Skagen fondsen nu ook bij Binckbank
TIP
Skagen fondsen nu ook bij Binckbank
Ik zag net dat de Skagen fondsen(Global, Kon-tiki, Vekst) nu ook bij Binck verkrijgbaar zijn.
Zijn er hier nog mensen die deze fondsen opvolgen ?
Zijn er hier nog mensen die deze fondsen opvolgen ?
Re: Skagen fondsen nu ook bij Binckbank
Ik volg skagen global al een tijdje en wil deze naar de toekomst gespreid aankopen. Bij Bink is blijkbaar enkel de Nok-versie beschikbaar terwijl bij Keytrade ook de EUR-versie beschikbaar is, hetgeen volgens Keytrade zelf het wisselskoersrisico uitschakelt en bovendien gemakkelijker is bij evaluaties. Voor gespreid instappen lijkt me Binck dan weer beter: 1% instapkosten met een minimum aankoopbedrag van 250€, terwijl keytrade het standaardtarief van 9, 95€ aanrekent voor een miminumaankoop van 300€. Ik ben er dus nog niet uit waar ik ga aankopen en dit kan misschien ook wel afhangen van eventuele extreme marktomstandigheden ...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Toch even juister maken.
Skagen global noteert inderdaad in NOK gezien het een Noors fonds is.
Er bestaan nu inderdaad ook versies in euro, us enz.
Toch doet de munt er niet zoveel toe; gezien er in het fonds vele munten zitten. Het gaat immers om een globaal fonds.
Wat je wel uitspaart is de wissel kost van euro naar nok en omgekeerd.
Skagen global noteert inderdaad in NOK gezien het een Noors fonds is.
Er bestaan nu inderdaad ook versies in euro, us enz.
Toch doet de munt er niet zoveel toe; gezien er in het fonds vele munten zitten. Het gaat immers om een globaal fonds.
Wat je wel uitspaart is de wissel kost van euro naar nok en omgekeerd.
Wat voor verschil maakt het in welke munt de notering is? Bij aankoop en verkoop wordt toch naar euro omgerekend. Of zie ik iets over het hoofd?
Blijkbaar zijn de Skagen fondsen verdwenen van de website van Binckbank...
Even nagevraagd.
Wij hebben momenteel de aanvraag geplaatst bij de fondsbeheerder om ook orders per deelbewijs toe te laten. Vanaf dat deze mogelijkheid wordt gerealiseerd, zullen wij dit fonds activeren op onze website.
Wij hebben momenteel de aanvraag geplaatst bij de fondsbeheerder om ook orders per deelbewijs toe te laten. Vanaf dat deze mogelijkheid wordt gerealiseerd, zullen wij dit fonds activeren op onze website.
-
costaadeje
- Sr. Member

- Contacteer:
Is dit een interessant fonds om in te beleggen? Eigenlijk ken ik dit fonds niet...Informatie over dit fonds van de experts onder jullie is altijd welkom 
http://www.morningstar.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kan het wat vergelijken met Carmignac Investissement : ze beleggen in wat emerging markets en daardoor presteren ze iets minder goed dit jaar. Ik heb er nog niets van gekocht.
Meer info :costaadeje schreef:Is dit een interessant fonds om in te beleggen? Eigenlijk ken ik dit fonds niet...Informatie over dit fonds van de experts onder jullie is altijd welkom
http://www.vanwent.nl/Info/Rendement.html