk dat uw portefeuille en/of volglijst niet correct wordt weergegeven. Alvast onze excuses voor het ongemak., we werken volop aan een oplossing."

"
Technische storing portefeuille
Wij ervaren momenteel enkele technische problemen op de website, hierdoor is het mogelijk dat uw portefeuille en/of volglijst niet correct wordt weergegeven. Alvast onze excuses voor het ongemak., we werken volop aan een oplossing."
Wie op zoek is naar een alternatief voor de portefeuille van De Tijd kan eens een kijkje nemen op de site nl,investing,com/portfolio
Je kan er je aandelen, fondsen, cryptovaluta en grondstoffen op ingeven (in 1 of in meerdere portefeuilles) en ze zeer goed opvolgen.
Het enige vervelende is dat je alles opnieuw moet invoeren en dat neemt in sommige gevallen wel wat tijd in beslag.

Je kan er je aandelen, fondsen, cryptovaluta en grondstoffen op ingeven (in 1 of in meerdere portefeuilles) en ze zeer goed opvolgen.
Het enige vervelende is dat je alles opnieuw moet invoeren en dat neemt in sommige gevallen wel wat tijd in beslag.
Als ik ooit eens 5 minuten tijd heb dan begin.......CoolFox schreef: ↑23 juli 2020, 19:17 Wie op zoek is naar een alternatief voor de portefeuille van De Tijd kan eens een kijkje nemen op de site nl,investing,com/portfolio
Portefeuille De Tijd heb ik al 15 jaren niet meer gebruikt. De manier deze portefeuille wordt verwerkt dateert nog van de 20st eeuw. Betere alternatieven vandaag zoals idd investing.com en Seeking Alpha. Voor fondsen bestaan er ook betere alternatieven maar ken ik minder. Een watchlist kan ook gecreerd worden in Binckbank of Bolero of nog anderen ...

Als de port. van de tijd en DE BELEGGER werkt vind ik deze heel interessant met heel wat gegevens.Op elk effect in de port kan men doorklikken voor meer gegevens.Beter dan mijn port, bij de bank zelf.

Lijkt sinds vanavond terug in orde. 

"in orde "Re: Portefeuilles De Tijd
Ligt nu terug plat. Is dus nu en dan eens " in orde ".

Ja, vandaag is het weer erg !

Feestdag en den IT'er van de portefeuille van Den Tijd is weer in verlof ... spel ligt weer plat. Toch niet meer van deze tijd hoor ...

Weekend en het spel slaat alweer tilt ...