Portfolio software
TIP
Portfolio software
Waar houden jullie jullie portefeuille in bij?
Graag een site/software waarbij ik met een benchmark (mixfondsen wereldwijd EUR offensief of soortgelijk) kan vergelijken. Dit gezien deze in de X-ray van Morningstar niet meer correct staat.
Graag een site/software waarbij ik met een benchmark (mixfondsen wereldwijd EUR offensief of soortgelijk) kan vergelijken. Dit gezien deze in de X-ray van Morningstar niet meer correct staat.
-
YelitBiros
- Jr. Member

Re: Portfolio software
Ik hou mijn portefeuilles in een excelfile bij, en werk alles regelmatig bij, dus data en bedragen allerlei.
Veel werk maar dan ben je tenminste zeker dat het juist is. In morningstaar staan regelmatig foute.
Veel werk maar dan ben je tenminste zeker dat het juist is. In morningstaar staan regelmatig foute.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- troglodytes
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Portfolio software
Wat denk je van een overzicht over meerdere belegger-accounts; benchmarking; eventuele pensioenfondsen; spaarboekjes;…? Steek het allemaal eens in het gratis programma "Portfolio Performance". Binnen de kortste keren wordt het onmisbaar. Ik log zelfs niet meer in bij Binck, Bolero, Degiro, etc… (tenzij om aan te kopen/verkopen natuurlijk).