Optima premium of Rabo Plusaccount ?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Optima premium of Rabo Plusaccount ?
Maandagochtend aangevraagd en kreeg enkele dagen later al een brief met opening van de rekening. Week erna digipass ontvangen. Alles loopt vlot.
Snap niet dat er op het forum zo geneut wordt over dit aanbod. OK, er is de hoge instapdrempel van 50k. Maar eens dat opgelost is is deze rekening zonder discussie de beste. In het slechtste geval verlagen ze onmiddelijk de rente eind februari en is de winst beperkt, in het beste geval scoor je met bijzonder weinig moeite minstens €1000. Maarja, sommige worden gelukkiger als ze 10 cent kunnen besparen op een kilo diepvries boontjes.
Snap niet dat er op het forum zo geneut wordt over dit aanbod. OK, er is de hoge instapdrempel van 50k. Maar eens dat opgelost is is deze rekening zonder discussie de beste. In het slechtste geval verlagen ze onmiddelijk de rente eind februari en is de winst beperkt, in het beste geval scoor je met bijzonder weinig moeite minstens €1000. Maarja, sommige worden gelukkiger als ze 10 cent kunnen besparen op een kilo diepvries boontjes.
normaal gezien zou ik ook so'n optima spaarbroekje openen, maar het doet me te hard denken aan kaupthing van weleer....
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Heb een groot deel van mijn geld staan op een getrouwheidsrekening (sinds januari), zou nu stom zijn om alles eraf te halen.
Kun je nu al een rekening storten, en dan in januari pas 50k storten? Of moet dat bedrag voor 30 november op het rekening staan?
Kun je nu al een rekening storten, en dan in januari pas 50k storten? Of moet dat bedrag voor 30 november op het rekening staan?
Dan doe je het niet hé....blijf maar denken aan kaupthing....slaap verder.neuro schreef:normaal gezien zou ik ook so'n optima spaarbroekje openen, maar het doet me te hard denken aan kaupthing van weleer....
Inderdaad en je bent gewaarborgd tot 200.000 euro voor 2 rekeninghouders.
Tenzij je van de magere 2% wil blijven genieten van de andere banken.
Tenzij je van de magere 2% wil blijven genieten van de andere banken.
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
Het leuke aan het openen van een OPTIMA PREMIUM spaarrekening is, dat je alle dokumenten gewoon kan doormailen, ipv alles op te sturen! Doen, zou ik zeggen!
hier ook pas geopend.
Gisterenmorgen alles via internet & mail, vanavond reknummers in de bus, zo hoort het
Gisterenmorgen alles via internet & mail, vanavond reknummers in de bus, zo hoort het
-
- Full Member
- Contacteer:
we gaan der ook voor gaan..;
nu nog de aanvraag tot openen van rekening doen en de centjes bijeenverzamelen om erop te zetten..
zo een kans laten we niet schieten...
en als ze zoals te verwachten de basisrente serieus laten zakken begin maart, tje dan zien we dan wel...
nu nog de aanvraag tot openen van rekening doen en de centjes bijeenverzamelen om erop te zetten..
zo een kans laten we niet schieten...
en als ze zoals te verwachten de basisrente serieus laten zakken begin maart, tje dan zien we dan wel...
Als ik het goed begrijp dient enkel de rekening te worden geopend voor 30 nov. Het storten van min. 50k€ kan later bijvoorbeeld in januari?
Ge kunt al wel denken wat er de eerstkomende weken zal gebeuren : andere banken zullen dit initiatief volgen, en NOG BETERE voorwaarden geven. Opnieuw plundert iedereen zijn bestaande spaarboeken...en wèg de getrouwheidspremie...en DAT is waar ze op uit zijn natuurlijk!
-
- Full Member
- Contacteer:
holééé holéééé
ECB verlaagt de rente...
in principe kan optima op hun premium spaarboek hun gegarandeerde basisrente van 2,25% ( geldig tot eind febr 2014) nu ook verlagen naar hartelust..
weg met de garantie
ben benieuwd of ze dat rap gaan doen
of wachten ze tot na 30 november als de mensen er hun geld hebben staan...
ECB verlaagt de rente...
in principe kan optima op hun premium spaarboek hun gegarandeerde basisrente van 2,25% ( geldig tot eind febr 2014) nu ook verlagen naar hartelust..
weg met de garantie

ben benieuwd of ze dat rap gaan doen
of wachten ze tot na 30 november als de mensen er hun geld hebben staan...
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Geachte heer
Het doet ons plezier u te mogen verwelkomen bij Optima. Wij willen u van harte bedanken voor uw vertrouwen.
Wij nemen binnenkort contact met u op om onze totale dienstverlening voor te stellen. Heeft u intussen nog vragen, contacteer ons via het gratis nummer 0800/97 536.