Twee gebruikers van Rabo mobile op zelfde Ipod
Twee gebruikers van Rabo mobile op zelfde Ipod
geachte,
Ik heb mijn rekeningen kunnen raadplegen via mijn Ipod. Als ik dit wil instellen voor mijn vrouw en kinderen lukt dit niet. Ik krijg fout dat er geen internet zou zijn. Met mijn account lukt het wel.
Ik heb mijn rekeningen kunnen raadplegen via mijn Ipod. Als ik dit wil instellen voor mijn vrouw en kinderen lukt dit niet. Ik krijg fout dat er geen internet zou zijn. Met mijn account lukt het wel.
- WebsterMC
- Sr. Member

- Berichten: 439
- Lid geworden op: 05 jan 2010
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Contacteer:
Re: Twee gebruikers van Rabo mobile op zelfde Ipod
jv1 schreef:geachte,
Ik heb mijn rekeningen kunnen raadplegen via mijn Ipod. Als ik dit wil instellen voor mijn vrouw en kinderen lukt dit niet. Ik krijg fout dat er geen internet zou zijn. Met mijn account lukt het wel.
Ik heb net hetzelfde probleem. Enkel desinstallatie en terug installeren van de app hielp. Maar al gauw kwam opnieuw de mededeling dat er geen internet was.
Sindsdien heb ik het niet meer geprobeerd...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Rabobank.be
- Woordvoerder

- Berichten: 1329
- Lid geworden op: 25 feb 2008
- Contacteer:
Re: Twee gebruikers van Rabo mobile op zelfde Ipod
Het is een praktisch/technisch probleem waar we van op de hoogte zijn:
Voorlopig is het nog niet mogelijk om Rabo Mobile vanop één enkel toestel te gebruiken voor toegang tot verschillende rekeningen. U kan tegelijkertijd één enkel toestel slechts registreren voor toegang tot één enkel 'abonnement'. Het betreft hier een beperking waar door ons bij de verdere ontwikkeling van de tool een mouw aan zal worden gepast.
Enerzijds gaat het hier dus om een praktische beperking die bij ons gekend is.
De foutmelding die u te zien kreeg is naar alle waarschijnlijkheid het gevolg van het feit dat u vanop uw toestel probeerde in te loggen op een gebruikersaccount dat niet voor gebruik op dit toestel geregistreerd was. In principe had u dus een foutmelding moeten krijgen die u vertelde dat het door u ingevoerde gebruikersnummer niet overeen stemde met het toestel waarmee u op de rekeningen probeerde in te loggen. Die foutmelding verscheen echter in de vorm van een boodschap die u meldde dat u geen internet had. Die boodschap had natuurlijk duidelijker moeten zijn. Dit zal ook nog door ons worden aangepast.
Voorlopig is het dus zo dat u met uw iPod enkel toegang zal kunnen krijgen tot één van de door u geregistreerde abonnementen. Wenst u andere rekeningen vanop uw iPod te kunnen raadplegen dan dient u in eerste instantie op de normale secured site in te loggen op uw actieve rekeningen om het toestel voor Rabo Mobile voor deze rekeningen te verwijderen, en vervolgens via de andere rekeningen een nieuwe toegang in te stellen voor de andere rekeningen.
Zoals aangegeven zal ervoor gezorgd worden dat u in de toekomst ook meerdere toegangen zal kunnen instellen voor éénzelfde toestel.
Voorlopig is het nog niet mogelijk om Rabo Mobile vanop één enkel toestel te gebruiken voor toegang tot verschillende rekeningen. U kan tegelijkertijd één enkel toestel slechts registreren voor toegang tot één enkel 'abonnement'. Het betreft hier een beperking waar door ons bij de verdere ontwikkeling van de tool een mouw aan zal worden gepast.
Enerzijds gaat het hier dus om een praktische beperking die bij ons gekend is.
De foutmelding die u te zien kreeg is naar alle waarschijnlijkheid het gevolg van het feit dat u vanop uw toestel probeerde in te loggen op een gebruikersaccount dat niet voor gebruik op dit toestel geregistreerd was. In principe had u dus een foutmelding moeten krijgen die u vertelde dat het door u ingevoerde gebruikersnummer niet overeen stemde met het toestel waarmee u op de rekeningen probeerde in te loggen. Die foutmelding verscheen echter in de vorm van een boodschap die u meldde dat u geen internet had. Die boodschap had natuurlijk duidelijker moeten zijn. Dit zal ook nog door ons worden aangepast.
Voorlopig is het dus zo dat u met uw iPod enkel toegang zal kunnen krijgen tot één van de door u geregistreerde abonnementen. Wenst u andere rekeningen vanop uw iPod te kunnen raadplegen dan dient u in eerste instantie op de normale secured site in te loggen op uw actieve rekeningen om het toestel voor Rabo Mobile voor deze rekeningen te verwijderen, en vervolgens via de andere rekeningen een nieuwe toegang in te stellen voor de andere rekeningen.
Zoals aangegeven zal ervoor gezorgd worden dat u in de toekomst ook meerdere toegangen zal kunnen instellen voor éénzelfde toestel.
Re: Twee gebruikers van Rabo mobile op zelfde Ipod
is er al een nieuwe versie beschikbaar waarbij men meerdere gebruikers kan hebben op 1 toestel? En zo nee tegen wanneer kan men dit verwachten?
- Rabobank.be
- Woordvoerder

- Berichten: 1329
- Lid geworden op: 25 feb 2008
- Contacteer:
Re: Twee gebruikers van Rabo mobile op zelfde Ipod
De toegang tot meerdere rekeningen via Rabo Mobile kadert in een project waarbij wij ook voor de gewone rekeningen willen gaan voorzien dat u toegang kan aanvragen voor meerdere rekeningen via één enkele Digipass (en ook meerdere Digipassen kan koppelen aan één enkele rekening). Helaas is dit een vrij groot en complex project waardoor er nog geen concrete einddatum kan worden opgegeven.
Van zodra wij hier meer informatie over hebben houden we u verder op de hoogte.
Van zodra wij hier meer informatie over hebben houden we u verder op de hoogte.
