Foute berekening getrouwheidspremie?
-
Jeroen1000
- Newbie

- Contacteer:
Foute berekening getrouwheidspremie?
Hallo,
Dit vind ik via de website na mijn eerste storting
08-01-2013 01-01-2014 23.000,00 EUR 1,25 % 358
Die 358, moet dat niet 365 zijn aangezien mijn storting in januari is gebeurd?
Met vriendelijke groeten,
Jeroen
Dit vind ik via de website na mijn eerste storting
08-01-2013 01-01-2014 23.000,00 EUR 1,25 % 358
Die 358, moet dat niet 365 zijn aangezien mijn storting in januari is gebeurd?
Met vriendelijke groeten,
Jeroen
Re: Foute berekening getrouwheidspremie?
Neen Jeroen,
De rekening klopt.
Op 8/1 stort ge een bedrag op de Moneyourekening. Zij geven de 11-maanden formule. maw ge krijgt uw getrouwheidspremie op 31/12/2012 ipv op 8/1/2013 maw 258 is correct.
Als er forumleden zijn die meer info hieromtrent willen geven,doe gerust.
De rekening klopt.
Op 8/1 stort ge een bedrag op de Moneyourekening. Zij geven de 11-maanden formule. maw ge krijgt uw getrouwheidspremie op 31/12/2012 ipv op 8/1/2013 maw 258 is correct.
Als er forumleden zijn die meer info hieromtrent willen geven,doe gerust.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
358 ?
Lijkt me het aantal dagen te zijn waarna je de premie kunt krijgen.... en niet de intrest
Lijkt me het aantal dagen te zijn waarna je de premie kunt krijgen.... en niet de intrest
-
Jeroen1000
- Newbie

- Contacteer:
Leek mij ook wel ergens logisch maar ik heb dus 2x iemand van de klantendienst gesproken en beide personen zeiden dus duidelijk 'interest voor 365 dagen voor alle stortingen in januari". Vandaar mijn verbazing. Niet te veel vragen aan de klantendienst dus 
ik heb net met klantendienst gebeld en kwam terecht bij een vriendelijke dame van de receptie...
nu zij vertelde mij dat indien ik op de plus rekening een bijkomende storting van bv 10.000 € zou doen in maart , ik begin januari hierop de basisrente van 1,4 % zal ontvangen voor het aantal dagen dat het er in 2013 heeft opgestaan en ik bovendien , als het geld er een volledig jaar blijft opstaan tot maart 2014 , ik in maart hierop de getrouwheidspremie van 1,25 % nog zal ontvangen
kunnen jullie dat bevestigen ?
een bijkomend vraagje : zijn de vooropgestelde rentes gegarandeerd voor 2013 want dat kan ik precies nergens terugvinden ?
alvast bedankt voor jullie antwoord !
nu zij vertelde mij dat indien ik op de plus rekening een bijkomende storting van bv 10.000 € zou doen in maart , ik begin januari hierop de basisrente van 1,4 % zal ontvangen voor het aantal dagen dat het er in 2013 heeft opgestaan en ik bovendien , als het geld er een volledig jaar blijft opstaan tot maart 2014 , ik in maart hierop de getrouwheidspremie van 1,25 % nog zal ontvangen
een bijkomend vraagje : zijn de vooropgestelde rentes gegarandeerd voor 2013 want dat kan ik precies nergens terugvinden ?
-
anonymous
Als je bijvoorbeeld op 5 maart 2013 geld stort, dan krijg je inderdaad per 31/dec de basisrente betaald voor die +/- 9 maand dat het geld erop gestaan heeft. Op 5 maart 2014 heb je dan je getrouwheidspremie verworven (na 1 jaar dus), die uitbetaald zal worden op 1 april (volgens nieuwe wetgeving wordt GP elk kwartaal uitbetaald voor de premies die verworven zijn gedurende dat kwartaal)Dekay schreef:ik heb net met klantendienst gebeld en kwam terecht bij een vriendelijke dame van de receptie...
Bij mijn weten wordt er bij geen enkele bank rentes gegarandeerd (behalve bij Fortuneo gezinsbond actie, maar ook dit is nog maar tot maart 2013).
ok , bedankt voor jullie snelle antwoord
we zullen onze rekening eens gaan openen si
bye bye Ing / Deutche Bank
we zullen onze rekening eens gaan openen si
bye bye Ing / Deutche Bank