alternatief voor Tak 21
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
alternatief voor Tak 21
Velen op dit forum vinden de rendementen op tak 21 niet schitterend, ten dele is dit waar, maar geef mij eens een alternatief, ik kijk uit naar jullie reacties !
Re: alternatief voor Tak 21
ecopower, groenkracht, ... 6% bruto
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ik vind TAK 21 wel schitterend :-)
enkel jammer van looptijd
enkel jammer van looptijd
Alternatief voor welke formules?
1. Langetermijnsparen onder tak21
2. Pensioensparen onder tak21
3. niet-fiscaalsparen onder tak21
1. Langetermijnsparen onder tak21
2. Pensioensparen onder tak21
3. niet-fiscaalsparen onder tak21
Hmm, persoonlijk ben ik niet zo'n fan van de hele opzet met al die regeltjes, lekker ondoorzichtig. Een rente geldig per storting, 8 jaar wachten of overlijdensdekking nemen zodat het vrij is van RV, gedeeltelijke opnames en de daaraan gelinkte kosten, wachttijden bij opnames, etc. Doe mij maar een brokje Patrimoine
dat verkoopt vlotter, komt ook min of meer neer op "0% + bonus" en doorgaans maakt het rendement het prutske belastingen wel goed. Wel verre van 'gegarandeerd'. Then again, ik hou nu eenmaal van een scheutje risico. 
Zijn er ervaringsdeskundigen met Groenkracht en/of Ecopower? Lijkt me interessant.
Ik heb in deze belegd.
Bij ecopower zijn we klant sinds 2009, zeer tevreden.
Groenkracht heeft net via electrawind 4 nieuwe windmolens gezet naast de e17 in kalken.
Je zit voot 3 tot 6 jaar vast, maar mijn idee is dat we aan het begin zitten van dit tijdperk, dus vertrouw ik het wel.
Via dit forum te weten gekomen dat ze in nederland hetzelfde doen, maar daar met dividend tot 10%!!
dus er zit marge op!
Bij ecopower zijn we klant sinds 2009, zeer tevreden.
Groenkracht heeft net via electrawind 4 nieuwe windmolens gezet naast de e17 in kalken.
Je zit voot 3 tot 6 jaar vast, maar mijn idee is dat we aan het begin zitten van dit tijdperk, dus vertrouw ik het wel.
Via dit forum te weten gekomen dat ze in nederland hetzelfde doen, maar daar met dividend tot 10%!!
dus er zit marge op!