Argenta springt vooruit
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Argenta springt vooruit
http://kanaalz.knack.be/z-nieuws-items- ... gt-vooruit" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Argenta springt vooruit
Een meer uitgebreid artikel staat in De Standaard: Een op de vijf gebruikers bankoverstapdienst trok naar Argenta.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Yaris schreef:Een meer uitgebreid artikel staat in De Standaard: Een op de vijf gebruikers bankoverstapdienst trok naar Argenta.
@ yaris
Alles is relatief. 60.000 mensen veranderen van bank, wetende dat we met 11.000.000 zielen zijn !
Wat hier belangrijk is is niet het absolute aantal maar het percentage: een op de vijf bankoverstappers kiest Argenta als nieuwe bank.
"Bij ons krijgt u de bonus", heeft er misschien wel iets mee te maken?!
http://www.argenta.be/nl/acties/bij_ons ... bonus.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.argenta.be/nl/acties/bij_ons ... bonus.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
en ik heb in 2011 mijn rekeningen bij argenta opgezegd wegens de veel te lage intrest!
en ook hun alles gratis politiek zijn ze voor een stuk gestopt.
en ook hun alles gratis politiek zijn ze voor een stuk gestopt.
http://www.hln.be/hln/nl/942/Economie/a ... euro.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
-
anonymous6
Ben ik de enige bij wie internetbanking Argenta vanmorgen niet werkt?
Ik heb géén aankondiging gezien vanuit Argenta dit keer.
Argenta sleept nog het imago mee van een beter renderende bank dan de andere.
Doch het enige wat beter is zijn de gratis rekeningen en hun gratis mastercard.
Voor de rest is het evenveel huilen met de pet op.
Argenta wil meespelen met de grote en dat vreet aan het rendement.
Ge moet er een keer hun interesten op hun kasbons op natrekken.
Doch het enige wat beter is zijn de gratis rekeningen en hun gratis mastercard.
Voor de rest is het evenveel huilen met de pet op.
Argenta wil meespelen met de grote en dat vreet aan het rendement.
Ge moet er een keer hun interesten op hun kasbons op natrekken.
Deze week stond op de 1ste pagina (Argenta Actueel) dat internet niet zou werken op 29 april. De juiste uren ken ik niet meer en nu staat er geen info meer op.djtw schreef:Ben ik de enige bij wie internetbanking Argenta vanmorgen niet werkt?
Net even geprobeerd.Alles werkt normaal.
In de afgelopen week heb ik wel gelezen dat internetbankieren niet beschikbaar zou zijn.Maar dit zou s'nachts geweest zijn.
In de afgelopen week heb ik wel gelezen dat internetbankieren niet beschikbaar zou zijn.Maar dit zou s'nachts geweest zijn.
Argenta is bij mij alvast een stuk gedaald.
Bij overlijden rekenen ze onmiddellijk 40,00 euro kosten aan voor een overlijdensdossier, alhoewel het enige dat ze moeten doen is de rekeningen opnieuw deblokkeren na het verkrijgen van de handtekeningen van de erfgenamen. Als je een betaling wenst uit te voeren (tijdens de rekeningen geblokkeerd zijn) lukt het niet ondanks het feit het wel zou moeten gaan.
Deutsche bank levert dan geen probleem : probleemloos betaling uitgevoerd en een correcte afhandeling van de deblokkering van de rekeningen en dit GRATIS.
Bij Dexia/Belfius is het dan een echte schande : 150,00 euro bij een overlijden en dan nog in de problemen komen
Bij overlijden rekenen ze onmiddellijk 40,00 euro kosten aan voor een overlijdensdossier, alhoewel het enige dat ze moeten doen is de rekeningen opnieuw deblokkeren na het verkrijgen van de handtekeningen van de erfgenamen. Als je een betaling wenst uit te voeren (tijdens de rekeningen geblokkeerd zijn) lukt het niet ondanks het feit het wel zou moeten gaan.
Deutsche bank levert dan geen probleem : probleemloos betaling uitgevoerd en een correcte afhandeling van de deblokkering van de rekeningen en dit GRATIS.
Bij Dexia/Belfius is het dan een echte schande : 150,00 euro bij een overlijden en dan nog in de problemen komen
Wat DB wel slim gezien heeft - voor zichzelf - is dat bij bv het eerste overlijden, de lopende getrouwheidspremie vervalt;
De oude rekening mag niet verder meer bestaan, men kan eventueel wel een nieuwe rekening openen, met het gekende gevolg.
Misschien is het verlies dan wel meer dan 150 euro
De oude rekening mag niet verder meer bestaan, men kan eventueel wel een nieuwe rekening openen, met het gekende gevolg.
Misschien is het verlies dan wel meer dan 150 euro
Bij de andere banken verlies je ook de getrouwheidspremie vermits ze de rekeningen op naam van de overledene ook afsluiten en de bedragen overzetten naar de rekening van de langstlevende. Hoe DB gemeenschappelijke rekeningen behandelen weet ik niet (vermits geen in nalatenschap), bij Argenta kunnen deze wel behouden worden.
Ander feit is natuurlijk tegen dat je op een gewone spaarrekening bij Dexia/Belfius 150,00 euro kan verliezen al een pak geld moet staan hebben, vermits de lage intresten. Hoe lager de intresten, hoe minder je kunt verliezen
Jammer genoeg was de rekening bij Dexia een "verplichte" rekening door omstandigheden. Er stond al maar een 200,00 euro op dus was al een kost van zowat 75%
Ander feit is natuurlijk tegen dat je op een gewone spaarrekening bij Dexia/Belfius 150,00 euro kan verliezen al een pak geld moet staan hebben, vermits de lage intresten. Hoe lager de intresten, hoe minder je kunt verliezen
Jammer genoeg was de rekening bij Dexia een "verplichte" rekening door omstandigheden. Er stond al maar een 200,00 euro op dus was al een kost van zowat 75%
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Ik denk dat het aanrekenen van kosten ook veel te maken heeft met de kantoorhouder hoor.