uitbreiding fiscaal voordeel spaarboekje mogelijk
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- realisticview
- Sr. Member

- Contacteer:
uitbreiding fiscaal voordeel spaarboekje mogelijk
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 6_00423499" onclick="window.open(this.href);return false;
blijkbaar begint het klassieke spaarboekje meer en meer een doorn in het oog van de "politieke kaste" te worden.
waarom ze ons proberen naar de meer risicovolle paden te loodsen? liquiditeitsproblemen in de financiele wereld?
valt me op dat de ene na de andere zijn voorstel eens de wereld mag insturen om mogelijke reacties te peilen ...
blijkbaar begint het klassieke spaarboekje meer en meer een doorn in het oog van de "politieke kaste" te worden.
waarom ze ons proberen naar de meer risicovolle paden te loodsen? liquiditeitsproblemen in de financiele wereld?
valt me op dat de ene na de andere zijn voorstel eens de wereld mag insturen om mogelijke reacties te peilen ...
Re: uitbreiding fiscaal voordeel spaarboekje mogelijk
Enne DUBBEL oppassen als het van DAEMS komt.....want dan is er iets niet pluis, dan steek ik mijn spaargeld nog liever in een "sok".realisticview schreef:http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... 6_00423499
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Re: uitbreiding fiscaal voordeel spaarboekje mogelijk
Tja er loopt hier ook een draadje over het voorstel van 'Vanarco'
Naar mijn mening hebben aandelen , zelfs nieuwe, niet altijd iets te zien met de reële economie.
Wat wel uitbreiding zou mogen krijgen is de vrijstelling bij Coöperatieve aandeel-obligaties. Ok het principe zou mogen uitbreiden. Dus niet alleen alternatieve energie of ontwikkelingshulp. Misschien ook landbouw, bejaardenzorg, scholen, KMO's enz...
Naar mijn mening hebben aandelen , zelfs nieuwe, niet altijd iets te zien met de reële economie.
Wat wel uitbreiding zou mogen krijgen is de vrijstelling bij Coöperatieve aandeel-obligaties. Ok het principe zou mogen uitbreiden. Dus niet alleen alternatieve energie of ontwikkelingshulp. Misschien ook landbouw, bejaardenzorg, scholen, KMO's enz...