PensioenDividend.nl vdHeuvel ea
TIP
PensioenDividend.nl vdHeuvel ea
Met grote regelmaat krijg ik emails van deze en andere figuren. Heeft iemand zicht op die hoog dividend aandelen (met maandelijkse uitkering), allicht in Amerika te situeren. Hoofddoel van die heren is kennelijk verkoop van abonnement (50 euro per kwartaal).
Info gevonden op hun website:
"PensioenDividend.nl heeft voor u
een goed alternatief!
Hoog Dividend aandelen zijn in Nederland en België nog niet zo ingeburgerd, maar ze winnen zeker aan populariteit. Juist in deze tijd vormt het hoge dividend een mooi alternatief, omdat het de werking heeft van een vangnet en bovendien krijgt u in dit geval elke maand het dividend uitgekeerd."
Info gevonden op hun website:
"PensioenDividend.nl heeft voor u
een goed alternatief!
Hoog Dividend aandelen zijn in Nederland en België nog niet zo ingeburgerd, maar ze winnen zeker aan populariteit. Juist in deze tijd vormt het hoge dividend een mooi alternatief, omdat het de werking heeft van een vangnet en bovendien krijgt u in dit geval elke maand het dividend uitgekeerd."
Re: PensioenDividend.nl vdHeuvel ea
Nog niet zo ingeburgerd? De Tijd spreekt al het hele jaar over niks anders dan hoog dividend aandelen als alternatief voor de lage spaarrentes...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Zonder woorden: http://www.standaard.be/artikel/detail. ... d=3L2QIA3U" onclick="window.open(this.href);return false;
Sorry, want je hebt daar blijkbaar een abonnement voor nodig. De tekst staat anders open en bloot op het internet als je googelt met "pensioendividend betrouwbaar". De prijs: 60 euro per jaar voor bedenkelijk advies.
D'er is anders een website waar je zulke adviezen gratis kan krijgen en waar ze aantonen dat de adviezen werken ( 20 % op één jaar ).
Als er mensen zijn die niet geloven in gratis-zaken en waarvoor het geld moet kosten om waardevol te zijn: op aanvraag kan je mijn bankrekening krijgen en als je dan betaalt, stuur ik je dat artikel persoonlijk op met een strik er rond.
D'er is anders een website waar je zulke adviezen gratis kan krijgen en waar ze aantonen dat de adviezen werken ( 20 % op één jaar ).
Als er mensen zijn die niet geloven in gratis-zaken en waarvoor het geld moet kosten om waardevol te zijn: op aanvraag kan je mijn bankrekening krijgen en als je dan betaalt, stuur ik je dat artikel persoonlijk op met een strik er rond.
en hier dat artikel:
Bericht van de webmaster : gelieve enkel teksten te kopiëren indien u daar toestemming voor heeft van de auteur
Bericht van de webmaster : gelieve enkel teksten te kopiëren indien u daar toestemming voor heeft van de auteur
Die tekst stond wel open en bloot op het internet : als je dan niet mag kopiëren , maar wel een link zetten dan is dat toch wel hypocriet, niet ?
Bovendien, soms hebben ze zelfs graag dat je kopieert: zie de link over de financiële test.
Zouden de krantenschrijvelaars dan toch bij de gilde van St Hypocritus zijn zoals Koen Meulenaere altijd schrijft...
Bovendien, soms hebben ze zelfs graag dat je kopieert: zie de link over de financiële test.
Zouden de krantenschrijvelaars dan toch bij de gilde van St Hypocritus zijn zoals Koen Meulenaere altijd schrijft...
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Je mag hier steeds 'n link plaatsen, de tekst gewoon kopiëren niet.