Historische rente spaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Historische rente spaarrekening
Beste mensen,
Ik ben dringend op zoek naar de gemiddelde jaarlijkse rente op een spaarrekening van de afgelopen 20 jaar, jaar per jaar.
Indien mogelijk de rente bij een grootbank, meer bepaald zelfs KBC.
Of indien mij iemand kan zeggen hoe ik de rente moet berekenen, op een eerlijke en ondubbelzinnige manier, op een som geld die 20 jaar geleden aan iemand werd ontleend, dan is het ook goed.
Dank bij voorbaat
Paul
Ik ben dringend op zoek naar de gemiddelde jaarlijkse rente op een spaarrekening van de afgelopen 20 jaar, jaar per jaar.
Indien mogelijk de rente bij een grootbank, meer bepaald zelfs KBC.
Of indien mij iemand kan zeggen hoe ik de rente moet berekenen, op een eerlijke en ondubbelzinnige manier, op een som geld die 20 jaar geleden aan iemand werd ontleend, dan is het ook goed.
Dank bij voorbaat
Paul
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Historische rente spaarrekening
Pauldb schreef:Beste mensen,
Dank bij voorbaat
Paul
de eenvoudigste formule om rente te berekenen is als volgt : rente = kapitaal x jaarlijkse rentevoet x aantal jaren. Neem als rentevoet 3,76%
Vanwaar 3.76% als ik vragen mag?
Ik denk dat je dit best kan vragen aan je bank-relatie, mits enige bereidwilligheid zullen ze je dit precies kunnen zeggen,zij beschikken immers over de nodige tools om dit te berekenen over de laatste 20 of 30 jaar.
Alsook eventueel de gekapitaliseerde intrest op het kapitaal.
http://www.spaarbaak.nl/vraagbaak.php?z ... en+20+jaar" onclick="window.open(this.href);return false;
Alsook eventueel de gekapitaliseerde intrest op het kapitaal.
http://www.spaarbaak.nl/vraagbaak.php?z ... en+20+jaar" onclick="window.open(this.href);return false;