Afsluiten Tak 21 & 23 bij ING
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
-
robinvandyck
- Full Member

- Contacteer:
Afsluiten Tak 21 & 23 bij ING
Ik heb enkele dagen geleden aangetekend een brief gestuurd naar ING hoofdkantoor om mijn TAK 21 & 23 te laten uitbetalen. Elke dag krijg ik wel mijn kantoorhouder aan de lijn om mij hierover te spreken om natuurlijk dit te behouden. Ik ben dat echt beu! Ik nam aan met deze vraag aangetekend te versturen dat het hoofdkantoor dit op 1,2,3 kan, dit blijkt dan toch niet zo te zijn. Ik neem aan dat ik dat in mijn kantoor dien te ondertekenen of zo...? Ik ben zinnens om over te stappen naar een andere bank, kan ik dat sneller laten gebeuren via een bankoverstapdienst of geldt dit enkel voor zichtrekening en domiciliëringen? Alle tips om er vanaf te geraken zijn welkom! Die kantoorhouder is ook een gehaaide zakenman, niet dat ik niet mijn mannetje kan staan maar uiteindelijk hebben die ook geen zaken met wat ik doe of wens. Uitvoeren is de boodschap!
Re: Afsluiten Tak 21 & 23 bij ING
ik ben zelf naar het kantoor gegaan om een tak23 af te sluiten. Gewoon naar de balie en dan moest er een formulier getekend worden en was het afgelopen. Het geld moet je dan nog wel min. 1 week voor wachten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.