Staatswaarborg apart voor Kap. Plus en e-spaar bij Argenta
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Staatswaarborg apart voor Kap. Plus en e-spaar bij Argenta
Ik heb een Kapitaal Plus tak21 belegging bij Argenta (gestart rond 2002). Ik heb ook een E-spaar rekening bij Argenta.
Weet iemand ofdat de staatswaarborg tot 100000 euro geldt voor die 2 zaken opgeteld of geniet
ik van een aparte staatswaarborg van 100000 euro op Kapitaal Plus en nog een aparte staatswaarborg van 100000 euro op de E-spaar rekening ?
Weet iemand ofdat de staatswaarborg tot 100000 euro geldt voor die 2 zaken opgeteld of geniet
ik van een aparte staatswaarborg van 100000 euro op Kapitaal Plus en nog een aparte staatswaarborg van 100000 euro op de E-spaar rekening ?
Re: Staatswaarborg apart voor Kap. Plus en e-spaar bij Argen
Is apart van mekaar. 100.000 voor het spaargeld en 100.000 voor de TAK21. Van waar je vraag? Schrik dat Argenta kopje onder gaat?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Geen schrik dat ze kopje onder gaan hoor, anders had ik mijn geld er al weggehaald.
Ik wil enkel voorzichtig zijn en 100% zeker dat ik niet boven die 100000 euro kom.
Ik wil enkel voorzichtig zijn en 100% zeker dat ik niet boven die 100000 euro kom.
Kapitaal Plus is een produkt van Argenta Assuranties (verzekeraar), terwijl de spaarrekening een produkt is van Argenta (bank). Het gaat dus om 2 verschillende aanbieders.
Voor beiden geldt de staatswaarborg van 100.000 euro.
Voor beiden geldt de staatswaarborg van 100.000 euro.